Synnytettyäni kaksi lasta ei normaalikokoinen penis enää tunnu miltään
Kommentit (30)
Olen muutaman kerran pannut synnyttänyttä naista, löysää on, joskus jopa tosi löysää. Yhdelläkään ei ole ollut tiukka. Nykyisellä naisystävällä ei ole lapsia ja on tiukkaa tavaraa.
Sama ongelma. Repesin synnytyksessä, tikattiin huonosti ja tikit aukesivat. Repeämää ei kurota jumpalla umpeen. Lääkärit vakuuttaa, että on nirmaalin rajoissa, vaikka ovat todenneet laskeumat. Seksielämä on pilalla, tuntuma on surkea. Jos ero tulee, vietän loppuelämäni yksin. Tässä kiitos uusien veronmaksajien synnyttämisestä.
Gynelle ja korjausleikkaustoive kiireellisenä...
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. Repesin synnytyksessä, tikattiin huonosti ja tikit aukesivat. Repeämää ei kurota jumpalla umpeen. Lääkärit vakuuttaa, että on nirmaalin rajoissa, vaikka ovat todenneet laskeumat. Seksielämä on pilalla, tuntuma on surkea. Jos ero tulee, vietän loppuelämäni yksin. Tässä kiitos uusien veronmaksajien synnyttämisestä.
Emme me naiset maailman suurimman asia tekemisestä saa koskaan kiitosta ja se on aivan häpeällistä. Kumma kun perheen ja parisuhteen hyvinvoinnista lässytetään eikä asialle tehdä oikeasti mitään. Sitten vaan ihmetellään kun nainen ei enää viitsi seksiä. Jäisi moni ero toteutumatta.
Käytäntöön: käy yksityisellä ja kerro vaivasi. Voivat kirjoittaa lähetteen julkiselle leikkaukseen.
Sama ongelma,pitäs käydä kiristyksillä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme me naiset maailman suurimman asia tekemisestä saa koskaan kiitosta ja se on aivan häpeällistä. Kumma kun perheen ja parisuhteen hyvinvoinnista lässytetään eikä asialle tehdä oikeasti mitään. Sitten vaan ihmetellään kun nainen ei enää viitsi seksiä. Jäisi moni ero toteutumatta.
Käytäntöön: käy yksityisellä ja kerro vaivasi. Voivat kirjoittaa lähetteen julkiselle leikkaukseen.
Sama vähättely se oli sielläkin, vaikka laskeumat todettiin ja vain heikko puristus, vaikka olen treenannut lantionpohjaa säännöllisesti. Ja kyllähän sen valtaisan eron aiempaan huomaa itse parhaiten.
Kenen vuoksi? eihän se itse vagina mihkään ole revennyt.
Hommaat miehellesi penis jatkeen, niitä löytyy kaiken kokoisia ja paksusia, meillä käytössä
Fat Boy Thin, lisää paksuutta n. 0,7cm
ja Fat Boy ultra fat, lisää paksuutta n. 2cm
Ja varmasti löytyy vieläkin isompia jos haluaa!
Onko tuo nyt iso ongelma, ostat pari reilun kokoista dildoa avuksi.