Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää kumppani?

Vierailija
22.11.2021 |

Miten te ootte löytäneet puolisonne? Musta vaikuttaa siltä, että kaikki hakee niitä baarista tai deittisovelluksista, mutta mua ei innosta kumpikaan. Mä en ole seurustellut vielä kenenkään kanssa, koska kohdalle ei ole sattunut ketään puoleensavetävää, ja nyt opiskelen alaa, jolla lähes kaikki on tyttöjä eli nyt poikia ei näe enää tunneilla. Mä tiedän, ettei seurustelun alottamiselle ole mitään "ikärajaa", mut mua stressaa silti.
N19

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kotoa on lähdettävä. Parempi nyt olla aktiivinen, koska kun vuodet vierivät, ei tule helpottumaan. Ennen vanhaan kun minä olin pariutumisiässä, käytiin opiskelijabileissä ja otettiin reippaat kännit kaikki, niin kaikilla oli hauskaa ja kumppanin löytäminen helpottui, ja kun kaikki oli opiskelijoita, oli kaikkien taso ihan ok.

Vierailija
22/27 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, nää on taas näitä. Ap luettelee ne yleisimmät tavat ja sanoo, että ne eivät hänelle käy. Sitten tulee vastauksia joissa ehdotetaan muita tapoja, mutta nekään eivät ap:lle käy. Mikään tapa ei käy, mutta kumppani pitäisi löytyä silti. No sulla on vielä aikaa aikuistua, jos olet vasta 19.

Mikä sinua riepoo? En ole itsekään baari/bile/tinder-ihminen, mutta olen silti löytänyt itselleni puolison. Tavattiin työpaikalla. Älä käytä tuollaista kamalan alentuvaa kieltä. Kaikki eivät ole samanlaisia.

Onneksi oma kielenkäyttösi on kunnossa. Btw, lainaamassasi viestissä ei ollut mitään alentavaa kieltä.

En ole samaa mieltä. Kehotat aloittajaa aikuistumaan, vaikka se ei suinkaan ole ongelma, vaan ongelma on se, ettei hän halua käyttää deittisovellusta eikä mennä humalaisten seuraan. Olettaisin, että ymmärrät, että ihmisille on tärkeää löytää kumppani, joka jakaa samat arvot, eikä sellaista löydä paikasta, jossa ei itse viihdy. Silloin ollaan jo lähtökohtaisesti hakemassa väärästä paikasta.

En niinkään kehottanut aikuistumaan, sanoin vain että aikaa on. En ota myöskään kantaa siihen onko aikuistuminen tässä tapauksessa edes hyvä juttu.

Samoja arvoja jakava kumppani voi löytyä mistä vain. Se että käy bileissä ei tarkoita että olisi alkoholisti tai että edes tykkäisi käydä bileissä. Siellä käydään monesti mm. sen takia että jotain säpinää (vakavaa tai ei-vakavaa) voisi löytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä löytää kaveriksi teekkari tyttö. Sitten meet niitten bileisiin. Oot sinkku noin 5 min.

Teekkarimiehet on ällöjä. Haluan jonkun sivistyneemmän

Vierailija
24/27 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä löytää kaveriksi teekkari tyttö. Sitten meet niitten bileisiin. Oot sinkku noin 5 min.

Omasta viestistäsi päätellen (kielioppi ja kielenkäyttö) et vaikuta itse kovin sivistyneeltä, näin kohteliaasti ilmaistuna.

Vierailija
25/27 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla harrastuksia? Sitä kautta voisit löytää samanmielisen pojan.

Ei ole, mut viihdyn kirjastossa.

Ap

Jos siellä kirjastossa on poikia, mene juttelemaan niille. En tiedä toimiiko, mutta voihan sitä kokeilla.

Eikö kirjastossa ole hiljaisuus, miten voi mennä ja alkaa juttelemaan?

Vierailija
26/27 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/27 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet provo. Miten tylsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme