Millainen ystävänpäivä sinulla on ollut?
Miten ystävänpäivä on mennyt kohdallasi?
Mä olin yksin koko päivän, siivosin asunnon ja kävin kaupassa, ei poikennut mitenkään normaalista lauantaista. Sain tällä viikolla kaksi ystävänpäiväkorttia (toinen sukulaisilta).
Miten teillä muilla?
Kommentit (66)
Annoin miehelleni lahjaksi itsetehtyjä suklaakonvehteja. Kävimme ulkona lounastamassa ja elokuvissa. Kaupasta kipaistiin kissalle ruokaa.
Nyt vietämme laiskaa iltaa, minä koneella ja hän katselee DVD:ltä yhtä sarjaa.
Kävin Ärrällä asioimassa ja ostin samalla kolme suklaapatukkaa, koska olivat tarjouksessa. Toisen annoin poikaystävälleni ja kaksi parille paikalliselle pulsulle, jotka aina hengaavat kiskan nurkalla.
Paskin ystävänpäivä ikinä, kiitos miehen :(
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:29"]
Kävin Ärrällä asioimassa ja ostin samalla kolme suklaapatukkaa, koska olivat tarjouksessa. Toisen annoin poikaystävälleni ja kaksi parille paikalliselle pulsulle, jotka aina hengaavat kiskan nurkalla.
[/quote]
Kuulostaa kivalta, että annoit suklaapatukat noille ihmisille. Mukava ystävänpäiväyllätys varmasti heille :)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:29"]
[/quote]
Ohopsista, siis yhden poikaystävälleni ja kaksi niille ukkeleille. :D
Tää päivä on vähän niin ku jouluaatto: jos tuntuu kurjalta, niin se kurjuus korostuu kun ajattelee, miten muilla menee tänään.
Voimia teille kaikille, joilla on ollut kurja päivä! Jos muut ei osoita teille ystävällisyyttä, niin kohdelkaa itse itseänne ystävällisesti. Lämmin halaus ja hyvää ystävänpäivää <3 toivoo eräs yksinäinen.