Millainen ystävänpäivä sinulla on ollut?
Miten ystävänpäivä on mennyt kohdallasi?
Mä olin yksin koko päivän, siivosin asunnon ja kävin kaupassa, ei poikennut mitenkään normaalista lauantaista. Sain tällä viikolla kaksi ystävänpäiväkorttia (toinen sukulaisilta).
Miten teillä muilla?
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:26"]Käytiin siskon ja lastenn kans uimassa. Ihan mukavaa oli. Nyt pojan kans katotaan telkkaria. Mies on laskettelureissulla koko viikonlopun. Jos sitä lähtis nukkuun...
[/quote]
Onkohan sun mies samalla porukalla reissussa kun mun mies ;) täälläkin vietetty päivä yksin lapsen kanssa, joka oli välillä mummolassa hoidossa. En tosin ajatellut että tätä olisi pitänyt kummemmin vietelläkään joten en ole pettynytkään. Olen vähän sellainen joka asiasta riemun repijä, joten olen ihan nauttinut olostani kotona yksin vielä vähän flunssan toipilaana. Kävin kaupasta kahta eri sorttia vihreää teetä, keitin monet hyvät päiväkahvit, katsoin digiboksilta miesstripparielokuvaa Magic Mikea ja ihailin Channing Tatumin kroppaa, otin päiväunet koira kainalossa sohvalla ja kotiin palaavalle lapselle syötin yllätysjäätelön jonka olin hälle varannut. Ja askartelin iPhonella hassuja ystävänpäiväkortteja ystäville ja lähetin ne whatsappilla. Illalla kävin lähikioskilla isäni kanssa tekemässä loton ja kohta aion voittaa päävoiton! Loistava päivä.
Tavallinen lauantai ei mitään kummempaa, en mä noista joutavista hömpötyksistä muutenkaa välitä.
Yksin lasten kanssa olen koko viikonlopun kotona. Mies on reissussa kavereiden kanssa, josta kotiutuu tiistaina. Käytiin lasten kanssa kaupungilla, saunottiin ja nyt selailen nettiä. Kohta katson jonkun leffan. Huomenna täytän pyöreitä vuosia, mutta olen siltikin yksin jos lapsia ei oteta huomioon.
Tavallinen päivä, aamuvuorossa töissä, päivätorkut, opiskelua illalla.
En rinnastaisi jouluaattoon sentään. :)
Kiva lauantaipäivä on ollut. Posti toi aamulla mieluisan paketin (vaatekappale). Mies hieroi selkää ja jalkoja, sitten siivosi ja järjesti vaatekaappiaan tulevaa muuttoamme ajatellen. Kävi myös kaupassa. Tuli suklaata ja kukkia, niitäkin, toivomieni ruokatarvikkeiden ohella. Sain myös uuden ulkoisen kovalevyn tietokonetöitäni varten.
Juuri tein illallista (pidän kokkaamisesta) ja nyt hetki nautitaan. Kynttilät on sytytetty. Käymme sillointällöin ulkona syömässä, mutta tämä päivä ei nyt ole sellainen. Naimisissa olemme olleet pian 27 v.
Ystävänpäivä meni vähän erilailla kuin luultiin. Poikaystävän kanssa oltiin suunniteltu yhteistä romanttista aikaa. No, hän sairastui torstaina. Ei olisi halunnut vieraita ystävänpäivänäkään kun pelkäsi tartuttavansa muihin. No, nukuin ensin pitkään ja herättyäni luin iltasanomat ja palstailin. Sitten allin leipoa, ihan omaksi huvikseni ja tein kakun. Laitoin ruokaa ja kävin hakemassa poikkikselle kaupasta evästä. Illalla menin kylään. Ja voi jösses, se oli ihan järkyttävän huonosa kunnosa. Korkee kuume, punaset silmät, nielurisat melkeen kurkun tukki, ääni mennyt puuroksi ja kuulosti ihme ewok ääneltä... Onneksi ostin hänelle kurkkupastilleja, mehukeittoa, mehua ja jugurttia. Oikeaa ruokaa ei ole pystynyt syömään kolmeen päivään, mutta nuo menee sentäs alas. Kyläilin neljä tuntia, vaikka hän pelkäsi sairastuttavansa mutki. Katottiin yhteisestä suosikki ohjelmasta uusin jakso ja sitten leffa. Lähekkäin ei voitu olla eikä pussata... katseltiin vain toisiamme. Vähän tuli tippa linssiin raasun puolesta, teki pahaa nähdä se tosi huonossa jamassa. Kun lähin niin kuitenkin uskaltauduttiin halaamaan pitkään. Hyvät yöt ja rakastamiset vaihdettiin. Ei mennyt päivä kuten suunniteltiin mutta tajusin olevani onnekas että sain edes viettää vähä aikaa poikkiksen kans. Ja tajusin kuinka paljon siitä välitän... Että hyvin loppujen lopuksi meni :) Nyt poikkis kertoi olon olevan vähän parempi, saanut jopa kananmunan syötyä :)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:11"]En rinnastaisi jouluaattoon sentään. :)
Kiva lauantaipäivä on ollut. Posti toi aamulla mieluisan paketin (vaatekappale). Mies hieroi selkää ja jalkoja, sitten siivosi ja järjesti vaatekaappiaan tulevaa muuttoamme ajatellen. Kävi myös kaupassa. Tuli suklaata ja kukkia, niitäkin, toivomieni ruokatarvikkeiden ohella. Sain myös uuden ulkoisen kovalevyn tietokonetöitäni varten.
Juuri tein illallista (pidän kokkaamisesta) ja nyt hetki nautitaan. Kynttilät on sytytetty. Käymme sillointällöin ulkona syömässä, mutta tämä päivä ei nyt ole sellainen. Naimisissa olemme olleet pian 27 v.
[/quote]
Ja mitä sinä annoit miehellesi? Kovin yksipuoliselta kuulostaa. Miksi kaikki naiset kuvittelee että ystävänpäivänä vain heitä pitää palvoa? Minulle riittää mieheltä suukko ja hali. Eihän tämä mikään syntymäpäivä ole...
Heräsin aika myöhään, menin ens töikseni kahvikaapille, josta löytyi miehen ja pojan askartelema ystävänpäiväkortti (tiesi, mihin ekana menen kattomaan=) ja pöydällä oli pieni sydänkarkkirasia;p Käytiin ulkona kävelemässä, remuttiin ja poika päikkäreille, mies häippäs kavereiden kanssa ehtoolla illanviettoon ja me pojan kans mentiin mummolaan, jossa syötiin kanankoipia ja riisiä, pelattiin lautapelejä ja sit kotiin, poika nukkumaan, katoin UMK:n ja nyt chillaan ja imeskelen tikkareita ku ei nukutakaan vielä. Mies tuloo yöllä sit joskus, sitä en jää valvomaan sentään=)
Ihanasti. Vietiin lapset mummolle ja käytiin ruokakaupassa, sitten ravintolaan syömään. Kotona leffaa, herkkuja ja ihanaa seksiä kynttilöiden valossa. Nyt pötkötetään sängyssä ja kumpikin räplää kännykkää hetken, sitten unille.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:55"]
Ihan vitun pieleen. Paskin päivä pitkään aikaan. Mies makaa kännissä alasti sohvalla, tenavat tappelee, mua sattuu fyysisesti joka paikkaan reuman takia, face on täynnä kaksinaamaisten ja tekopyhien kusipäiden ystävänpäivähymistelyä.
Siivosin viimeisillä voimillani tänään, lähetin miehen ja lapset kauppaan toiveissa saada kiva ystävänpäiväyllätys mieheltä. Joo tod. mies löysi paskinta mahdollisinta suklaata kaupasta ja mun ei tee sitä mieli syödä. Telkusta ei tule mitään kivaa katsottavaa, katsoin sitten keskari pystyssä Teemalta Prinsessa Ruusunen baletin ja itkin voimatonta oloani ja järkkyä vitutustani.
Hyvää ystävänpäivää katkeralta yksinäiseltä!!!
[/quote]
Hah. nyt naurattaa tuo aiempi vuodatukseni.
Sain tenavat untenmaille, lähdin koiran kanssa pihalle, ihan vaan tuohon omalle pihalle. Lenkille en uskaltanut, kun mies edelleen kännissä kuorsaa sohvalla eikä taatusti huomaisi jos joku lapsista herää. Kissakin lähti meidän kaveriksi. Kaivelin miehen kätköistä yhden siiderin. Harvemmin juon, koska on näitä tuki- ja liikuntaelinesteisyyksiä.
Tultiin sisälle ja ajattelin vielä piristää itseäni shoppailemalla. Muistin, että palkkapäivä on maanantaina, ja vielä on tilillä pari satasta ylimääräistä, joten törsäsin sitten ne. Ostin kissalle uuden hiekkalaatikon ja lelun, koiralle ruokaa, itselleni villasukkia, työkenkiin uudet pohjalliset, villapaidan sveitsin armeijan ylijäämää ja paksun villahuovan, niin ikää armeijan ylijäämää. Vielä tekisi mieli tilata Leatherman Wave, mutta on sen verran hinnakas, että jääköön seuraavan vitutuksen jälkipyykkiin se heräteostos.
Eniten naurattaa tuo baletin katsominen, en ole koskaan perustanut tuollaisesta kulttuurimuodosta, mutta ajattelin, että kun kerta on paska päivä ja paskaa ohjelmaa vaan tulee, niin katsotaan sitten sitä paskinta mahdollista. Oli se kuitenkin aika mielenkiintoista katsottavaa.
Nukuttiin miehen kanssa myöhään. Kun oltiin heräilty niin suunnattiin ostamaan herkkuja. Salaattia, juustoja,patonkia ja parit leivonnaiset. Ihan kiva päivä :)
Mies oli viime yön kylpylässä teinityttöystävänsä kanssa. Tuli hakemaan mut ja lapset puolenpäivän aikaan ja vietiin lapset miehen siskolle. Valehdeltiin että ollaan menossa yhdessä jonnekin, oikeasti mies meni takaisin tyttöystävänsä luo ja mä lähdin yksin kylpylään.
Olin siis kylpylässä yksin, kuntosalilla yksin ja sitten menin elokuviin yksin. Nyt itken hotellihuoneessani yksin paskaa elämääni. Niin hyvä ystävänpäivä mulla.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:37"]
Mies oli viime yön kylpylässä teinityttöystävänsä kanssa. Tuli hakemaan mut ja lapset puolenpäivän aikaan ja vietiin lapset miehen siskolle. Valehdeltiin että ollaan menossa yhdessä jonnekin, oikeasti mies meni takaisin tyttöystävänsä luo ja mä lähdin yksin kylpylään. Olin siis kylpylässä yksin, kuntosalilla yksin ja sitten menin elokuviin yksin. Nyt itken hotellihuoneessani yksin paskaa elämääni. Niin hyvä ystävänpäivä mulla.
[/quote]
:(
Heräsin puoli 11, kävin salilla ja tein ruokaa. Illalla kaveriporukalla olutta, naposteltavaa ja lautapelejä. Mies ollut koko päivän töissä... päivän arvosanaksi 3/5.
Kiireisen viikon päätteeksi olen päivään ollut hyvin tyytyväinen.
Oli ja meni. Eipä paljon muistoja jäänyt. Mies ei koskaan muista mitään päiviä, edes syntymä- tai hää-. En odottanut mitään. Ruoanlaitosta ja tiskauksesta tuli riitaa, vielä yli 20 vuoden jälkeen. Otin nokkiini ja loppupäivä menikin sitten hiljaisesti. Mutta kultareunuksena mainittakoon, että ei oltu kännissä kumpikaan ja ihan kotosalla, ei kylpylässä teinirakkauksien kanssa. Eli kai sitten OK.
Ollut tosi kiva päivä. Tein aamulla miehelle aamupalan vuoteeseen, tosin myöhästyin hiukan. Noh, olipahan ainakin valmiina aamupala. Käytiin myöhemmin yhdessä kahvilla ja kaupoissa, lojuttiin sohvalla, ja siinäpä se päivä menikin. Mies ei edes muistanut koko ystävänpäivää, mutta eipä gaitannut.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:11"]En rinnastaisi jouluaattoon sentään. :) Kiva lauantaipäivä on ollut. Posti toi aamulla mieluisan paketin (vaatekappale). Mies hieroi selkää ja jalkoja, sitten siivosi ja järjesti vaatekaappiaan tulevaa muuttoamme ajatellen. Kävi myös kaupassa. Tuli suklaata ja kukkia, niitäkin, toivomieni ruokatarvikkeiden ohella. Sain myös uuden ulkoisen kovalevyn tietokonetöitäni varten. Juuri tein illallista (pidän kokkaamisesta) ja nyt hetki nautitaan. Kynttilät on sytytetty. Käymme sillointällöin ulkona syömässä, mutta tämä päivä ei nyt ole sellainen. Naimisissa olemme olleet pian 27 v. [/quote] Ja mitä sinä annoit miehellesi? Kovin yksipuoliselta kuulostaa. Miksi kaikki naiset kuvittelee että ystävänpäivänä vain heitä pitää palvoa? Minulle riittää mieheltä suukko ja hali. Eihän tämä mikään syntymäpäivä ole...
[/quote]
Öö, illallisen? Villi arvaus. Tietokonetyöt tulee miehen koneelle, sisäpiiritieto. :)
Olin päivystämässä, että tarvitsisiko ystäväni lapsenvahdinvaihtoa. Illalla jatkoin sitten illanviettoa, kun toiset ystävät tulivat laivareissulta. Ihan ok ilta, mutta laivalla oli ollut jo draamaa, mikä jatkui illanistujaisissa. Oli vähän tylsä jälleennäkeminen, kun ei rennoksi tarkoitettu illanvietto ollutkaan rentouttava :(
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:30"]
Paskin ystävänpäivä ikinä, kiitos miehen :(
[/quote]
Älä anna miehen masentaa. Helli itseäsi jollain mukavalla. <3