Ketä julkkista muistutatte?
Lapseni sanoivat minun näyttävän Gary Siniseltä. Jep jep.
Ihailen häntä, mutta minä olen nainen...
Kommentit (118)
Joskus sotkettu Tiina Lymiin.. Nuorena joku kysyi olenko Angelika Kallio.. :D
Exäni piti minua Anna Erikssonin kopiona. No ei paha.
Varmaan Ridge Forresteria (en muista näyttelijän nimeä), koska leukaperät...... Oon nuori nainen :D
10 täysin tuntematonta ihmistä on tullut sanomaan, että näyttäisin Jenni Vartiaiselta :DD Olen ollut otettu!
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:42"]
Exäni piti minua Anna Erikssonin kopiona. No ei paha.
[/quote]
Tämä olikin muuten ainut positiivinen asia jonka exästä muistan.
Minua on sanottu sekä Taina Kokkosen, Kikan, Tanja Vienosen (missiaikojen) että Samantha Foxin näköiseksi. Että semmoista....
Kun mulla oli punainen tukka, niin aika moni sanoi, että ihan ilmetty Halonen!
Olen ilmetty Tiina Lymi.
Tai olin, olen lihonut liikaa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:46"]
10 täysin tuntematonta ihmistä on tullut sanomaan, että näyttäisin Jenni Vartiaiselta :DD Olen ollut otettu!
[/quote]
Kuten näet miinus-peukuista, en sinuna juhlisi. Päinvastoin, sinua on loukattu pahasti ellet itse tajua. Harva ihminen näyttää niin rumalta kuin Jenni, tuskin onneksi sinäkään.
Tukevampana olin kuulemma Jutta Urpilaisen sisko, hoikempana nuori Merja Larivaara. Pitkäkutrisena mua luultiin Linda Lampeniukseksi, tosin tuosta on 15v aikaa :D
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:55"]
[/quote]
Kuten näet miinus-peukuista, en sinuna juhlisi. Päinvastoin, sinua on loukattu pahasti ellet itse tajua. Harva ihminen näyttää niin rumalta kuin Jenni, tuskin onneksi sinäkään.
[/quote]
On törkeää tuntemattomilta herjata noin pahasti ihmistä jota ei tunne.
Näytän kuulemma vähän Robinilta. Ja olen Espanjassa syntynyt 20v poitsu.
näytän kuulemma aika paljon nylon beatin jonnalta.Tiedä onko tämä kohteliaisuus vai ei.
Matti Vanhanen. Pakko vaihtaa lasit ja ottaa mohikaani asap.
Huomaa kyllä että se sama meikitön lipeäkalanaama taas täällä alapeukuttamassa kaikkia joita sanottu kauniiksi julkkiksiksi!!! Alapeukuttaa kaikki kosmetiikkaketjut jne. Säälittävää ja samalla rumaa touhua!
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:55"]
[/quote]
[/quote]
On törkeää tuntemattomilta herjata noin pahasti ihmistä jota ei tunne.
[/quote]
Pahinta mitä naiselle voi sanoa on väittää häntä Jenni Vartiaisen näköiseksi. Voi sua raukkaa.
Grillijonossa lievästi päihtynyt väitti suureen ääneen, että olen Harrison Fordin näköinen. Tiedä sitten...
Alanis Morissette.