Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kestää, että saa KELAN työmarkkinatuen?

Vierailija
11.09.2006 |

Olen laittanut hakemuksen jo pari viikkoa sitten, eikä ole mitään kuulunut. Haen sitä siis nyt ensimmäistä kertaa. Siis peruspäivärahaa tai mikä sen nimi nyt sitten onkaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin olihan kaikki tarvittavat paperit mukana?

Oliko työsuhteesi määräaikainen ja mikä oli irtisanomisen syy?

Jos esimerkiksi peruspäivärahaan liittyy vain viikon karenssi, niin saat päätöksen varman nyt viikon sisällä. Jos siihen liittyy pidempi karenssi, myös päätöksen teko viipyy.

Vierailija
2/15 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään irtisanomista vaan lyhyitä määräaikaisia työsuhteita, aikaisemmin olen saanut liiton päivärahaa, mutta se loppui. Karenssia ei pitäisi olla ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosta, vaadi, kysy, selvitä, painosta, painosta, vaadi, vaadi.

Kela ei ole vieläkään maksanut mulle kesän ajalta työttömyyskorvausta, vaikka kaikki tarvittavat paperit ovat ihan takuuvarmasti toimitettu aikoja sitten. Olen useasti kysellyt, että missähän mahdetaan mennä, mutta vastausta ei vain tipu.

Tunne oikeutesi.

Älä anna niille periksi.

Vierailija
4/15 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä jos en saa rahaa pian. Mulla myös jo kesältä noi hakemukset, mutta ovat vasta pari viikkoa olleet sisällä, voisi laittaa jo uuden sisään, mutta kun en ole saanut päätöstä. ap

Vierailija
5/15 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin sitten kelaan kun mitään ei alkanut kuulua. Sijainen penkoi sitten virkailijan pöydän paperit ja sieltähän ne löytyi ( kesäaika). Sattuu siis sielläkin. Soittele ja kysy.

Vierailija
6/15 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela jakaa rahaa jos työkkäristä tulee puoltava työvoimapoliittinen lausunto. Ei sinne kelaan tartte toimittaa kuin hakemus.

Vierailija
7/15 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tätä hitautta selittää kyllä merkittävästi se, että tämä toimipisteen asiakkaat ovat enimmäkseen maahanmuuttajia. En ole millään tavalla rasisti, mutta kyllä sen huomaa, miten he ja heidän asiansa menevät aina muiden edelle, vaikka pitäisi olla tasa-arvoista.

t.5

Vierailija
8/15 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/15 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi tuolta kesän ajalta, vaikka oikeuteni loppui elokuun alussa?

Siis että maksettu on esim. 1.5 - 1.6.

Maksamatta olisi 2.6 - 31. 7.

Saanko rahaa tuolta ajalta vai voiko jo lopettaa haaveilut ja yritykset?

- samassa tilanteessa kuin vitonen

Vierailija
10/15 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haen vielä kesän korvauksia. ap

Vierailija
11/15 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/15 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus loppui, koska sain töitä. :)

Meidän Kelan toimisto on myös ihme hidastelija. Kestää ja kestää...lisäselvityksiä pyydetään ihan joka asiasta, vaikka kuinka huolellisesti yritän aina täytellä lappuset.

t. oisinko ollu 11

Vierailija
13/15 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemiseen on aikaa muistaakseni 3kk, mutta jos hakemus sisällä, niin toki sun pitää ne saada. ap

Vierailija
14/15 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitäpä ei ole rekisteröity tuonne kelan sähköiseen asiointipalveluun. Voivatko he sillä tavalla huijata minulta korvaukset pois? Että väittävät hakemuksen tulleen myöhässä, eivätkä rekisteröi sitä ollenkaan tuonne? Enhän minä sitä mitenkään voisi todistaa, että olisin hakemuksen ajoissa laittanut.

Vierailija
15/15 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisin hakemukseni on saapunut heinäkuussa. Seuraava maksu -kohdassa lukee " ei ole " .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän