Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asettaako puolisosi puhelimen aina pöydälle näyttö alaspäin? Hän todennäköisesti salaa sinulta jotain.

Vierailija
25.08.2024 |

Tuo on varmin tapa välttää se että huomaisit epäilyttävät puhelut tai viestit. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän salailen mieheltä sitä että olen kirjoitellut jo vuosia vauvapalstalla. Hävettäisi sikana jos joku saisi tietää. 

Vierailija
2/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän salailen mieheltä sitä että olen kirjoitellut jo vuosia vauvapalstalla. Hävettäisi sikana jos joku saisi tietää. 

🤣😂🤣😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin puhelimissa on ominaisuus jossa tuo asento laittaa puhelimen hiljaiselle

Vierailija
4/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä ole ajatellut kun suojakuori niin eipä sitä niin paljon ajattele miten päin se aina on.

Vierailija
5/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa vainoharhaiset hullut apua ongelmiinne.

Vierailija
6/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan näyttö ylöspäin ja käytämme toistemme kännyköitä ihan vapaasti, tiedämme tunnukset jne. Että tuskin salaa mitään.

Vierailija
7/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta minä usein laitan. Mulla ainakin on puhelimen takapuolella 3 isoa kameralinssiä, jotka pikkuisen ulkonevat. En halua hinkata niitä milloin mihinkin tasoon, joten lasken puhelimen pöydälle aina näyttö alaspäin... Sen lisäksi pidän puhelinta lähes aina äänettömällä. Ilmeisesti siis salaan jotakin.

Vierailija
8/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mä oon se joka puhelimen pitää näyttö alaspäin enkä salaa mitään. En itseasiassa osaa sanoa miks laitan. Sit kuitenkin availen viestit yms esim miehen kainalossa niin, että hänellä on suora näköyhteys. Ja saatan pyytää miestä lukemaan jonkun mulle tulleen viestin tai kattomaan kuka soittaa jos mun kädet on esim märät. Miehellä taas on yleensä lähes aina vaan akku loppu ja puhelin ties missä. 

Vierailija
9/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ihan vaan hiljentää puhelimen. Voi myös suojata puhelimen takakameran linssiä. Vainoharhaisuutesi sitä luokkaa etten yhtään ihmettelisi että miehesi salaisi sinulta suunnitelmansa dumpata sinut kun tuo ei varmaankaan ole ainoa lajiaan sinulla. 

Vierailija
10/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltäköhän mä salaan asioita kun yksin laitan puhelimen näyttö alaspäin???

Ensinnäkin silloin puhelin menee älä häiritse tilaan ja toisekseen se ei vilku koko ajan häiritsemässä.

Vtt mitä vajaata trollausta taas

Vierailija
11/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö? Mulla on jokaisessa puhelimessa kannaellinen suojus eli puhelin on aina "suojattu". En tiennytkään salaavani puolisolta jotain XDD

Vierailija
12/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan näyttö ylöspäin ja käytämme toistemme kännyköitä ihan vapaasti, tiedämme tunnukset jne. Että tuskin salaa mitään.

Minkä ihmeen takia käytätte toistenne kännyköitä? 

Vierailija
13/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia käytätte toistenne kännyköitä? 

Miksikäs ei. Ne on meillä vaan puhelimia. Ei mitään "omia yksityisvälineitä".

Vierailija
14/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun näytöstä ei näy viestin lähettäjää. Näyttö on aina lukittu.

Vierailija
15/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työpuhelin ( 2 sim-korttia, laite työnantajan) ja sitä en edes saa antaa toisten käytöön. Puhelin lukittuu automaattisesti 30sek kuluessa, eikä sitä saa muutettua ( saa, lyhyemmäksi ajaksi). Työpäivinä se piippaa jatkuvasti kaikkea mahdollista, kalenterimuistutuksia, saapuneita sähköposteja, säätiedotuksia, teams-viestejä, whatsappia... olen laittanut äänettömälle. Viikonloppuisin tulee mainoksia, niitä ei tuu virka-aikaan.

Kyllä, salaan puhelimeni viestit ja puhelut puolisolta, koska työnantajani kanssa tehty sopimus edellyttää sitä. Jos puolison täytyy joku viesti näjdä, niin jatkolähetän sen hänelle.

Vierailija
16/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisin koskaan nähnyt kenenkään tekevän noin. Sen näytönhän saa pimeäksi napista painamalla ja sitten puhelinta ei voi käyttää jos ei laita koodia.

Vierailija
17/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku donkey puhelinta ilman suojakuoria?

Vierailija
18/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämätön logiikka sulla pa. Mitäs minä salailen ja keneltä kun mullakin puhelin on aina näyttö alaspäin ja asun yksin enkä ole edes parisuhteessa?

Ja pitääkö mun opettaa itseni uusille tavoille viimeistään sitten jos / kun parisuhteessa taas elän?

Ei s##tana.

Hae jo apua tuohon epäluuloisuuteen sekä keksi keinot joilla käsittelet mustasukkaisuuttasi ja omistushaluasi. Sinä et ole terve.

Vierailija
19/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä kyllä ole ajatellut kun suojakuori niin eipä sitä niin paljon ajattele miten päin se aina on.

Ei sun tarvitsekaan, koska ap (ja kaltaisensa) kyllä ajattelee sinunkin puolesta miten päin se on ja mitä mikäkin suunta taatusti tarkoittaa.

Vierailija
20/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tavoitteena voi olla myös suojella kameran linssiä? Äitini tabletissa on ainakin kamera hankautunut ihan käyttökelvottomaksi kun on hinkutellut tablettia pöydällä näyttö ylöspäin.