Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on jotain mitä Victoria Beckhamilla ei ole rikkauksistaan huolimatta ja mitä hän epätoivoisesti haluaa....

Vierailija
11.09.2006 |

nimittäin ihana pieni tyttö :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beckhamien pitäis kai adoptoida tyttö :)

Vierailija
2/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lällällää.. fiksua, eikö totta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun heidän aikatauluihinsa sopii. Monissa Euroopan maissa saa valita IVFssä lapsen sukupuolen.

Vierailija
4/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos itse sait mitä halusit. Pointti oli kuitenkin se, että mikään maallinen mammona ei korvaa sellaista mitä ei rahalla voi saada.

Paitsi jos Beckhamit käyvät yksityisklinikalla spermaseulonnassa....

ap

Vierailija
5/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halunnutkaan poikaa, enkä missään nimessä kahta poikaa.

ap

Vierailija
6/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen lisäksi vielä kaksi poikaa ;)

Vierailija
7/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niillä varaa maksaa kalliita hoitoja ja tutkimuksia. Täällä lapsettomuushoidot kestävä jo ajallisesti tosi kauan, kun aina saa jonottaa uutta aikaa, jos ei ole varaa yksityiselle.

Vierailija
8/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on meillä ihana poikakin!

Vierailija
9/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lapsettomuusongelmat ovatkin yleisiä ja ylesityneet, silti on edelleen tavallisempaa ettei ihmisillä ole ongelmia lastensaannissa.

Tuntuu että joskus unohtuu tämä.

Vierailija
10/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ap tässä tarkoitti etteivät poikalapset olisi yhtä ihania kuin tyttölapsetkin, vaan että moni toivoo saavansa molemmat.

Itse olin ihan varma että saan vain poikia, mutta nyt onkin molempia. Kieltämättä toisen lapsen syntymän lähetessä mietin että jos se onkin taas poika, enkä saa koskaan ostella lapsilleni hörhelöitä ja hiuspinnejä, leikkiä nukeilla, opettaa hyppimään hyppynarua ja tekemään tyttöjen juttuja. Se ei tarkoita ettenkö olisi rakastanut poikaa ihan yhtä paljon, vaan toivoin että saisin kokea sekä pojan että tytön äitinä olon. Ja näin kävi.

Vierailija
11/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, onneksi ei saanut tai tule koskaan saamaankaan! Minusta tuollaiset ap:n tasoiset ihmiset ei saisi lisääntyä ollenkaan.

Vierailija
12/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi ihana tyttö ja ainakin yhden lapsen vielä haluan, sukupuolella ei väliä.

Vierailija
13/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä että edes jossain asiassa kokee olevansa toista, vaikkapa sitten julkisuuden henkilöä parempi.

T: Pojan ja tytön äiti

Vierailija
14/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän jokainen halua sen ihan oman lapsen on se sitten tyttö tai poika. Paitsi ap joka haluaa vain tytön. Älä tee ap enempää vai annattako adoptioon jos poika tulee?

Vierailija
15/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis itse asiassa aloitin tämän juuri sen vuoksi että mammonalla ei saa kaikkea. MUTTA siksi kerroin totuuksia omista ajatuksistani KUN heti POIKALAPSIEN äidit ilmeisesti jostakin syystä raivostuivat tuosta tyttö-aspektista. Ensimmäisen kymmenen joukkoon tuli heti näitä lällättäjiä jotka ilmeisesti ovat katkeria siitä että tyttöä eivät ole saaneet. Vasta tämän jälkeen kerroin oman mielipiteeni joka on aivan totta. Tyttöä toivoin ja sain. Olisi poikakin rakas ollut mutta näin on upeaa.

ap

Vierailija
16/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla miehillä niitä tyttösiittiöitä on enemmän toisilla miehillä on poikasiittiöitä enemmän, myös rakasteluasento ja se, miten syvälle mies laukeaa ja millä nopeudella on väliä.

On sanonta, huono orkku miehellä= tyttövauva.

Vierailija
17/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloitushan oli ihan selvä kommentti vaan siitä, että rahalla ei aina saa kaikkea. Ihan samahan se on, jos Beckhameilla olisi 3 tyttöä, ja sitä poikaa haluaisivat, silloin poikien äidit voisi ajatella näin. Ei tässä varmastikaan tarkoituksena ollut kehuskella lapsen sukupuolella, miten joku sen noin on käsittänyt?

Vierailija
18/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap jossain väittänyt saaneensa tyttövauvan rahalla? Eikös ap nimenomaan sanonut ettei niitä tyttö- tai poikavauvoja rahalla saa...?

Arvatkaa mitä, en minäkään poikaa halunnut, tytön sain, ja olin onnellinen. Toisenkin tytyön sain ja olin jos mahdollista vieläkin onnellisempi. Sitten sain pojan. Ja yhtä onnellinen olin ja olen hänestä kuin tytöistäkin. Ja näinhän se menee normaaleilla ihmisillä. SIksi on tosi naurettavaa nuo lällättelyt ja kilpailut kumpi on parempi poika vai tyttö.

Vierailija
19/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos joku joka saa ekan lapsen toivoo tiettyä merkkiä on aika friikki.

Vierailija
20/21 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve itsetunto, terve suhtautuminen omaan kehoon, ylipäätään terve keho, uskollinen ja rakastava aviomies, ylipäätään olen onnellinen ihminen, miltä Victoria ei ainakaan näytä. Poikia mulla on tosin yksi vähemmän kuin hänellä : )