Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varhaiskasvatuksen opettaja, urani huipulla ja tienaan 15 e tunnissa

Vierailija
22.11.2021 |

Alempi korkeakoulututkinto ( kandi) löytyy, paljon omakustanteisesti täydennyskoulutuksia ja18 vuotta työkokemusta.

Palkankorotuksia ei ole tulossa.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse myös vakaope ja ihan tyytyväinen palkkaani, 2750 e kk Helsingissä brutto, nettona n 2000 e. Työpaikka lähellä ei mene matkoihin aikaa, ja olen myös yh. Pidän työstäni. Palkka on linjassa muiden maiden kanssa, ei missään pienten lasten opettajat tienaa paljoa.

Vierailija
22/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä kandin palkaksi. Paljonko pitäisi alimmalla korkeakoulututkinnolla tienata?

Minulla on ylempi korkeakoulututkinto ja olen maisteri. Töissä varhaiskasvatuksessa ja palkka sama kuin kandeilla. Koulutus ei tuo lisää liksaa varhaiskasvatuksessa. Täysin kouluttamaton saa saman kuin kandi tai maisteri hoitaessaan varhaiskasvatuksen opettajan työtehtäviä.

Lääkärikin saa lähihoitajan palkkaa, jos toimii lähihoitajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole uraa, etkä ole minkään huipulla. Sinulla on työpaikka. Tasainen ja harmaa.

Vierailija
24/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on todella runsaasti lomaa, joka kompensoi palkan pienuutta mukavasti. Teillä taitaa olla lomapäiviä 45 ja saatte pitää ne koulujen lomien aikaan, joten sinuna en kehtaisi valittaa. Lisäksi saatte kerryttää ylityöt pidettäviksi lomina, joten saat todennäköisesti lomailla kesälläkin noin 6 viikkoa syys- ja hiihtoloman lisäksi ja jouluna pidät todennäköisesti vähintään kahden viikon loman.