Mitenhän minun käy?
Olen parikymppinen poika, joka kärsii hirvittävästä ujoudesta ja epävarmuudesta. Haluaisin joskus parisuhteeseen, mutta miten helvetissä se onnistuu kun en uskalla koskaan aloittaa keskustelua naisten kanssa (en miestenkään kanssa)? En myöskään ole mikään komistus jota naiset sitten lähestyisivät. Aikas paskat kortit on jaettu paritumisen suhteen kun en ole supliikki, mutta en myöskään komea. Rahaako tässä on alettava tekemään, että naisen saisi? Uskallan jutella ihmisten kanssa, mutta en uskalla aloittaa sitä juttua. En uskalla edes tervehtiä ihmisiä. Naisethan harvemmin tekee miehelle aloittetta jos kyseessä ei ole joku ihan unelmien mies.
Kommentit (103)
Ootko lyhyt vai mikä mättää? :(
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:27"]
Minäkin olin todella ujo, en ruma mutten mikään adoniskaan. Harmaa hiljainen hiirulainen. Oli samoja ajatuksia kuin sulla nyt. Noh mites mulle kävi...vaimo on hyvin kaunis fitness-ohjaaja, kaksi suloista tytärtä. Tutustuimme netissä. Jos sulla vaan on sydän paikallaan ja arvot kohdallaan niin jaksat vaan odottaa ja uskoa siihen että hyviä asioita vaan tapahtuu...kaikki ajallaan :-)
[/quote]
LOL "fitness-ohjaaja"
Oikea saalis :D
[/quote]
Tää edellinen kommentoija taas joku vittumainen ämmä.Niitähän täällä riittää.
Ujous on ihan sympaattista.
mene erilaisiin harrastuksiin, mistä pidät...sieltä löytyy puheenaihetta ja ihmisiä. Menet vaan ihmisten ilmoille. Monella muulla on ihan sama pelko.
joskus pitää vaan sit rohkaistua. Mutta älä turhaan itse pistä itselles paineita. Tutustut asioiden kautta.
harjoittele, vaikka kysymällä kello tai tietä ventovieraalta...
ota silleen treenin kannalta.
kaikkea ei voi osata heti.
noi ulkonäköpaineet on niin tuttuja useimmille meistä. Ole oma itsesi. Panosta sisäiseen hyvinvointisi ja se huokuu ulospäin. Ja pidä itsestäsi hyvää huolta...liiku ja urheile, harrasta kivoja, nuku, syö hyvin, lue, pidä hyvä hygienia, käy kirjastossa...tee kivoja juttuja. Miesten talolla esim. voi käydä juttelemassa.
hyvin sinulle käy.