ärsyttää ja hävettää kun lempinimeni on miehen nimi!
Paremminkin hyvän jätkän kuttumanimi, kuin siron naisihmisen. Tyyliin Sirkkaliisa->sinkki, tai Madeleine->Make, Riina-kaija->Ripe..
Tämä vaan niin juurtunut ihmisten suuhun, ja olen keksinyt itselleni nimestäni naismaisen sirollisen nimen, mutta ei tämä hetkauta ihmisiä vaikka sen facebookkiinkin laitoin.
Yhyyyyyy
Kommentit (30)
Minullakin on lempinimi, joka puolestaan on myös epävirallinen nimitys yhdestä mielenterveyden häiriöstä.
Hah, mun kaveriporukassa on Pena (Sofia), Esko (Essi), Sunshine (Venla), HP (Helena P********), Piina (Juha) ja Juni (Juha) ihan sulassa sovussa :) terkkuja!
Miespuolinen kaveri alkoi seurustelemaan tytön kanssa, jonka lempinimi oli Henkka. Oli kotona kertonut tästä tytöstä, olivat aluksi vähän säikähtäneet :D
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:26"]Minullakin on lempinimi, joka puolestaan on myös epävirallinen nimitys yhdestä mielenterveyden häiriöstä.
[/quote]
Sama :D
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:18"]
No hei, yksi Kirsi vääntyy mun suussa Kikkeliksi.
[/quote]
Mullakin on sellainen Kikkeli-Kirsi!
*innostuu*
[/quote]
Onneks mä oon vaan Kiki
T. Tosikko-Kirsi
Naispuolinen myytinmurtaja on nimeltään kari ja aivan ihana:)
Ap, oletko Reiska, Arska, Kake, Rane, Hanski tai Make?
Jos oot joku noista, ei ne musta oo yhtään pahoja, hauskoja ja kivoja nimiä kaikki. Sitäpaitsi kivoille ihmisille annetaan lempinimiä. Mä oon "katkera" kun mulla on kolmitavuinen nimi, mutta ei koskaan oo ollu lempinimeä.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:18"]
No hei, yksi Kirsi vääntyy mun suussa Kikkeliksi.
[/quote]
Mullakin on sellainen Kikkeli-Kirsi!
*innostuu*