Mitä ajattelisit jos miehesi toisi sinulle yllättäen perjantaina töistä tullessaan 10kpl nipun ruusuja?
Kommentit (51)
Ilmeisesti on ottanut demarien jäsenkirjan, joten jättäisin sen sian. Mies on ollut aiemmin suhteellisen rehellinen.
Olisin todella huolissani kun tajuaisin että mies ei enää muista, että meillä on kissa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on ottanut demarien jäsenkirjan, joten jättäisin sen sian. Mies on ollut aiemmin suhteellisen rehellinen.
Jos haluat lähteä tuohon niin...
Miksi haluaa minun saavan allergisen reaktion?
Saisi ostaa Aallon maljakonkin kukilleen.
On tuonut useinkin, mutta olen vihjannut, että leikkokukat ovat aika lyhytaikainen ilo ja ekologisesti turhake. Nykyisin tuo suklaata (joo, lyhytaikainen ilo sekin ja ekologinen jalanjälki iso siinäkin :-D) tai kirppikseltä löytämiään lahjoja (figuureita, joita kerään).
Epäilisin, että hänellä on päässä vikaa, koska miehen pitäisi tietää, että en tykkää leikkokukista enkä omista edes maljakkoa.
Ihmettelisin että eikö hän muista että meillä on kissa joka syö kaikki kukat samantien.
Portit avautuu muutenkin. Ajattelisin, että onkohan saanut inspiraation joltain työkaverilta tms, ja miettisin että mihinkähän mies ajatteli että me laitetaan ne ruusut kun uteliaat kissat varmaan olisi heti niiden kimpussa :D
Tykkäisin kuten aina. Mun mies tuo talviaikaan joka viikko kukkia, kesällä ei kun on piha täynnä
Miksi se yrittää mielistellä?