Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla jo nyt kauhee stressi vaikka olen vasta jäämässä hoitovapaalle.

Vierailija
28.08.2006 |

Eli miten ihmeessä saamme rahat riittämään, kun säästöön ei nytkään jää juuri mitään. Haluaisin niin kovasti hoitaa lapsia vielä itse kotona. Vinkkejä kehiin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten rahat riittää. Tarvittaessa otamme lyhennysvapaata aikaa lainoista. Realisoin parhaillaan omaisuuttani huutonetissä :)

Vierailija
2/5 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkki yhteensä 5 vuotta hoitovapaalla ollut, nyt töihin palannut haikein mielin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käyn 4-6 kertaa kuukaudessa töissä iltaisin ja viikonloppuisin, tänäänkin olin iltavuorossa ja kotiuduin tunti sitten. mummi hoitaa lapsia muutaman tunnin iltapäivällä ja mies sitten töistä kotiintultuaan ja viikonloppuisin.

itse olen sairaanhoitaja joten keikkatöitä löytyy omalta alalta. mutta löytyyhän ilta- ja viikonlopputöitä myös esim. r-kioskien, huoltoasemien ja kauppojen kassoilta, siivoustyötä, lehdenjakoa jne. jos ei ole turhan ronkeli siitä mitä tekee.

jotkut tienaavat lisärahoja hoitovapaalla näillä verkostomarkkinointisystemeillä, esim. tupperit ja muut lastenvaate- kosmetiikka, pesuaine, kynttilä ym. kutsut.

tai ryhdy yksityiseksi perhepäivähoitajaksi ja ota lapsi tai pari hoitoon oman lapsesi lisäksi.

Vierailija
4/5 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuukausilaskelma-mihin kaikkeen rahaa kuukauden mittaan kuluu.

Siitä sitten karsimaan " turhat" pois.

Ite peruutin Hesarin, MeNaiset ja miehen Golf-lehden tilaukset, nyt meille ei tule mitään maksullisia julkaisuja.

Kirjastossa käymme tiuhaan.

Vakuutukset kannattaa kilpailuttaa, hinnoissa on suunnattoman paljon ilmaa.

Voiko perheenne luopua autosta, jos teillä sellainen on?

Itse säästän kuukauden ruokamenoissa ostamalla kaiken mahdollisen LIDListä, siellä on moni tuote paljon edullisempi kuin muissa kaupoissa, lisäksi tutkin tarjouslehdet läpi- lasken kilohintoja, litrahintoja, vertailen ja ostan halvinta jos se on mahdollista.

Silti on syöty maittavaa ruokaa ja monipuolista-ja ruokamenot meidän 3 hengen perheessä on laskeneet noin 100 euroa/kk!

Ostan lapselle jonkin verran vaatetta kirpparilta, esim kumisaappaita, hyväkuntoisia kenkiä jne.

Vien myös tyttären vanhoja vaatteita ja leluja itsepalvelukirppikselle myyntiin n.2 kertaa vuodessa-aina on tullut yhdestä myyntiviikosta yli 300 euroa VOITTOA! Suosittelen!

Olemme pyytäneet lapselle isovanhemmilta lahjaksi jotakin välttämätöntä vaatetta (varsinkin silloin kun tyttö oli niin pieni ettei synttärilahjoista ymmärtänyt), näin " säästyttiin" itse ostamasta esim. kunnon talvihaalari. Toinen mummo antaa aina rahaa lahjaksi, se onkin ollut tarpeen!

Omista menoistahan joutuu väistämättä tinkimään-silti olen kyennyt käymään kampaajalla noin 3kk välein, ja perheemme on jopa matkustellutkin hieman.

Miehellä on erittäin pieni palkka, ja oma hoitotukeni on 450 euroa/kk miinus verot +100 euroa lapsilisää.

Niin että ei ole kovin isot ne rahavirrat millä on pärjäilty.

Asuntolainaa on 160 000 euroa, lisäksi meillä on auto josta lainaa jäljellä.

Vierailija
5/5 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sait 3 vuotta sairaslomaa?

Kuulostaa aika uskomattomalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi