Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihtaisinko ns. suojatyöpaikan riskialttiimpaan?

Vierailija
14.02.2015 |

Tilanne on nyt siis se, että olen vakityösuhteessa firmassa, jossa ihmisiä ei vähennetä käytännössä koskaan (hyvin menestynyt firma, leijonanosa tuotteista myydään ulkomaille, tuotteita tilataan enemmän kuin ehditään tehdä). Edes työnsä heikosti tekeviä ei potkita pihalle vaan roikkuvat firmassa eläkeikään asti. Työ on vähän tylsää, mutta kuitenkin oman alan työtä, palkka ei mikään kummoinen. Työympäristö mukava, mutta työmatka yli tunnin suuntaansa. Voisin hyvin olla tällä työnantajalla vielä vuosia.

Nyt sain työtarjouksen toisesta firmasta, tarjoavat myöskin vakityötä mutta ala on huomattavasti suhdanneherkempi ja työntekijöiden vaihtuvuus on suurempaa (työnsä huonosti tekevät tai tiimiin sopimattomat irtisanotaan koeajalla tai maksetaan ulos). Palkka olisi n. 50% isompi ja työ mielenkiintoisempaa. Työmatka 20 min suuntaansa.

Uskallanko?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtais.

Vierailija
2/4 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin :) Ehkäpä pääsisit takaisin vanhaan paikkaan jos uudessa homma kusee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua houkuttelis vaihtaa tuossa tilanteessa, mutten silti taitais uskaltaa.

Vierailija
4/4 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vanhassa paikassa on palkka ihan ok, niin en vaihtaisi. olen aika turvalliuuden haluinen. etsisin ehkä asuntoa, joka olisi lähempänä työpaikkaa.