Onko muita, joilla ei ole yhtään ystävää?
Minulla ei ole, ei ole vuosiin ollut. Työkaverit on, mutta heidän kanssaan vain pinnalliset suhteet, eikä olla missään tekemisissä työajan ulkopuolella.
Kommentit (26)
Pari edellistä kuin omasta suusta.. :( eiköhän perusteta joku kerho esim. Kaksplussan kerho puolelle ja saadaan oma ystävä ja bileporukka vihdoin kasaan. :-)
Juu ei oo. Eikä ole edes työkavereita eikä mitään muitakaan pinnallisia suhteita. Sanotaanko että ex-mies on lähin ihminen ja se ei todellakaan ole kovin hienoa.
Jaksoin sinnikkäästi kesän ja syksyn pitää yllä illuusiota, että olisi yksi ihminen, joka nauttisi seurastani. Mutta olihan se ihan mielettömän epäsovinnainen ajatuskin, ja nyt talven mittaan olen alkanut luovuttamaan. Ei sitä ystävyyttä tainnut olla kuin minun mielikuvituksessani. Olo on alakuloinen ja todella yksinäinen.
Minulla ei ole muita ystäviä kuin aviomieheni. Työkavereitakaan ei ole, koska olen työtön.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:55"]
Te joilla on mies mutta ei ystäviä, nökötättekö kaksin kaikki viikonloput, juhlapyhät? Pidittekö häät, oliko polttarit? Keitä pyydätte lastenne kummeiksi?
[/quote]
Kyllä nökötetään. Häät toki pidettiin, mutta ei siellä ollut kuin sukulaisia. Tosin se ei yhtään haitannut, koska häät on meille muutenkin sellainen perhejuhla. Ei siis mikään biletysjuhla.
Polttareita ei ollut ja lasten kummeina on sisaruksia ja serkkuja. Sisarukset ja serkutkin asuu niin kaukana, että nähdään heitä 1-2 kertaa vuodessa eikä he sellaisia ystäviä ole joille murheita tms. juttelisin.
Ei ole ollut tupareita, varpajaisia, 3-kymppisiä tai muitakaan synttäreitä. Ei pikkujouluja tai illanistujaisia. Ei tupperi, me&i tai muitakaan kutsuja. Ketä kutsuisin?
Olen ihan kypsynyt tähän, kun koskaan ei käy vieraita, me ei käydä koskaan missään, mulle ei kukaan soita tai laita viestiä... Uudetvuodet, vaput ym. ollaan kotona lasten kanssa ja mä märehdin ja katselen surullisena iloisia kaveriporukkakuvia fb:ssa. Näin se menee aina vaikka kuinka yritän nauttia siitä perheajasta. Sitä perheaikaa vaan on ihan liikaa..
Varmaan turha sanoa, että kukaan ei ole toivottanut mulle hyvää ystävänpäivää.
[/quote] Tää ois voinu olla mun kirjottama...Just toi että vaikka kuinka rakastan mun lapsia, ois kiva jos joskus ois muutakin...