Ketä julkkista muistutatte?
Lapseni sanoivat minun näyttävän Gary Siniseltä. Jep jep.
Ihailen häntä, mutta minä olen nainen...
Kommentit (118)
Nuorena - siis 25 v sitten: Kylie Minogue ja Johanna Taunio. Kymmenen v sitten Kirsi Piha - joo hiukset muuttui radikaalisti. Ja jossain välissä meillä oli aina samanlainen fleda sen Sex on the Cityn juristin kaa.
Nykyisin en muistuta enää ketään
Sata vuotta sitten, nuorena, yksi tuntematon pariskunta sanoi terassilla, että muistutan Tuula polvea. Nykyisin ei ole tultu sanomaan :D
Sarah michelle gellarilta kuulemma. :D
Arvasin tämän jo kun näin otsikon: Kyllä on kauniita av-mammoja! Kai teillä on myös ne tiimalasivartalot?
:DD
Aishwarya Rai:ta kuulemma todella paljon. Joskus facessa oli look-a-like-viikko ja piti laittaa oletuskuvaksi sen julkun nimi, jonkanäköiseksi on sanottu, laitoin ko. Daamin ja mun kaverit luuli oikeasti kuvassa olevan minä :D Ne ketkä ei tiedä, hän on jonkun vuoden Miss Maailma ja intialainen näyttelijä.
en ketään, tosin pahimmassa goottivaiheessa joku kännikala tuli vänkyttämään Marilyn Mansonista ja ihan nainen olen.. pitäisikö laittaa kuviamme tänne ja jokainen saisi kertoa mielipiteensä? :D
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 08:24"]
Arvasin tämän jo kun näin otsikon: Kyllä on kauniita av-mammoja! Kai teillä on myös ne tiimalasivartalot? :DD
[/quote]
Varmaan samoja, joilla terhakka Ö-kuppi, joka ei roiku.
Jenni Haukiota, vain Sauli puuttuu.
Mulle sanottu pari kertaa et oon kuin Uma Thurman. Sitten kyllä kaveri sanoi etten ole sen näköinen ja ettei hänen mielestä se ole edes kaunis. Itse olin tuosta kyllä ihan mielissäni.
Monet on sanoneet että näytän Lana Del Reyltä, ja omastakin mielestäni meillä on paljon yhdennäköisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 06:07"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 02:21"]
Siis mikä tää Vartiaisen vouhkaamis-juttu on?! Ainakin monet tuntemani miehet ovat kehuneet Jenniä. Omasta mielestäni ihan nätti, ei erikoinen.
[/quote]
Pahin loukkaus mitä toiselle voi sanoa, on väittää häntä Jenni Vartiaisen näköiseksi. Kyseessä on niin ruma akka. Eikä kukaan mies häntä oikeasti ole kehunut, vain vittuillakseen.
[/quote]
Totta. Mun muija jättäis mut viivana jos kehtaisin dissata häntä JV:n näköiseksi. Onneksi ei ole sinne päinkään.
mischa bartonin näköiseksi sanottu, mielestäni kyseinen nainen on ruma :(
jope ruonansuu t. rehellinen nainen
Mieheni ja jotkut ystäväni sanonut että näytän Demi Lovatolta
Muistutan kuulemma Kari Tapiota
m49