Lue keskustelun säännöt.
Auttaako DENIVIT-valkaisukynä tms. hampaiden valkaisemisessa??
04.09.2006 |
En viitsisi turhaan ostaa. Denivit-hammastahnaa olen käyttänyt, mutta ei kyllä mitään tehoa. Kotiäippänä juon kahvia paljon enemmän kuin töissä ollessani ja ihan oikeasti hampit on paljon tummemmat. Onko jollain kokemuksia?? Hammaslääkärillä valkaisu taitaa maksaa niin paljon ettei sinne ole varaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla