Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko jo suhteen alussa ottaa kissat puheeksi?

Vierailija
13.02.2015 |

Haluaisin ainakin kolme kissaa, joten miehellä on tärkeää olla samat intressit. Kuinka aikaisin suhteessa voi ottaa asian puheeksi? Onko ensimmäiset treffit liian aikaisin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä jutustella muuten vaan, että olet haaveillut omistavasi läjän kissoja. Kyllä äkkiä tulee ilmi, mitä mieltä mies on asiasta.

Eihän sun tarvii samantien kysästä, kun muutetaan yhteen, niin sopisko kolme kissaa kämppiksiksi? Ihan varmasti juoksee karkuu samantien, vaan jo ajatuksesta yhteenmuutosta, kun alkututustuminen on menossa.

Vierailija
22/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin toivoisin, että tollanen tulisi puheeksi mahd aikaisin koska se olisi mulle ehdoton ei suhteessa.

Enpähän tuhlaisi aikaani vaan voisin suoraan siirtyä seuraavaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ikään kuin ohimennen aluksi kysäistä onko mies kissa- vai koiraihminen? Jos kissat tärppää, niin voihan siitä juttua jatkaa, mutta muistathan että ei välttämättä ole se kiinnostavin aihe.

Vierailija
24/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi just kolme?

Vierailija
25/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kysyt heti, riittävän selvin sanoin vaikket mistään yhteenmuutosta puhuisikaan. Itse ainakin allergisena voisin sanoa että hyvä kun tuli heti puheeksi, mun kanssa et missään tapauksessa voi niitä kissoja saada.

Mieti vaikka valmiiksi joku hyvä heitto josta voit kääntää puheen aiheeseen jo ekoilla treffeillä.

Vierailija
26/26 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, parin tunnin päästä treffit. Päätin olla ottamatta turhaa stressiä aiheesta. Otan kissat rennosti puheeksi, small talkina. Toivotaan parasta.

Niin ja mielestäni kolme kissaa ei ole liikaa, jos on sitoutunut niiden hoitamiseen ja taloudellinen puoli on kunnossa. Ap