Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyksin tehohoidon ylilääkäri Mika Valtonen on huomannut, että etenkin nuoret lääkärit kokevat toisinaan voimakasta turhautumista hoitaessaan rokottamattomia potilaita.

Vierailija
22.11.2021 |

Hienoa! Nämä lääkärit ovat jo oikeilla jäljillä!

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat vi..... vaihtaa ammattia. Lääkärit yksi pässein ammattikunta.

Vierailija
62/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sympaattisen oloinen mies, jolle ikä on selvästi tuonut viisautta. 

Jos raivostuttaa kamalasti hoitaa ihmisiä, jotka ovat vaikuttaneet itse oman terveydentilansa huononemiseen, kannattaisi ehkä miettiä kahdesti, soveltuuko lääkärin ammattiin. Sairaimpia nimittäin tyypillisesti ovat ihmiset, joilla on sairaat elämäntavat, yllätys yllätys, joten heitä siinä ammatissa tulee kyllä vastaan jatkossakin.

Jos vakava sairastuminen on vältettävissä kahdella rokotusannoksella, niin turhauttaahan se, ettei jotkut voi niitä periaatteen vuoksi ottaa.

Koronan vakava muoto on estettävissä myös olemassaolevilla, vuosikymmeniä käytössä olleilla estolääkkeitä, mutta niitä ei lääkäri Suomessa saa käyttää. En tiedä turhauttaako tämä lääkäriä, mutta minua se kyllä turhauttaa. Kuten sekin, että niillä saataisiin koko pandemia lopetettua parissa viikossa.

https://ourworldindata.org/covid-cases

Mutta ei, Suomessa koetetaan kolmatta kertaa sitä, mikä ei toiminut kahdella edelliselläkään kerralla, mutta nyt odotetaan eri tulosta. Tämä muuten täyttää hulluuden määritelmän.

Ja tarkoitatko estolääkkeellä sikojen matolääkettä? On todettu toimimattomaksi ja suorastaan vaaralliseksi.

USAssa juuri vähän aikaa sitten antivaxxer-hörhö kuoli vaadittuaan sitä oikeuden kautta itselleen.

Ei estänyt vakavaa muotoa, vaan tyhmä ukkeli kuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos raivostuttaa kamalasti hoitaa ihmisiä, jotka ovat vaikuttaneet itse oman terveydentilansa huononemiseen, kannattaisi ehkä miettiä kahdesti, soveltuuko lääkärin ammattiin. Sairaimpia nimittäin tyypillisesti ovat ihmiset, joilla on sairaat elämäntavat, yllätys yllätys, joten heitä siinä ammatissa tulee kyllä vastaan jatkossakin.

Jos vakava sairastuminen on vältettävissä kahdella rokotusannoksella, niin turhauttaahan se, ettei jotkut voi niitä periaatteen vuoksi ottaa.

Koronan vakava muoto on estettävissä myös olemassaolevilla, vuosikymmeniä käytössä olleilla estolääkkeitä, mutta niitä ei lääkäri Suomessa saa käyttää. En tiedä turhauttaako tämä lääkäriä, mutta minua se kyllä turhauttaa. Kuten sekin, että niillä saataisiin koko pandemia lopetettua parissa viikossa.

https://ourworldindata.org/covid-cases

Mutta ei, Suomessa koetetaan kolmatta kertaa sitä, mikä ei toiminut kahdella edelliselläkään kerralla, mutta nyt odotetaan eri tulosta. Tämä muuten täyttää hulluuden määritelmän.

Hei, älä viitsi itseoppinut LK sönköttää ivermektiiniharhojasi ! Esimerkiksi Japanissa on menty rokotuksissa jo Suomen ohi 

Vierailija
64/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistapa sitten, ettet missään tilanteessa mene lääkärin vastaanotolle.

Vierailija
65/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaavat nuo pässit kumminkin sinullekin, kun tulee pipi ?

Vierailija
66/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minkä periaatteen vuoksi? Aluksi niitä ei meinannu saada ja silloinkin vain oman kunnan alueelta ja ajan varaamalla. Oltaisiin vaan heti alettu rokottamaan popuppina niin ehkä useampi olisi nyt rokotettuna.

Liukuhihnalla vaan piikkiä perskannikkaan ni prosentti olis ihan eri lukemissa.

Popupit pyörivät ympäri pk-seutua tyhjillään ja teidän mielestä on taas toimittu väärin. Johtuu tiettyjen ihmisryhmien saamattomuudesta ja välttelystä.

On tässä yhteiskunnassa ollu vuosien mittaan niin monenmoista "välttelijää" ja vapaamatkustajaa joita on ymmärretty ja hyysätty pitänyt yrittää ymmärtää ja edelleenkin on ja kahmivat pahimmoillaan kuitenkin kermat päältä taviksen jäädessä ns mopen osille.

Kai ny taviksella ja tavallisella veronmaksajalla on oikeus joskus olla eri mieltä asioista ja oma mielipide , sekä päätösvalta itseään koskevassa asiassa, eli ottaako jonkun kokeellisen rokotteen.

Ai, tästä tulikin mielipideasia eikä terveydenhuoltoasia? Kaikille sama kohtelu. Jos et halua elää massa maan tavalla (ottaa rokotukset, maksaa veroja ja toimia yhteiskunnan puolesta), niin voi lähteä maasta. On sitten kantasuomalainen tai ei.

Verot (ja kuolema) ovat pakollisia, muuten minua ei tod. kiinnosta toimia "yhteiskunnan puolesta". Ei heru empatiaa kenellekään eikä kiinmosta yhteinen etu. Ihmiset luulee että on liikkeellä vähintäänkin rutto ja ainoa pelastus on pakottaa muut (jopa terveet lapset) ottamaan rokote jonka valmistaja on vapautettu kaikesta vastuusta eikä uuden mRNA-teknologian pitkäaikaisvaikutuksista ole tietoa. En ota rokotetta, odotan esim. Novavaxia tai Merckin tablettilääkkeitä. Miten muut toimivat se on heidän asiansa. Jokainen on nyt omillaan, minä myös.

Vierailija
67/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rokottamattomana OTAN vastuun omasta terveydestä sillä harrastan liikuntaa useita kertoja viikossa, syön vitamiinit, hivenaineet sekä aminohapot päivittäin. Syön pelkästään terveellistä monipuolista kotiruokaa. En juo enkä polta enkä syö sokeria :)

Jos minuun iskee korona ( jonka kylläkin "sairastin" jo :D ) en mene sitä hoidattamaan sairaalaan :)

Kumma, kun follarit harrastavat liikuntaa, syövät terveellistä kotiruokaa, vitamiineja, eivät polta, käytä alkoa eivätkä syö sokeria; tuntemani follarit eivät piittaa edes hygieniastaan saati liikakiloistaan. 

Vierailija
68/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, ei sun ole pakko moisia pässejä nähdä ikinä. Mätäne kotiisi.

Vierailija
69/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistapa sitten, ettet missään tilanteessa mene lääkärin vastaanotolle.

Suomessa on suurin osa tosi huonoja lääkäreitä.

Vierailija
70/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ammatin vaihdon paikka sitten.

Vierailija
71/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minkä periaatteen vuoksi? Aluksi niitä ei meinannu saada ja silloinkin vain oman kunnan alueelta ja ajan varaamalla. Oltaisiin vaan heti alettu rokottamaan popuppina niin ehkä useampi olisi nyt rokotettuna.

Liukuhihnalla vaan piikkiä perskannikkaan ni prosentti olis ihan eri lukemissa.

Popupit pyörivät ympäri pk-seutua tyhjillään ja teidän mielestä on taas toimittu väärin. Johtuu tiettyjen ihmisryhmien saamattomuudesta ja välttelystä.

On tässä yhteiskunnassa ollu vuosien mittaan niin monenmoista "välttelijää" ja vapaamatkustajaa joita on ymmärretty ja hyysätty pitänyt yrittää ymmärtää ja edelleenkin on ja kahmivat pahimmoillaan kuitenkin kermat päältä taviksen jäädessä ns mopen osille.

Kai ny taviksella ja tavallisella veronmaksajalla on oikeus joskus olla eri mieltä asioista ja oma mielipide , sekä päätösvalta itseään koskevassa asiassa, eli ottaako jonkun kokeellisen rokotteen.

Ai, tästä tulikin mielipideasia eikä terveydenhuoltoasia? Kaikille sama kohtelu. Jos et halua elää massa maan tavalla (ottaa rokotukset, maksaa veroja ja toimia yhteiskunnan puolesta), niin voi lähteä maasta. On sitten kantasuomalainen tai ei.

Verot (ja kuolema) ovat pakollisia, muuten minua ei tod. kiinnosta toimia "yhteiskunnan puolesta". Ei heru empatiaa kenellekään eikä kiinmosta yhteinen etu. Ihmiset luulee että on liikkeellä vähintäänkin rutto ja ainoa pelastus on pakottaa muut (jopa terveet lapset) ottamaan rokote jonka valmistaja on vapautettu kaikesta vastuusta eikä uuden mRNA-teknologian pitkäaikaisvaikutuksista ole tietoa. En ota rokotetta, odotan esim. Novavaxia tai Merckin tablettilääkkeitä. Miten muut toimivat se on heidän asiansa. Jokainen on nyt omillaan, minä myös.

Pandemia ei ole yksilön sairaus.

Vierailija
72/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku nuori lääkärinainen hesarissa valitti tästä, että työ on niin rankkaa ja ihmiset syvältä, kun eivät huolehdi itsestään, uupumus tulee.

Miksi sitten hakeutuu lääkäriksi, jos on niin vaikea hoitaa sairaita ihmisiä. Palkan vuoksiko sinne lääkäriksi halutaan mutta töitä ei haluttaisi tehdä. Jos ei jaksa tehdä lääkärin ammattia kannattaa vaihtaa vaikka siivoojaksi tai myyjäksi, tosin palkka on huonompi. Ei tarvitse ainakaan hoitaa sairaita ihmisiä jos se on niin vastenmielistä.

Vierailija
73/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se varmaan turhauttavaa kun itse näkee viurestä kun toisia tulee sairaalaan taudin kanssa jonka voi rokotuksilla ehkäistä tai riskiä vähentää. Tuntuu varmaan turhalta.

Liikenneonnettomuudetkin voidaan isolta osalta ehkäistä kun pysytään kotona ja mikäli liikutaan, niin silloinkin hyvin hiljaa. Vähenee riskit.

Vähenee jonkun verran, mutta kuka tahansa toinen liikkuja voi aiheuttaa onnettomuuden, jossa loukkaannut tai kuolet.

Vaikka ajaisit 15 km tunnissa tai vain kävelisit, se ei auta mitään jos joku täräyttää sinua päin satasen vauhdilla.

Vierailija
74/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista 224 169 koronaan sairastuneesta on mielettömän hurjat 314 sairaalahoidossa= 0,14%

On se hirviä Pan Temmi..

Vierailija
75/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku nuori lääkärinainen hesarissa valitti tästä, että työ on niin rankkaa ja ihmiset syvältä, kun eivät huolehdi itsestään, uupumus tulee.

Miksi sitten hakeutuu lääkäriksi, jos on niin vaikea hoitaa sairaita ihmisiä. Palkan vuoksiko sinne lääkäriksi halutaan mutta töitä ei haluttaisi tehdä. Jos ei jaksa tehdä lääkärin ammattia kannattaa vaihtaa vaikka siivoojaksi tai myyjäksi, tosin palkka on huonompi. Ei tarvitse ainakaan hoitaa sairaita ihmisiä jos se on niin vastenmielistä.

Luuletko ettei siivooja koe koskaan työssään vastenmielisyyttä? Tai ettei myyjällä ole koskaan vaikeaa?

Ja todella naiivia on edes ehdottaa lääkärin ammatin vaihtamista johonkin Tokmannin 10-tuntia-viikossa paskatyöhön kassalle ja hyllyttämään.

Vierailija
76/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista 224 169 koronaan sairastuneesta on mielettömän hurjat 314 sairaalahoidossa= 0,14%

On se hirviä Pan Temmi..

Vertaatko liki kahden vuoden aikana sairastuneiden määrää tämänhetkiseen sairaalassa olevien määrään? Ei päätä, ei häntää...

Vierailija
77/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa sairastaa koronan lievänä.

Vierailija
78/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just flunssan takia lääkärissä. Lääkäri tutkittuaan  kysyi vihaisesti: onhan sulla rokotteet. Juu on, kaikki 3.

Vierailija
79/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pelkää koronaa. Olen rokottamaton. Minä pelkään kokeellisia injektioita. Pysyn rokottamattomana.

Tuolle kognitiiviselle vinoumalle on psykologiassa ihan oma terminsäkin.

Todisteet on jo että "rokote" ei pysäytä kyseisen viruksen leviämistä.

Puhut nyt limakalvoinfektion estosta. Tärkeintä lienee, että rokotteet estävät hämmästyttävän hyvin vaikeimmat tautimuodot ja näinollen suojaavat terveydenhoidon kantokykyä.

Haluaisin nähdä puolueettomia tutkimuksia ympäri maailmaa, jossa todistetaan rokotteen teho vaikeimpia tautimuotoja vastaan. Ettei vaan olisi niin kuten luulen, että koronavirukset eivät yleisesti edes aiheuta niin vakavia tauteja kuin on uskoteltu.

Vierailija
80/88 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se varmaan turhauttavaa kun itse näkee viurestä kun toisia tulee sairaalaan taudin kanssa jonka voi rokotuksilla ehkäistä tai riskiä vähentää. Tuntuu varmaan turhalta.

Niinpä. Vielä pahempaa kun muut sairaat ei pääse ajallaan leikkauksiin ja hoitoon noiden itsekkäiden, kuolemattomuuteensa uskovien salaliittoteoreetikkojen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi