Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystäväni ratsasi puhelimeni

Vierailija
22.11.2021 |

Täällä varmaan tämä tuomitaan provoksi, mutta kävipä nyt minullekin niin että ollessani vessassa, miesystäväni ratsasi puhelimeni. Tämä
Selvisi siitä, että hän oli vahingossa soittanut taskupuhelun ystävälleni..

Olemme seurustelleen kolmisen vuotta, emme asu yhdessä. Nyt oli mukava ilta eikä mitään aihetta mustasukkaisuuteen ole minun puoleltani ollut. Mies sensijaan on aika mustasukkainen ja nyt jäi tästä kiinni.

Olen niin pettynyt mieheeni, onneksi minulla ok oma asunto jonne lähdin asiaa sulattelemaan..
Mitä mieltä olette, kannattaako mies unohtaa? Muita ongelmia ei suhteessa ole?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laittaisin puhelimeen koodin ettei saa auki ilman. Sit kattoisin miten mies reagoi. Jos alkaa ihmettelee tai syyttelee niin vaihtoon.

Eikös lukituskoodi ole ihan itsestäänselvyys? Ihan järjetön tietoturvariski, jos puhelin vaikka putoaa ja meilit ja pankkisoftat ja kaikki on löytäjän vapaasti luettavissa

Ei mobiilipankkiin pääse ilman tunnuslukua tai sormenjälkitunnistusta.

(Minullakin on kyllä pinkoodi)

Ohis

Vierailija
22/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkerimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas mies.

Naiset pettävät niin paljon, ja koska naiset valehtelevat, niin ainut tapa saada totuus selville on tutkia asiat itse. Olen täysin miehen puolella.

Jos naisella ei ole salattavaa, hän antaa puhelimensa miehelle. N21

Onkohan tälkekin joku diagnoosi, kun mies esiintyy miesasianaisena. Sitten on vielä valinnut iäksi tuollaisen, jolla ei edes voisi olla ikänsä puolesta mitään elämänkokemusta.

Vierailija
24/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö sun puhelimeen siis kuka tahansa? Luottamuspula aika yleistä uusiosuhteissa.

Vierailija
25/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen sähköpostien tai somen yksityisviestien lukeminen salaa on rikos, ihmisen läheisyydestä riippumatta.

Joitakin vuosia sitten uutisoitiin it-insinööristä, joka oli asentanut vaimon tietokoneelle avioeroprosessin alkaessa SpyAgent-vakoiluohjelman. Mies poimi vaimonsa tunnukset, kirjautui tämän Gmail- ja Hotmail-sähköpostitileille, luki viestittelyä ja paljasti tietoja vaimon läheisille.

Vakoilua jatkui neljä kuukautta. Sekä Vantaan käräjäoikeus että Helsingin hovioikeus pitivät tekoa törkeänä viestintäsalaisuuden loukkauksena.

Mies tuomittiin viestinnän vakoilusta 30 päivän ehdolliseen vankeuteen. Lisäksi hänet tuomittiin maksamaan vaimolle korvauksia.

Vierailija
26/26 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä

Toki minulla on koodi puhelimeen, mutta mies tietää sen.  Olen sen itse hänelle kertonut, koska luotan/luotin häneen.  

Joku kysyi, että eikö muka suhteesa ole muita ongelmia, niin kyllähänniitä on kun alkaa miettimään ja tuo mustasukkaisuus on kyllä aika häiritsevää. Mies on joutunut aikaisemmassa suhteessa petetyksi, niin ehkä hän sen takia on niin epäluuloinen. 

Kyse  on juuri tuosta yksityisyydestä ja sen loukkaamisesta. Toki minulla on puhelimessa myös työasioihin liittyviä juttuja jotka eivät todellakaan kuulu miesystävälle jo salassapitosäännösten vuoksi. 

Ajattelin itse vetää nyt happea jonkun aikaa, en ole välittänyt vastata miehen puheluihin tai viesteihin. 

Mutta jos päätän jatkaa suhdetta, niin miten tästä enää pystyy jatkamaan.  

AP