Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenhän minun käy?

Vierailija
12.02.2015 |

Olen parikymppinen poika, joka kärsii hirvittävästä ujoudesta ja epävarmuudesta. Haluaisin joskus parisuhteeseen, mutta miten helvetissä se onnistuu kun en uskalla koskaan aloittaa keskustelua naisten kanssa (en miestenkään kanssa)? En myöskään ole mikään komistus jota naiset sitten lähestyisivät. Aikas paskat kortit on jaettu paritumisen suhteen kun en ole supliikki, mutta en myöskään komea. Rahaako tässä on alettava tekemään, että naisen saisi? Uskallan jutella ihmisten kanssa, mutta en uskalla aloittaa sitä juttua. En uskalla edes tervehtiä ihmisiä. Naisethan harvemmin tekee miehelle aloittetta jos kyseessä ei ole joku ihan unelmien mies.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa korjattua omia puutteitaan. Hyvän ammatin opiskelet, niin parannat mahdollisuuksiasi.

Vierailija
42/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on helppo lähestyä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:02"]

Netissä on helppo lähestyä :)

[/quote]

Niin on helppo lähestyä, mutta tuloksia on vaikea saada. Naisille laittaa niin moni mies viestiä, että tavallisen miehen on lähes mahdoton saada naisen huomio. Ap

Vierailija
44/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:58"]

Rahalla saa korjattua omia puutteitaan. Hyvän ammatin opiskelet, niin parannat mahdollisuuksiasi.

[/quote]

Tämä on varmasti totta, mutta minua ei kyllä pätkääkään kiinnosta nainen joka haluaa minut vain siksi, koska olen hyvässä ammatissa tai rikas. Ap

Vierailija
45/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan et vaikuta itseään täynnä olevalta tekorusketus idiootilta ja on sitä kuule tullut nähtyä vaikka minkälaista tyyppiä, jotka ovat itselleen kumppanin löytäneet joten eiköhän sinullekin sellainen siunaudu. Itse menen ihan paniikkiin kun miehet tulee juttelemaan ja tekisi mieli juosta karkuun, mutta jälkeenpäin tuntuu ihan kivalta. Olen oikeasti ihan helvetin ujo vaikka en siltä näytä tai kuulosta.. N20

Vierailija
46/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki saa, taidat olla niitä kenen on uhrauduttava ja oltava ikuisesti yksin että muille riittäis.

Vierailija
47/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen verran voin sanoa että jos saa huonot kortit niin niillä pitää vain osata pelata paremmin. Yritä vähintään hankkia ammatti tai työ joka kiinnostaa juuri sinua. Silloin kun elämässäsi on muitakin kiinnikkeitä niin parisuhteen puute ei kaada kaikkea. Ja jos rehellisiä ollaan, niin kumppanin löytäminen on tuolloin helpompaa jostain syystä. Siis silloin kun omaa elämässään jonkin intohimon.

Vierailija
48/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:06"]

Ei kaikki saa, taidat olla niitä kenen on uhrauduttava ja oltava ikuisesti yksin että muille riittäis.

[/quote]

Alapeukuttakaa niin paljon kuin haluatte, mutta se on ihan matemaattinen fakta ettei nuorille miehille kaikille riitä naista mitenkään.

http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html

Pelkästään omassa ikäluokassani on jo yli 10 000miestä enemmän kuin naisia.

Vierailija
49/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:06"]

[/quote]

Vähän näin olen ajatellut asian olevankin. On ihan hyvä alkaa pikkuhiljaa totuttamaan itseään tähän ajatukseen vaikka vaikeaahan se tulee olemaan. Ap

Vierailija
50/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:05"]

[/quote]

Tämä on varmasti totta, mutta minua ei kyllä pätkääkään kiinnosta nainen joka haluaa minut vain siksi, koska olen hyvässä ammatissa tai rikas. Ap

[/quote]

Ei ne sen rahan takia ole kiinnostuneita vaan opiskelemalla pitkälle osoitat, että pystyt sitoutumaan pitkäjänteiseen työhön eli olet hyvää isämateriaalia. Se on naisille erittäin tärkeä juttu. Ei naiset halua jotain adhd-tyyppiä joka lähtee livohkaan heti kun pitäisi vaihtaa kakkavaippa. 

Vierailija
51/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että vielä tuossakin iässä miehen viehätys saattoi tysätä vaikka typeriin kenkiin. Pari vuotta eteenpäin, niin naisia alkaa kiinnostamaan persoona kenkien takana. Kyllä kaikki hyvät tyypit saa hyvän puolison. Miehellä ei edes odottaessa tule biologinen kello vastaan. Jossain vaiheessa huomaat olevasi hyvää valuuttaa, koska vapaana on vain rentut ja sinä.

Vierailija
52/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaattessa se miten ihmiset yleensä pariutuu(tämä sopii ujoille jos on päässyt oikeaan seuraan) on vähän niin kuin että kaverit "parittaa" toisilleen. Joku sanoo että hei, minä taidan tuntea jonkun joka voisi olla kiinnostunut sinusta tai te sovitte yhteen jne. Siinäkin AP:n pitäisi ujuttaa itsensä oikeiden ihmisten seuraan tai vähintään saada näiden huomio :D

Vierailija
53/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:05"]

[/quote]

[/quote]

Sitten kannattaa suosiolla alkaa homoksi. 

Vierailija
54/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin todella ujo, en ruma mutten mikään adoniskaan. Harmaa hiljainen hiirulainen. Oli samoja ajatuksia kuin sulla nyt. Noh mites mulle kävi...vaimo on hyvin kaunis fitness-ohjaaja, kaksi suloista tytärtä. Tutustuimme netissä. Jos sulla vaan on sydän paikallaan ja arvot kohdallaan niin jaksat vaan odottaa ja uskoa siihen että hyviä asioita vaan tapahtuu...kaikki ajallaan :-)

Vierailija
55/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:27"]

Minäkin olin todella ujo, en ruma mutten mikään adoniskaan. Harmaa hiljainen hiirulainen. Oli samoja ajatuksia kuin sulla nyt. Noh mites mulle kävi...vaimo on hyvin kaunis fitness-ohjaaja, kaksi suloista tytärtä. Tutustuimme netissä. Jos sulla vaan on sydän paikallaan ja arvot kohdallaan niin jaksat vaan odottaa ja uskoa siihen että hyviä asioita vaan tapahtuu...kaikki ajallaan :-)

[/quote]

LOL "fitness-ohjaaja"

Oikea saalis :D

Vierailija
56/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa jutella naisten kanssa netissä, nimittäin niin pääsee juttelemaan sellaisista jutuista, mitä ei ensimmäisenä juttelisi kasvokkain, ja ei sitten enää niin paljoa ujostele naisia.

tuo on vähän hankala juttu, koska pitää uskoa itseensä, ennen kuin toinen voi kiinnostua. jos ei ole kokenut hyväksyntää, ei useinkaan luota itseensä niin paljoa että joku toinen voisi kiinnostua.

hanki elämänkokemusta juttelemalla netissä, juttelemalla ihmisten kanssa vaikka baarissa jne. pitää vaan elää, sitten jossain vaiheessa todennäköisesti tapaat jonkun, joka haluaa jatkaa matkaa kanssasi eteenpäin elämässä :)

Vierailija
57/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muuten pakko vielä kysyä että miten ihmeessä parikymppiselle miehelle tuli mieleen tulla vauvan av:lle , vai käytkö sä täällä useastikin. Olen utelias.. :D N20

Vierailija
58/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, etkö voisi opetella eroon ujoudesta?

Aloita lopettamalla väistämästä vastaantulevia ihmisiä. Jos vastaantulija ei väistä, kävelet vaikka päin. Lisää munan pituutta heti ensimmäisestä kerrasta. Ei ne sun kimppuun käy. Tai jos käy niin se vain lisää miehisyyttä.

Isoja ja vihaisen näköisiä miehiä on syytä väistää edelleen :D

Valitettavasti pillua ei saa nössöydellä eikä killteydellä, kuten olet huomannutkin. Oletko sen sijaan koskaan kuullut väkivaltarikollisesta, jolla ei olisi vähintään yhtä muijaa kierrossa koko ajan? Ei tarvitse ryhtyä väkivaltaiseksi, mutta munaa pitää olla. 

Vierailija
59/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tanssimaan. Tanssikurssilla voit jo tutustua tyttöihin, ja vaikka sieltä ei vielä natsaisi, niin myöhemmin parkettien partaveitsenä saat taatusti myönteistä huomiota ja pääset lähikontaktiin. Muista myös hyvät käytöstavat.

Vierailija
60/103 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:37"]

Opettele tanssimaan. Tanssikurssilla voit jo tutustua tyttöihin, ja vaikka sieltä ei vielä natsaisi, niin myöhemmin parkettien partaveitsenä saat taatusti myönteistä huomiota ja pääset lähikontaktiin. Muista myös hyvät käytöstavat.

[/quote]

Minä en hikisten käsieni kanssa lähde mihinkään tanssihommiin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan