Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut naista 15 vuoden yrittämisestä huolimatta, ikävuoden 15-30 siis yritin...Sitten masennuin ja löin hanskat tiskiin koko "kunnollisen" elämän suhteen

Vierailija
22.11.2021 |

Eli jättäydyin pois töistä ja nykyään elelen tuilla, 5 vuotta jo näin mennyt ja olen nyt 35-vuotias.

Mitä järkeä rehkiä matalapalkkahommissa ikuisesti yksin, kun yhteiskunta tarjoaa lähes saman tuillakin?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään myös sosiaalisesti syrjäytynyt, kun en jaksanu enää käydä missään...Joka puolella näkyi vain pareja, tutut menivät naimisiin jne...

Vierailija
2/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä oon nyt etsinyt miestä ikävuodet 16-39, en ole löytänyt enkä ole treffeillekään päässyt. Olen silti hyvässä työssä ja sillä rahalla on kiva tehdä kaikkea mikä itseä kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Jos tuollainen elämä riittää sinulle, niin on vain hyvä, että työpaikat vapautuvat niille, jotka haluavat elämältä enemmän.

Vierailija
4/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättäjäksikö sitä naista hait?

Vierailija
5/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista alin kasti on ne naisettomat huonojen töiden tekijät, yhteiskunnan kuhnurit eli Omega-miehet.

Onneksi ymmärsit olla alistumatta tuollaiseen kohtaloon

Joo, onhan se toki aina hienompaa heittäytyä oman elämänsä pässiksi rattaille ja antaa muiden kiskoa. 

Onkohan ap miettinyt koskaan, kumpi on muna ja kumpi kana. Että olisiko hänen asenteessaan ollut jotain vikaa jo aiemmin? 

Vierailija
6/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaisiasi tulee olemaan aina vain enemmän ja enemmän

Vierailija
7/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisiasi tulee olemaan aina vain enemmän ja enemmän

Ikävä fakta, kyllä.

Vierailija
8/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan olisi pitänyt antaa sulle nainen?

Vierailija
9/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piti verottaja ja ulosotto huolen siitä että jättäydyin pois ns normiyhteiskunnasta. Ei ole järkeä tehdä mitään kun saman rahan saa kotiin tekemättä tuntiakaan orjahommia. Harkinnut lähtemistä kokonaan helvettiin täältä paskapaikasta kyllä tämä alkaa olla jo nähty ja joutais pois jo.

Vierailija
10/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä oon nyt etsinyt miestä ikävuodet 16-39, en ole löytänyt enkä ole treffeillekään päässyt. Olen silti hyvässä työssä ja sillä rahalla on kiva tehdä kaikkea mikä itseä kiinnostaa.

Itse en rahalle keksi kyllä mitään järkevää käyttöä, kun kaikki on jo hankittu mitä tarvitsee. Asuntoa eikä autoa tietty ei ole, mutta kunto pysyy kovana pyöräillessä ja asunnon vuokra maksetaan jokatapauksessa. Aika leppoisaa kun ei tarvitse tarvitse rikkaa ristiin laittaa, voi vaikka avata päivän viinapaukulla, jos niikseen tulee, vaikka harvemmin juonkin. Ihmeellinen systeemi tämä sosiaalijärjestelmä, ei näin voi jatkua loputtomiin jotain teidän työssäkäyvien on vaadittava.

Vierailija
11/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aloitus trolli tai ei, niin en näe mitään yhteyttä asioilla. Minäkään en ole saanut miestä (ikä nyt 36) mutta matalapalkkaisessa työssäni on useimmiten ihan kivaa, tykkään siitä että elämässä on joku tukirakenne ja rutiineita ja itsenäisyyden tunne, vaikka en pystykään ostamaan asuntoa tms. Vaikka kukaan mies ei rakastanut minua, rakastan itseäni ja pidän huolta mielestäni, terveydestäni ja elän hyvää elämää itsekseni. En haluaisi että kumppani olisi ainoa syyni elää enkä halua olla kenellekään toiselle se. Jokainen on viime kädessä yksin ja jokaisen tehtävä on huolehtia itsestään.

Vierailija
12/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on yks elämä ja tuhlaat sen noin. Mitä jos et ripustaudu muihin ihmisiin ja otat ihan itse vastuun elämästäsi ja sen sisällöstä. Siitä vielä jäljellä 40 vuotta samaa niin ehkä kannattais keksiä jotain tekemistä tai käy kyl melko tylsäksi vaan valittaa ne seuraavat 40 vuotta...

Vierailija
13/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käytätte pilaantuneita syöttejä.

Vierailija
14/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnan olisi pitänyt antaa sulle nainen?

Valtion puolesta pitää olla akka:

Vierailija
15/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi onhan tuo kivaa kun paremmasta ei tiedä. Minä tiedän, valitettavasti.

Vierailija
16/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15? viisitoistavuotias on teini-ikäinen eikä siinä iässä tarvitse kuin hoitaa koulunsa ja hieman punastella jollekin. Minulla oli kotiintuloajat lukion loppuun asti klo 19 arkisin ja nukkumaanmenoaika klo 22.00 ja mitään poikaystäviä ei saanut olla eikä tarvinnut olla missään tekemisissä edes miessukupuolen kanssa. Olisi ollut erinomainen tapaus jos olisin tajunnut jatkaa sitä yli 30 vuotiaaksi.

Vierailija
17/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te miehet sitten ootte heikkoja, olette aina olleet. Siinä miss naiset on ohjelmoitu jälkikasvun takia pärjäämään vaikka missä tilanteissa, tulee teillä kromosomivammaisilla heti itku ja parku jos ei ole sitä paremmilla kromosomeills varustettua yksilöä eli naista pitämässä kädestä kiinni. Äitis tissiä sinäkin haluaisit edelleen oikeasti lutkuttaa, eikös niin.

Vierailija
18/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään saanut miestä vaikka yritin. en silti töiden tekoa lopeta vaan käyn ihan normaalisti töissä, ei musta sossupummiksi olisi. N32

Vierailija
19/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah kirjoitti:

Täällä piti verottaja ja ulosotto huolen siitä että jättäydyin pois ns normiyhteiskunnasta. Ei ole järkeä tehdä mitään kun saman rahan saa kotiin tekemättä tuntiakaan orjahommia. Harkinnut lähtemistä kokonaan helvettiin täältä paskapaikasta kyllä tämä alkaa olla jo nähty ja joutais pois jo.

Jaa no rupea sitten yrittäjäksi niin ei tarvitse olla orjana. Ai et vai? 

Terveisin yrittäjän puoliso. Miestä harvoin näkee ja silloinkin se on uuvuksissa. Työntekijät viettävät normaalia elämää, me ei. Rahaa on vähemmän kuin niillä ja pankki hönkii niskaan.

Vierailija
20/67 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä koskaan tullut ajatelleeksi että minun pitäisi opiskella tai tienata saadakseni puoliso.

Rakensin urani ihan itseäni varten, puoliso ja lapset tulivat siinä sivussa.

t. Perheellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi