Mitä ajattelisit jos miehesi toisi sinulle yllättäen perjantaina töistä tullessaan 10kpl nipun ruusuja?
Kommentit (51)
Ilahtuisin tietysti ja muiskauttaisin suukon! :)
Olisi laittanut nekin rahat vaikka ruokaan.
En mitään kummallista, ilahtuisin ja kiittäisin. Kukkia tulee vähintään kerran kuussa, tullut jo 17 vuotta.
Kysyisin ai olemme menossa anopille?Monelta sovit tulomme?hän tykää vain vakosista ruusuista ja luku pitää olla pariton. no 1 ruusu jää otimme kimpusta.
Olisin yllättynyt ja iloinen. Ehkä ihan kevyesti moittisin, kun ollaan sovittu, että leikkokukkia ei osteta, mutta silti kiitollinen.
Ajattelisin että kivaa, kiitos, johan viime kerrasta olikin jokunen viikko.
Meillä mies tuo ihan omasta aloitteestaan kukkia useammin kuin kerran vuodessa, ja piparia saa ilman kukkalähetystäkin.
oin kuin ihanaa ja seksyä, heti yhdyntää!
Mitä ihmettä siitä nyt pitäisi ajatella?
Meillä on lähes aina leikkokukkia ja yleensä miehen ostamia. Tykkää kukista. Ja lähes yhtä usein vie kukkakimpun äidilleen ja näin tehnyt jo kymmiävuosia.
Jos 10 ruusua, niin ehkä ajattelisin, että on ostanut jostakin marketista, eikä kukkakaupasta. Yleensä marketin kimput ovat n. 10kpl nippuja.
Miettisin että mistähän ne on varastettu....
Onko se laittanut jonkun paksuksi
Kyllä hän tuokin. joskus. Luulen että haluaa vain ilahduttaa minua, ja kivaltahan se ruusukimppu näyttää vkonlopukisi siivotun kodin pöydällä.
Bjob heti eteisessä. Ei ehdi kukat edes maljakkoon.
Jättäisin sen pettäjäsian välittömästi.
Olisin yllättynyt, erittäin mielissäni ja tuntisin oloni rakastetuksi. <3
Riippuu minkä värisiä. Jos on punaisia niin saa jäädä perjantai-illaksi katsomaan lapsia kun lähden illaksi lähihotellin yökerhoon.
En ihmettelisi, varsin tavallista. Yleensä aina viikonlopuksi ostetaan tuoreita kukkia ja koska mies hoitaa pääosin kauppakäynnit, hän useimmiten ne kukatkin ostaa.
Katson että tajuaako laittaa ne itse maljakkoon vai odottaako että teen senkin valmiiksi.
Ottaisin kuukauden päästä puheeksi että aiemmin se toi ruusuja mutta ei enää välitä.
Miettisin, että mitähän se nyt haluaa. Moottoripyöän, koiran, sijoitusasunnon, uuden auton,...?