Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen olevani epäonnistunut naisena

Vierailija
14.02.2015 |

Koska en ole koskaan saanut yhdynnässä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Se on yleisempää kuin luulet. Mutta ei sillä ole mitään tekemistä naiseuden kanssa, älä huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestenhän siinä pitäisi tuntea olonsa epäonnistuneeksi, kun eivät saa naista tulemaan.

Vierailija
4/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 11:49"]Miestenhän siinä pitäisi tuntea olonsa epäonnistuneeksi, kun eivät saa naista tulemaan.
[/quote] entä jos mulla on ollut vain nyk. mies, jolla taas on ennen minua ollut muita naisia, jotka ovat tulleet yhdynnässä? ! Ap

Vierailija
5/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää hirveesti kun mun miehelle ei riitä että tuun parissa eri asennossa vaan se haluaa että alkaisin tulla ties missä asennoissa joissa mun klitorikseen ei koske yhtään mihinkään. En mä tuu sillä lailla ja tuntuu vaan riittämättömältä. Sit se loukkaantuu kun oon kertonut ettei ne kaikki asennot tunnu välttämättä juuri ollenkaan hyvältä ja että oon niissä vain miestä varten.

Vierailija
6/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 11:49"]Miestenhän siinä pitäisi tuntea olonsa epäonnistuneeksi, kun eivät saa naista tulemaan. [/quote] entä jos mulla on ollut vain nyk. mies, jolla taas on ennen minua ollut muita naisia, jotka ovat tulleet yhdynnässä? ! Ap

[/quote]

Eihän tuossa silti mitenkään ole kyse naisen epäonnistumisesta. Jotkut tulevat helpommin ja jotkut vaikeammin. Riippuu paljon miehestäkin. Jotkut miehet eivät saa yhtään naista tulemaan, jotkut saavat osan naisista tulemaan ja eräät superpanomiehet onnistuvat siinä melkein kaikkien kanssa. Ei naisen tarvitse tuosta repiä pelihousujansa.

Vierailija
7/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset ette ymmärrä miksi miehille on niin tärkeää että nainen saa. Jos nainen ei saa pelkässä yhdynnässä, mies saattaa ajatella että hänen peniksensä on huono/pieni. Ja se on sama kuin Paavi alkaisi ajatella että hänen uskonsa Jumalaan horjuu.

Vierailija
8/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa miehelle tärkeää että nainen saa. Ite jouduin ihan huomauttaa asiasta jatkuvasti ja yrittää selittää miksi musta ois kiva tulla kun kerran alotetaan koko touhu.

Vierailija
9/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän penis tuntuu oikeasti paremmalta jos se on paksumpi.

Vierailija
10/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti itkis moni mies kun tajuais miltä se välillä tuntuu kun penis on naisen sisällä.

Vierailija
11/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole saanut, mutta ei ole moni muukaan. Ainakaan ei tule juostua munaa hakemassa, kun omakiva voittaa.

Vierailija
12/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:09"]

Varmasti itkis moni mies kun tajuais miltä se välillä tuntuu kun penis on naisen sisällä.

[/quote]

Mitä tuolla tarkoitat?

Vierailija
13/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei se oo samaan verravissa naisella. Mies voi työntää koko elimensä naisen sisään kun taas naisella jää monet tuntoherkät paikat ja erityisesti klitoris koskematta ja täysin vaille huomiota kun mies on tietyissä asennoissa, joissa ainoastaan emättimen melko tunnoton sisäpinta on kosketuksessa penikseen.

Vierailija
14/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:09"]

[/quote]

Varmaan sitä, että ei tunnu miltään?

Mitä tuolla tarkoitat?

[/quote]

Vierailija
15/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa ilman, että hieron klitorista. Sillä ei ole edes väliä onko penistä sisällä vai ei. Toki se yhdyntä on mukavaa ja hyvä lisä, mutta helpommin saan ihan yksikseni. En todellakaan tunne itseäni riittämättömäksi, olen tällainen enkä sille mitään voi.

Vierailija
16/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saanut nuorena oikeastaan koskaan. Joskus 30-40 ikävuosien välillä joskus. Nyt ei enää juuri kiinnostakaan. Mies on koko ajan ollut sama. Tahtoo lauetakin jo muutamassa minuutissa, etten itse ehdi edes alkuun päästä. Varsinkaan kun esileikkejä ei ole. Ihmettelin jo nuorena kun kaverit kertoivat miestensä pitävän heitä hyvänä pitkiäkin aikoja ennen varsinaista aktia. Meillä pyyhkäisi puoli huolimattomasti kerran selästä ja sitten hommiin.

Vierailija
17/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 11:59"]

Mua ärsyttää hirveesti kun mun miehelle ei riitä että tuun parissa eri asennossa vaan se haluaa että alkaisin tulla ties missä asennoissa joissa mun klitorikseen ei koske yhtään mihinkään. En mä tuu sillä lailla ja tuntuu vaan riittämättömältä. Sit se loukkaantuu kun oon kertonut ettei ne kaikki asennot tunnu välttämättä juuri ollenkaan hyvältä ja että oon niissä vain miestä varten.

[/quote]

suorituskeskeinen rakastaja ei ole hyvä rakastaja. kysy siltä kerääkö suorituspisteitä johonkin vihkoon j amissä porukassa kilpailee

Vierailija
18/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:23"]

En minäkään saanut nuorena oikeastaan koskaan. Joskus 30-40 ikävuosien välillä joskus. Nyt ei enää juuri kiinnostakaan. Mies on koko ajan ollut sama. Tahtoo lauetakin jo muutamassa minuutissa, etten itse ehdi edes alkuun päästä. Varsinkaan kun esileikkejä ei ole. Ihmettelin jo nuorena kun kaverit kertoivat miestensä pitävän heitä hyvänä pitkiäkin aikoja ennen varsinaista aktia. Meillä pyyhkäisi puoli huolimattomasti kerran selästä ja sitten hommiin.

[/quote]

Miksi jotkut edes jatkavat suhdetta tällaisten kanssa? Minä lemppasin yhden jo ennen seksiin päätymistä, kun oli tunkemassa munaa sisäänsä ennen edes kunnollista suukkoa tai mitään hyväilyä. Menköön jonkun muun ongelmaksi.

Vierailija
19/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siinä ole se mies silloin epäonnistunut. Minun kanssa nimittäin VARMASTI saat. Jos ei onnistu niin saat rahat takas.

Vierailija
20/25 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 11:49"]

Miestenhän siinä pitäisi tuntea olonsa epäonnistuneeksi, kun eivät saa naista tulemaan.

[/quote]

No ei ole mun tapauksessa miehestä kiinni, on ollut suhteellisen monta seksikumppania villissä nuoruudessa enkä koskaan tullut. Nyt olen avioliitossa, mies on tosi huomioonottava ja selvästi oikeasti yrittää aina että saisi mut tulemaan, mutta ei. Mä oon lakannut edes häiriintymästä asiasta, kyllähän seksi hyvältä tuntuu vaikka se ei orgasmiin johtaisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi