Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää kumppani?

Vierailija
22.11.2021 |

Miten te ootte löytäneet puolisonne? Musta vaikuttaa siltä, että kaikki hakee niitä baarista tai deittisovelluksista, mutta mua ei innosta kumpikaan. Mä en ole seurustellut vielä kenenkään kanssa, koska kohdalle ei ole sattunut ketään puoleensavetävää, ja nyt opiskelen alaa, jolla lähes kaikki on tyttöjä eli nyt poikia ei näe enää tunneilla. Mä tiedän, ettei seurustelun alottamiselle ole mitään "ikärajaa", mut mua stressaa silti.
N19

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla harrastuksia? Sitä kautta voisit löytää samanmielisen pojan.

Vierailija
2/27 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tiedän mistä löytää kumppari. Eteisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mut viihdyn kirjastossa.

Ap

Vierailija
4/27 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nuo baari ja tinder mistä monet löytää, eli jäljelle jää tuleva työpaikkasi tai vapaa-ajan aktiviteetit.

Vierailija
5/27 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder

Vierailija
6/27 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruudessa naisvaltaiset alat piti yhteisiä bileitä miesvaltaisten alojen kanssa.

Vierailija
7/27 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nuoruudessa naisvaltaiset alat piti yhteisiä bileitä miesvaltaisten alojen kanssa.

Paljon mahdollista, mut mä en oikeen viihdy sellasissa. Liikaa ihmisiä ja melua.

Ap

Vierailija
8/27 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä löytää kaveriksi teekkari tyttö. Sitten meet niitten bileisiin. Oot sinkku noin 5 min.

Vierailija
9/27 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tiktokiin heiluttamaan persettä niinkuin muutkin.

Vierailija
10/27 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo sinusta asiallinen kommentti? Älä kommentoi, jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa.

Vierailija
11/27 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos siellä kirjastossa on poikia, mene juttelemaan niille. En tiedä toimiiko, mutta voihan sitä kokeilla.

Vierailija
12/27 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaista on nykyään teekkarien Mikontalossa? Se on siis valtava kolossimainen talo Hervannassa joka oli ainakin ennen täynnä teekkareita. Sinne oli humanistin kiva mennä viikonlopuksi. Parhaat bileet oli talossa etkoilla asunnoissa. Ovet auki rappukäytävään ja siellä tapasi ihmisiä.

Vierailija
13/27 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin puolisoni opiskeluaikoina kaverin jatkoilla, mutta jos sä et käy bileissä, niin tästä ei taida olla sinulle apua. N33

Vierailija
14/27 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo sinusta asiallinen kommentti? Älä kommentoi, jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa.

Sinä et päätä kuka täällä saa kommentoida ja mitä. Tämä on Aihe Vapaa.

Vierailija
15/27 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et päätä kuka täällä saa kommentoida ja mitä. Tämä on Aihe Vapaa.

Älä auo päätäsi, kiitos.

Vierailija
16/27 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, nää on taas näitä. Ap luettelee ne yleisimmät tavat ja sanoo, että ne eivät hänelle käy. Sitten tulee vastauksia joissa ehdotetaan muita tapoja, mutta nekään eivät ap:lle käy. Mikään tapa ei käy, mutta kumppani pitäisi löytyä silti. No sulla on vielä aikaa aikuistua, jos olet vasta 19.

Vierailija
17/27 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, nää on taas näitä. Ap luettelee ne yleisimmät tavat ja sanoo, että ne eivät hänelle käy. Sitten tulee vastauksia joissa ehdotetaan muita tapoja, mutta nekään eivät ap:lle käy. Mikään tapa ei käy, mutta kumppani pitäisi löytyä silti. No sulla on vielä aikaa aikuistua, jos olet vasta 19.

Mikä sinua riepoo? En ole itsekään baari/bile/tinder-ihminen, mutta olen silti löytänyt itselleni puolison. Tavattiin työpaikalla. Älä käytä tuollaista kamalan alentuvaa kieltä. Kaikki eivät ole samanlaisia.

Vierailija
18/27 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos siellä kirjastossa on poikia, mene juttelemaan niille. En tiedä toimiiko, mutta voihan sitä kokeilla.

Ne pojat / miehet joita naiset lähestyvät saavat valita kymmenistä ellei sadoistakin naisista. Laske siinä omat mahdollisuutesi siihen että kyseinen mies mieltyy juuri sinuun.

Vierailija
19/27 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua riepoo? En ole itsekään baari/bile/tinder-ihminen, mutta olen silti löytänyt itselleni puolison. Tavattiin työpaikalla. Älä käytä tuollaista kamalan alentuvaa kieltä. Kaikki eivät ole samanlaisia.

Onneksi oma kielenkäyttösi on kunnossa. Btw, lainaamassasi viestissä ei ollut mitään alentavaa kieltä.

Vierailija
20/27 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oma kielenkäyttösi on kunnossa. Btw, lainaamassasi viestissä ei ollut mitään alentavaa kieltä.

En ole samaa mieltä. Kehotat aloittajaa aikuistumaan, vaikka se ei suinkaan ole ongelma, vaan ongelma on se, ettei hän halua käyttää deittisovellusta eikä mennä humalaisten seuraan. Olettaisin, että ymmärrät, että ihmisille on tärkeää löytää kumppani, joka jakaa samat arvot, eikä sellaista löydä paikasta, jossa ei itse viihdy. Silloin ollaan jo lähtökohtaisesti hakemassa väärästä paikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi