Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko jo suhteen alussa ottaa kissat puheeksi?

Vierailija
13.02.2015 |

Haluaisin ainakin kolme kissaa, joten miehellä on tärkeää olla samat intressit. Kuinka aikaisin suhteessa voi ottaa asian puheeksi? Onko ensimmäiset treffit liian aikaisin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi haluan asian selvittää mahdollisimman ajoissa, että emme kummatkaan tuhlaa aikaa toisiimme, jos näkemys kissoista on erilainen. Mutta en siis myöskään halua säikäyttää miestä puheilla yhteenmuutosta liian aikaisin. Se olisi harmi, jos mies kuitenkin suhtautuisi positiivisesti kissoihin.

Ensimmäiset treffit on siis huomenna. Mies vaikuttaa todella mukavalta ja älykkäältä. Kantaa kissoihin en vain siis vielä tiedä.

Niin ja olen aina ollut kissaihminen. En voi kuvitella, että minulla ei olisi koskaan kissaa. Saattaa kuulostaa hullulta, mutta asia on minulle todella tärkeä. Ja ei kolme ole mikään tarkka luku, voi niitä olla vaikka viisikin tulevaisuudessa. Ap

Vierailija
2/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonnustaudu treffeille kissapaitaan ja kissa-aiheisiin koruihin. Ja sitten näkyvälle paikalle kissantassutatuointi (feikki tai aito). Jos kaveri ei juokse karkuun, niin se on siinä.:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helppo juttuhan toi on. Kysyt onko se kissaihminen ja että itse aiot 100% varmadti koskus hankkia kissoja ihan varmasti. Ei tarvi sanoa yhteenmuutosta mitään erikseen. Miehen reaktiosta selviää mitä mieltä.

Vierailija
4/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että haluat kymmenen kissaa ja katso mitä tapahtuu, jos on ok, sanot että vitsi vitsi, vaan kolme!

Vierailija
5/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin kissan 20-vuotiaana sinkkuna. Äitini mielestä se oli huono ajatus, hän oli varma etten koskaan löydä miestä kun on kissa... Hänelle sanoinkin että en minä sellaista miestä huolisikaan joka ei siedä kissoja. Ja kappas kummaa kyllä se mies vaan löytyi. Ja kissoja on tullut yksi lisää sen jälkeen.

Mutta kannatan ehdottomasti että otat aiheen puheeksi aika pian, älä mistään yhteenmuutosta puhu vaan heität ihan kevyesti vain ilmoille haaveilevasi kissojen hankkimisesta.

Vähän samanlainen asiahan tämä on kuin lasten hankkiminen, potentiaalisen kumppanin kanta asiaan kannattaa selvittää aika alkuvaiheessa, eikä vasta sitten kun ollaan jo häitä suunnittelemassa...

Vierailija
6/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eläimet tulevat ensin, sen jälkeen mies.

Vierailija
7/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin otat ne kissat. Sitten tuot miehen näytille ja kysyt kissoilla hyväksyvätkö nämä tarjokkaan.

Vierailija
8/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kaksi kissaa kun tapasin mieheni. Puhuin ihan tarkoituksella "ohimennen" kissoista monikossa selvittääkseni reaktion. Mies kysyi vähän huolestuneena, että onko kissoja enemmän kuin kaksi. Kaksi on kuulemma ok, mutta enemmän olisi liikaa. Nykyään asutaan yhdessä ja mies on hulluna kissoihini, mutta enempää ei kuulemma vieläkään saa ottaa. En oikeastaan itsekään haluaisi enempää, mutta on hauskaa härnätä miestä asialla.

Vierailija
10/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudut vaan salaa kissaomistajaksi ja mies on nalkissa. Jos meinaa häipyä niin uhkaile elareilla ja pitkällä huoltajuuskiistalla.

Vierailija
11/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuuria, mies otti kissani hoitoon ilman pyytämistä ennen kuin edes tiesin hänen olevan minusta kiinnostunut :--D <3 hankittiin sitten yksi lisää ... 

Vierailija
12/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa puheeksi mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Mies voi olla allerginen tai veki, parempi tietää heti ennenkuin liikaa ihastuu.

Vierailija
13/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:35"]

Haluaisin ainakin kolme kissaa, joten miehellä on tärkeää olla samat intressit. Kuinka aikaisin suhteessa voi ottaa asian puheeksi? Onko ensimmäiset treffit liian aikaisin?

[/quote]

Miksi miestä kiinnostaisi ensimmäisillä treffeilläsi otatko kolme kissaa vai et? Kuvitteletko, että hän kokisi sen jo koskevan itseään? Kolme kissaa on muuten turhan paljon. Kaksi on hyvä määrä.

Vierailija
15/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ne kissat. Mies näkee ne sitten kun tulee sun luo. Asian puheeksi ottaminen leimaa sut kajahtaneeksi.

Vierailija
16/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ekoilla treffeillä ole yhteen muuttamassa, niin miksi asia pitäisi erikseen ottaa esille? Jos kyselee lemmikeistä, niin tietenkin sitten voi kertoa kaavailevansa kissojen ottamista.

Vierailija
17/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan parempi pitäytyä niitten kisuleitten parissa......

Vierailija
18/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen suhteeni kaatui siihen, että yhteenmuuttoa suunnitellessamme kun mainitsin kissat, mies paljastikin, ettei halua kissoja. Siksi haluan selvittää asian mahdollisimman ajoissa. Nykyinen asuntoni on pieni yksiö, siksi minulla ei vielä kissoja ole. Ap

Vierailija
19/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaivihkainen asiasta mainitseminen vai suora puheeksiotto parempi?