Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sun pitäisi sijoitaa 50 000 eur johonkin, niin minne sijoittaisit?

Vierailija
11.09.2006 |

Nyt en siis kaipaa vastauksia, että maksaisin asuntolainan pois jne, vaan jos pitäisi ihan sijoutus- ja tuottomielessä jonnekin sijoittaa, niin minne laittaisit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sijoitusrahastoon tai tosiaan vuokra-asuntoon, niin, että osa tuolla käteisellä ja loppu lainaa. Koska sijoituskämpässä pitää olla aina velkaa, muuten vuokratuotto on kokonaan veronalaista tuloa, ja se taas ei kannata.

Vierailija
2/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahastosijoittaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo onko valoo??

Vierailija
4/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunto olis hyvä,

mutta myös rahastot

Vierailija
5/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityishenkilön vuokratulo on pääomatuloa, jonka vero on 29 prosenttia. Kaikki sijoitusasunnon hankkimiseen - sekä ostamiseen että korjaamiseen - liittyvien lainojen korkokulut saa vähentää verotuksessa.

Vierailija
6/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuokralle. Jos saisi käyttää vain tuon 50 000 niin mökin jota vuokraisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän