Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ystävänpäivä sinulla on ollut?

Vierailija
14.02.2015 |

Miten ystävänpäivä on mennyt kohdallasi?

Mä olin yksin koko päivän, siivosin asunnon ja kävin kaupassa, ei poikennut mitenkään normaalista lauantaista. Sain tällä viikolla kaksi ystävänpäiväkorttia (toinen sukulaisilta).

Miten teillä muilla?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan oltu vaan, isä ja äiti oli käymässä päivällä ja isän kanssa käytiin kaupassa. Syöty hyvin ja käytiin omallakin sakilla vielä kauppareissulla. Hetki sitten saunottiin :)

Vierailija
42/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa käyty kahvilla kaupungilla.muuten kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join shampanjaa rakkaani kanssa jacuzzissa hänen maalaiskartanossaan, ja sitten lähdimme hänen yksityiskoneellaan käymään viikonloppureissulla Pariisissa.

No joo ei mennyt ihan noin. En nähnyt tänään ketään. Kävin kaupassa ja vein loton. Söin tarjousmakaronilaatikkoa, joka jäi haaleaksi, koska mikro on rikki.

Vierailija
44/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona, ei mitenkään kehuttava päivä

Vierailija
45/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:22"]

Naiset viestitelly kiimasina mutta meikäläinen ei vastaa lauantai iltana muutenkaan. Pidän pientä epävarmuutta se kuuluu peliin. T. Player

[/quote]

Tuolla menolla huomaat olevasi viiskymppisenä se säälittävä vanha ukko joka ei ole saanut ketään. Se  ketä nuoret tytöt katsoo säälien ja puhuvat keskenään "tuosta oksettavasta ukosta joka yrittää kaikkia".

Vierailija
46/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona. Makoilen ja luen av:ta. Väsyttää ja huimaa.

Vierailija
47/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin parhaalle ystävälleni, eli itselleni lahjaksi hiihtolenkin. Otin lahjan heti käyttöön ja kävin hiihtämässä 14 kilometriä. Sitten saunaan, ah ihanaa. Saunasiideri olisi kruunannut illan, mutta vietän tipatonta tammi-helmi-maaliskuuta:) Sille joka oli ollut koko päivän yksin vauvan kanssa ja mies omilla teillään annan ystävän vinkin. Jätä se mies. Ei ole arvoisesi ja lapsi on ansainnut paremman isän. Pilaat elämäsi tuollaisen luuseri miehen kanssa.

Vierailija
48/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun pieleen. Paskin päivä pitkään aikaan. Mies makaa kännissä alasti sohvalla, tenavat tappelee, mua sattuu fyysisesti joka paikkaan reuman takia, face on täynnä kaksinaamaisten ja tekopyhien kusipäiden ystävänpäivähymistelyä.

Siivosin viimeisillä voimillani tänään, lähetin miehen ja lapset kauppaan toiveissa saada kiva ystävänpäiväyllätys mieheltä. Joo tod. mies löysi paskinta mahdollisinta suklaata kaupasta ja mun ei tee sitä mieli syödä. Telkusta ei tule mitään kivaa katsottavaa, katsoin sitten keskari pystyssä Teemalta Prinsessa Ruusunen baletin ja itkin voimatonta oloani ja järkkyä vitutustani.

Hyvää ystävänpäivää katkeralta yksinäiseltä!!!

Vierailija
49/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:22"]

Naiset viestitelly kiimasina mutta meikäläinen ei vastaa lauantai iltana muutenkaan. Pidän pientä epävarmuutta se kuuluu peliin. T. Player

[/quote]

Tuolla menolla huomaat olevasi viiskymppisenä se säälittävä vanha ukko joka ei ole saanut ketään. Se  ketä nuoret tytöt katsoo säälien ja puhuvat keskenään "tuosta oksettavasta ukosta joka yrittää kaikkia".

[/quote]

Kiitti neuvosta huomaan että suakin kiehtoo meikämanne ja haluut  opastaa elämän polulla, mutta meikäläinen taitaa pelin, no worry. Ja mä en ole vain nuorten tyttöjen perään ehkä sunkin kanssa vois tulla jotain juttuu kun olet vähän uhmakas ja lähdet haastaan heti älyllisesti..

Vierailija
50/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:55"]

Ihan vitun pieleen. Paskin päivä pitkään aikaan. Mies makaa kännissä alasti sohvalla, tenavat tappelee, mua sattuu fyysisesti joka paikkaan reuman takia, face on täynnä kaksinaamaisten ja tekopyhien kusipäiden ystävänpäivähymistelyä.

Siivosin viimeisillä voimillani tänään, lähetin miehen ja lapset kauppaan toiveissa saada kiva ystävänpäiväyllätys mieheltä. Joo tod. mies löysi paskinta mahdollisinta suklaata kaupasta ja mun ei tee sitä mieli syödä. Telkusta ei tule mitään kivaa katsottavaa, katsoin sitten keskari pystyssä Teemalta Prinsessa Ruusunen baletin ja itkin voimatonta oloani ja järkkyä vitutustani.

Hyvää ystävänpäivää katkeralta yksinäiseltä!!!

[/quote]

Voin kuvitella miltä sinusta tuntuu. :( 

Vierailija
51/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut yhtään ystävänpäiväkorttia, enkä muutakaan ystävänpäivätervehdystä. Kyllä minulla silti ystäviä on, joten en masennu tästä ;)

Vierailija
52/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:54"]

Annoin parhaalle ystävälleni, eli itselleni lahjaksi hiihtolenkin. Otin lahjan heti käyttöön ja kävin hiihtämässä 14 kilometriä. Sitten saunaan, ah ihanaa. Saunasiideri olisi kruunannut illan, mutta vietän tipatonta tammi-helmi-maaliskuuta:) Sille joka oli ollut koko päivän yksin vauvan kanssa ja mies omilla teillään annan ystävän vinkin. Jätä se mies. Ei ole arvoisesi ja lapsi on ansainnut paremman isän. Pilaat elämäsi tuollaisen luuseri miehen kanssa.

[/quote]

Minäkin sain itseltäni samanlaisen lahjan; noin 10 km:n hiihtolenkin ja ihanan saunomisen siihen päälle! Saunasiideriä en edes halua/kaipaa, mutts kupliva vichy oli namia!

Vierailija
53/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies suuttui mulle jälleen kerran kun en saanut orgasmia. mun mielestä tommosesta suuuttuminen on erittäin lapsellista ja vaikuttaa mun seksihaluihinkin negatiivisesti, mutku ei se tajuu ><

Vierailija
54/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä nrot 18 ja 23! Voisi kokeilla joku päivä käydä hiihtämässä, siitä on monta vuotta kun viimeksi olin suksilla. Nuo kuvauksenne toivat elävästi mieleen sen tunteen jonka kunnon hiihtolenkistä saa. :)

Vierailija
55/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin hautajaisissa 4 tuntia putkeen. Viime viikonloppuna testattu plussa oli ilmeisesti haamu, sillä vuodan verta. Olen täysin puhki, päätä ja silmiä särkee. Menen nukkumaan.

Vierailija
56/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei ole huomioinut mitenkään, mutta facebookissa joku aivan tuntematon laittoi mulle "happy valentines day" tervehdyksen. Onhan sekin jotain.

Vierailija
57/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä lahjaksi ison mustan dildon! :O

Vierailija
58/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 21:12"]

Kiitos vinkistä nrot 18 ja 23! Voisi kokeilla joku päivä käydä hiihtämässä, siitä on monta vuotta kun viimeksi olin suksilla. Nuo kuvauksenne toivat elävästi mieleen sen tunteen jonka kunnon hiihtolenkistä saa. :)

[/quote]Suosittelen lämpimästi :)  18

Vierailija
59/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala. Mies ei edes muistanut ja sanoi että se on sellaista amerikkalaista hömpötystä. Vähän huokasin kun näin kaupungilla parikin nuorta miestä kukkasen kanssa liikkeellä. Myös bussissa ollut toisiinsa rakastunut nuoripari vähän herkisti, kun itse pidättelin itkua miehen typerien juttujen takia (siis ihan muiden kuin sen ystävänpäiväkommentoinnin). Olemme riidelleet, olen itkenyt ja miettinyt yhteisen tulevaisuuden vähän kurjalta tuntuvia näkymiä. Huoh.

Vierailija
60/66 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin siskon ja lastenn kans uimassa. Ihan mukavaa oli. Nyt pojan kans katotaan telkkaria. Mies on laskettelureissulla koko viikonlopun. Jos sitä lähtis nukkuun...