Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk! Lapseni rakastaa hoitotätiä enemmän kuin mua

Vierailija
19.09.2006 |

kauheeta

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lapsi kiintyy eniten vanhempaan, joka häntä hoitaa eniten. Tämä on täysin luonnollista. Toki lapsi tuntee olonsa turvallisimmaksi sen kanssa, jonka kanssa hän viettää suurimman osan hereilläoloajastaan.

Harmi vain, että teillä(kin) on lapsi, joka viettää todennäköisesti eniten aikaansa hoitotädin kanssa.

Tottakai siinä lapsi kiintyy siihen, joka häntä hoitaa.

Toivon vain, että lapsesi ei joudu montaa kertaa hoitajaa vaihtamaan. Olisi kamalaa lapsesi kannalta kun joutuu eroamaan hoitajastaan, johon on täysin kiintynyt.

Vierailija
2/14 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellaisen kanssa voi kilpailla?

Vaan niinpä tuo 16-vuotias vielä majailee täällä meillä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille lapselle biologia mitään merkitse vaan se kuka häntä hoitaa ja antaa aikaa ja rakkautta. Todellakin lapsi voi rakastaa enemmän hoitotätiä jos hän on pysyvä. Ja ajatelkaa minkä menetyksen hän kokee kun bioäidit sitten kylmästi heittävät hänet jollekin toiselle hoitajalle... :(

Vierailija
4/14 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmiä täällä oikein ollaan!? AP, lapsesi ei varmasti rakasta hoitotätiä enemmän kuin sinua! Miten olet tämän mitannut? Jos viihtyy hyvin hoidossa ja tukeutuu tätiin, eikö se ole hyvä vaan? Saat olla rauhallisin mielin töissä kun on hyvä hoitaja.

Mutta rakkautta ja kiintymystä lapsella kyllä riittää kotiinkin illoiksi ja viikonlopuiksi. Ja äiti ja isä ovat aina äiti ja isä, kyllähän pienikin lapsi tämän ymmärtää. Ainakin meillä!

Vierailija
5/14 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin pienenä enemmän hoitotädistä, mummosta, kummitädistäni koska äiti oli aina hirveän stressaantunut ja vihainen. Muut tädit taas jaksoivat olla nauravia ja kivoja kun äiti ei. Johtuiskohan jostain tämmöisestä? Silti kuitenkin rakastin äitiäni eniten, mutta tädit ja mummi oli kivempia. Suuri ero huom.

Vierailija
6/14 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PASKAT!!!!

Meillä isä on tehnyt koko ajan PITKÄä työpäivää, ja minä olen ollut lasten kanssa kotona. Ja ei se kyllä missään rakkauden määrässä näy. Se huuto ja riemunkiljunta kun isi tulee kotiin ja isin kimpussa roikkuminen koko illan on meillä ainakin ihan arkipäivää. Kyse on siitä, miten sä olet niiden lasten kanfssa sen ajan kun sä niiden kanssa vietät. Eli oletko läsnä ja leikit vai esim. urfaatko netissä.

Vierailija
7/14 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeset 2 viikkoa koko ajan muutenkin ikävöinyt mummia. Ja ei todellakaan ole mummin kanssa enemmän kun mun kanssa. Näkevät 1-2 kertaa viikossa parin tunnin ajan.

Kyllähän tuo hieman itsetunnolle ottaa, mut eiköhän tästä selvitä :-)

Ja sitten psykologisesti ajattelen, aloin miettiä olisko kyseessä oidipaalinen vaihe. On meinaan korviaan myöten mummin pauloissa ja ehdottelee mummille et lähtevät kahdestaan eri paikkoihin ja etteivät ottais pappaa ollenkaan mukaan.

Vierailija
8/14 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin jossain vaiheessa tädistäni. Täti oli niin kaunis, kiva, hauska, teki hyvää ruokaa, rempseä, vei mut Dingon konserttiin ja lauloi Hurriganesia. Ei äidissäni mitään vikaa ollut, mutta olin vain " siinä iässä" .

Samaa olen varsinkin tyttölapsissa huomannut; joku kiva täti on muka yhtäkkiä kivempi kuin oma äiti. Ei se ole niin vaarallista ja oma äiti on kuitenkin aina oma äiti. =)

Vierailija
9/14 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se huomattu, että vaikka äiti miten olisi huomioimatta ja muuten kaltoinkohtelisi lastaan (ei teidän tapauksessa!) niin lapsi se vaan jaksaa rakastaa. Okei, meni vähän sivuraiteelle.

Ja sitten, pitääkö ja voiko rakastamisessa edes kilpailla? Ketä rakastat eniten - miestäsi, sisaruksiasi, vanhempiasi, lapsia jne. Ei sellaisessa voi kilpailla!

Vierailija
10/14 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ole iloinen miten hyvin lapsesi viihtyy hoidossa. On varmasti mukava hänet sinne viedä ja ihanaa kun lapsi viihtyy. Tosta rakastamisasiasta ei kannata stressata.

Maailmaan mahtuu rakkautta.

Toisekseen sekin aivan ihanaa et lapsellasi kyky rakastaa useita ihmisiä ympärillään

T: se kenen lapsi rakastunut mummiin

Vierailija
11/14 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut äidiltäni läsnä oloa. Tukeuduin muihin aikuisiin. Edelleenkään en tykkää äidistäni, en ole koskaan tykännyt. Nyt ollaan juuri ja juuri väliessä, kahvipöytäkeskustelun tasoisissa. Ei kaikkien luonteet mene yksiin.

Vierailija
12/14 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekös tuo, kun minä komennan ja pidän kuria ja " pakotan" tekemään ikäviä asioita kuten siivoamaan, iskän tyttöystävä ei koskaan.

Vierailija
13/14 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama kääk joka oli rakastunut ukkomieheen?

Vierailija
14/14 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelonen tietää, ettei lapsi rakasta ketään enempää kuin äitiään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän