Millainen ystävänpäivä sinulla on ollut?
Miten ystävänpäivä on mennyt kohdallasi?
Mä olin yksin koko päivän, siivosin asunnon ja kävin kaupassa, ei poikennut mitenkään normaalista lauantaista. Sain tällä viikolla kaksi ystävänpäiväkorttia (toinen sukulaisilta).
Miten teillä muilla?
Kommentit (66)
Eilen piti olla selkäleikkaus viimein edessä, lääkäri perui jälleen kerran. Otettiin uudet magneettikuvat ja päästettiin kotiin sairastamaan. Toisin sanoen viaplay on ollut tämän ystävänpäivän paras ystävä.
Heräsin klo 13 aikoihin, hoidin aamutoimet rauhassa ja lähdin töihin kolmelta. Ylitöiksihän se meni ja pääsin vasta kahdelta takaisin kotiin, nyt pientä viestittelyä ystävien kanssa (ovat viihteellä) ja samalla tv pyörii tauastalla. Kohta toivottavasti nukkumaan!
Iana! havelinindDan kivulaaksostoa usiusi ja kluin vasemmiston juttuja <3<33<<3 puspus
Aika kiva. Tulin yövuorosta, nukuin suurimman osan päivästä. Mies tuli pitkältä matkalta kotiin, nautiskeltiin siinä toisistamme. Jossakin vaiheessa otin mieheltä sohvalla suihin ja radiossa joku puhui ystävänpäivästä. Mies sanoi, että tämä onkin loistava tapa viettää ystävänpäivää. Sit kokkasin, syötiin, juteltiin ja lähdin töihin. Sain vielä romanttisen viestin työpaikalle.
Sinänsä pidän ystävänpäivää jenkkihössötyksenä, mutta tässä suhteessa ollaan otettu tavaksi viettää vähän kaikkea, koska siitä tulee vaihtelua arkeen ja on kiva vähän nähdä ylimääräistä vaivaa, oli sitten kyse vapusta tai runeberginpäivästä. Tällä kertaa mies oli töissä, joten siivosin, kävin kaupassa ja valmistelin pihvi-illallisen. Mies toi tulppaaneita ja oli edellisenä päivänä tehnyt pannacotat jääkaappiin. Ilta oli mukavaa yhdessäoloa. Käytiin lenkillä, syötiin ja nautittiin viiniä, katsottiin leffaa ja rakasteltiin.
Kävin katsomassa Fifty shadesin, siinä sitä romantiikkaa tulevalle viikolle.
Yksin, mies työmatkalla. Kävin shoppailee, lounaalla ja oluella. Kotona tein vähän erikoisempaa ruokaa ja join viiniä. Viestittelin ulkomailla olevien kavereiden kanssa
Tänään tulee taas hyvä päivä. Aurinko paistaa ja tapaan mun ystävän iltapvllä. Sitä ennen siivoan kodin kun on ollut niin kiireitä että en ole kahteen viikkoon ehtinyt siivota.
Entinen mies kävi haistattamassa paskat ja toivottamassa erittäin huonoa loppuelämää. Muuten ihan normipäivä, lasten kanssa laitettiin hyvää ruokaa ja katsottiin telkkaria illalla.
Olen puoli päivää katsonut L-koodia, kävin äidin kanssa Intersportissa ostamassa äidille uusia housuja, käytiin miehen kanssa anoppilassa saunassa ja ensi yönä mielelläni lähdettäis synnyttämään.
Tylsä. Oon odottanut koko päivän toiveissani viestiä ihastukselta. Kun puhelin viimein piippasi viestin merkiksi siellä oli ystävänpäiväviesti ihmiseltä josta en pidä yhtään mutta joka roikkuu perässä. Alkoi ahdistaa...
Yksin kotona. Rohkenin aamulla arvostella mieheni alkoholinkäyttöä liialliseksi ja sillä välin, kun olin kaupassa käymässä, hän oli lähtenyt kotoa. Mennyt yksin tai kavereiden kanssa ryyppäämään.
Naiset viestitelly kiimasina mutta meikäläinen ei vastaa lauantai iltana muutenkaan. Pidän pientä epävarmuutta se kuuluu peliin. T. Player
Heräsin "aamulla" eli klo 13 aikaan. Sain avomieheltä lahjaksi hajuvettä, jota hän osti mulle 1996 eka vuoden seurustelulahjaksi... :) sekä blondeille tarkoitetun hopeahoitoaineen. Ollasn katsottu netflixiä koko päivä ja juotu viiniä ja syöty hedelmiä. Just laitettiin takka päälle ja odotellaan umk-lähetystä...
Yksin olen koko päivän ollut, tai olen hoitanut vauvaa. Mies ties missä. Kävin kaupassa ja ostin maksalaatikkoa, kaksi pullaa ja kokista. Kotimatkalla oli surullinen fiilis kun yksin siinä vaunuja työnsin. Onneksi kohta on maanantai.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:18"]
Sairasvuoteessa kuumeessa.
[/quote]
pikaista paranemista
Ei muistamista (sinänsä en välitä,pahempaa on kun kumppani ei muista synttärinä,naistenpäivänä,nimipäivänä..). Paska päivä muiden joukossa. Mieluiten olisin viettänyt tämän päivän sydänystäväni kanssa, sentään olisi saanut seuraa ja muistoja toisinkuin paska miehen kanssa joka vitut välittää musta. Ja pilaa joka juhlan.