Tunnen olevani epäonnistunut naisena
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:29"]
Eiköhän siinä ole se mies silloin epäonnistunut. Minun kanssa nimittäin VARMASTI saat. Jos ei onnistu niin saat rahat takas.
[/quote]
No onpa sulla itsevarmuus huipussaan!
Se on kuule aika monesta muusta asiasta kuin miehestä kiinni, miten helposti tai vaikeasti nainen laukeaa. Itse kuulun vaikeasti laukeaviin ja ois kyllä elämä kivempaa, jos mäkin saisin aina ja helposti.
Saadakseni orgasmin edellisestä orgasmista pitää olla aikaa mielellään useita päiviä, mun täytyy olla kiihottunut, mutta ei liian paljon, koska liian märkänä ja ylikiihottuneena ei orgasmi tule. Sitten mua pitää nuolla pitkään ja hyvin, sormia en halua sisälleni. Jos en tässä vaiheessa tule, vaaditaan vielä yhdyntä takaapäin niin, että yllän itse koskettelemaan klitoristani. Siinä vaiheessa on kiinni kiihottumisen määrästä (ettei se ole liiallinen) ja vielä suunnilleen tähtien ja kuun asennosta, laukeanko vai en.
Voitanee sanoa, että jos tulen, mies saa olla itsestään ylpeä. En masturboidessakaan tule sekunneissa. Orgasmin tulon helppouteen vaikuttaa esim. se, minkä mallinen ja kokoinen klitoris on. Iso ja näkyvä klitoris on varmempi tie onneen kuin pieni ja huomaamaton.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:29"]
Eiköhän siinä ole se mies silloin epäonnistunut. Minun kanssa nimittäin VARMASTI saat. Jos ei onnistu niin saat rahat takas.
[/quote]
No onpa sulla itsevarmuus huipussaan!
Se on kuule aika monesta muusta asiasta kuin miehestä kiinni, miten helposti tai vaikeasti nainen laukeaa. Itse kuulun vaikeasti laukeaviin ja ois kyllä elämä kivempaa, jos mäkin saisin aina ja helposti.
Saadakseni orgasmin edellisestä orgasmista pitää olla aikaa mielellään useita päiviä, mun täytyy olla kiihottunut, mutta ei liian paljon, koska liian märkänä ja ylikiihottuneena ei orgasmi tule. Sitten mua pitää nuolla pitkään ja hyvin, sormia en halua sisälleni. Jos en tässä vaiheessa tule, vaaditaan vielä yhdyntä takaapäin niin, että yllän itse koskettelemaan klitoristani. Siinä vaiheessa on kiinni kiihottumisen määrästä (ettei se ole liiallinen) ja vielä suunnilleen tähtien ja kuun asennosta, laukeanko vai en.
Voitanee sanoa, että jos tulen, mies saa olla itsestään ylpeä. En masturboidessakaan tule sekunneissa. Orgasmin tulon helppouteen vaikuttaa esim. se, minkä mallinen ja kokoinen klitoris on. Iso ja näkyvä klitoris on varmempi tie onneen kuin pieni ja huomaamaton.
[/quote]
Juurihan tuolla aiemmassa kommentissa mammat totesivat peukuillaan, että miehen pitää tuntea itsensä epäonnistuneeksi jos ei saa naista tulemaan. Mutta sitten kuitenkaan orgasmien supermiehiä ei olekaan? Kertokaa nyt, onko se miehestä kiinni vai eikö?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:02"]
Te naiset ette ymmärrä miksi miehille on niin tärkeää että nainen saa. Jos nainen ei saa pelkässä yhdynnässä, mies saattaa ajatella että hänen peniksensä on huono/pieni. Ja se on sama kuin Paavi alkaisi ajatella että hänen uskonsa Jumalaan horjuu.
[/quote]
Jotenkin tuo rinnastus Paaviin on hämmentävä.
Itse asiassa arvelen, että kun tehtävänä on olla Jeesuksen sijainen maailmassa ja satojen miljoonien ihmisten henkinen johtaja, kenelläkään ei ole mitään sanomista Paavin jumalasuhteeseen.
Ja sen asian miettiminen sänkypuuhien yhteydessä on vähän outoa. Mies karjuu tulemaisillaan: "Olen Paavi!! Jeesuksesta seuraava!!" -tai jotain... ??
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:02"]Te naiset ette ymmärrä miksi miehille on niin tärkeää että nainen saa. Jos nainen ei saa pelkässä yhdynnässä, mies saattaa ajatella että hänen peniksensä on huono/pieni. Ja se on sama kuin Paavi alkaisi ajatella että hänen uskonsa Jumalaan horjuu.
[/quote]
Ööh. Ja sä et näköjään ymmärrä mitään naisen orgasmista. Peniksen koolla ei oo mitään tekemistä naisen orgasmin saamisen kanssa. Useimmat naiset tarvinnee klitoriksen stimulointia saadakseen. Ja me voidaan saada ihan ilman penistä tai vaikka ilman miestäkin, sori! ;) Mä oon tiukka mieheni vehkeelle, mutta en silti tule pelkällä yhdynnällä. Onneks mieheni tietää tämän vaikka olenkin vasta hänen elämänsä toinen seksikumppani. Tai ehkä juuri siksi, kun on "joutunut" miettimään toisenkin nautintoa, eikä pelkkää omaa tyydytystään kännipano/yhden yön juttu -tyyliin...
Ap, jotkut naiset feikkaa orgasmeja. Tai ehkä miehesi on luullu tulemiseks jotain joka ei oo sitä ollu. Sun naiseudessa ei oo mitään vikaa. Sun miehen seksitaidoissa ja tiedoissa sen sijaan on, jos se väittää, että on epänormaalia jos nainen ei tule pelkässä yhdynnässä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 11:49"]
Miestenhän siinä pitäisi tuntea olonsa epäonnistuneeksi, kun eivät saa naista tulemaan.
[/quote]
No ei tarvitse kummankaan tuntea. Two wrongs don't make it right.