Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tajusin että olenkin köyhä. ruokavinkkejä?

Vierailija
10.04.2015 |

Mulle jää kuussa 300e ruokaan bensaan ja ym juttuihin niin ruokakuluista täytyy karsia. Vinkkejä halvoista einesruuista?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee Lidliin ja sieltä vaan alat kerää koriin einesruokia. Maksalaatikkohan siellä on tosi edullista.

Vierailija
2/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimpia nakkeja ja teet keittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einekset eivät koskaan ole halvempia, kuin itse tehty ruoka. Sorry.

Vierailija
4/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:04"]Einekset eivät koskaan ole halvempia, kuin itse tehty ruoka. Sorry.
[/quote]

Tiedän mutta mun ruuanlaittotaidolla tuhoan vähintään kattilan ja todennäköisemmin koko kerrostalon.

Mikroa ja vedenkeitintä uskallan käyttää, eli sellaisia ruokia voin "tehdä" itsekin.

Vierailija
5/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarakeitto 10 litraa itsetehtynä n. 5 euroa. Kaikki ainekset yhtäaikaa palasina kattilaan, levy femmalle ja otat pois ku perunat tuntuu kypsiltä, eli n.30-40 min.

Vierailija
6/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:04"]Einekset eivät koskaan ole halvempia, kuin itse tehty ruoka. Sorry. [/quote] Tiedän mutta mun ruuanlaittotaidolla tuhoan vähintään kattilan ja todennäköisemmin koko kerrostalon. Mikroa ja vedenkeitintä uskallan käyttää, eli sellaisia ruokia voin "tehdä" itsekin.

Miksi olet muuttanut omillesi? Eikö olisi kannattanut harjoitella näitä itsenäisyyden taitoja vielä kotona?

[/quote]

Vierailija
7/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika opetella.

Vierailija
8/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:04"]Einekset eivät koskaan ole halvempia, kuin itse tehty ruoka. Sorry. [/quote] Tiedän mutta mun ruuanlaittotaidolla tuhoan vähintään kattilan ja todennäköisemmin koko kerrostalon. Mikroa ja vedenkeitintä uskallan käyttää, eli sellaisia ruokia voin "tehdä" itsekin.

Miksi olet muuttanut omillesi? Eikö olisi kannattanut harjoitella näitä itsenäisyyden taitoja vielä kotona?

[/quote]
[/quote]

Eli olisin polttanut ensin vanhenpieni talon ennen kuin poltan oman kotini? :)

Vierailija
9/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeittoa saa Cittarista usein tarjouksessa 2 purkkia 2 eurolla. Yhdestä purkista 1 ihminen syö kahtena päivänä. Makaronit ovat halpoja, lenkkimakkara usein tarjouksessa. Lehtisalaattikin on aika halpaa eikä porkkanatkaan niin kamalan paljon maksa, jotain muuta sekaan salaattiin.

Vierailija
10/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt halvimpia kaloripitoisia ruokia. Niitä tarvitsee syödä vähemmän, että saa päivän tarpeen.

Vierailija
11/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan juuri Lidlin perunoita ja halpoja makkaroita pannussa, 39 snt/kg perunat ja makkarapaketti 1,20€. Munat 10 kpl/1,05 € vielä mukaan. T. mies.

Vierailija
12/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivattuja herneitä + halvinta sika-nautaa=hernesoppaa iso kattilallinen. Aika halpaa. Tai iso kaali (ja sika-nautaa) josta tulee helposti parin viikon sapuskat. Einekset kannattaa jättää kaupan hyllyyn, kalliita ja muutenkin sitä itseään.

Vierailija
13/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tekemään itse ruokaa. Se on hauskaa, terveellistä ja edullista.

Einekset teet itse puolta halvemmalla. Osta raaka-aineet tarjouksista tai suoramyynnistä ja tee kerralla isompi satsi pakkaseen.

Keittoja on helppo tehdä itse ja ne on halpoja ja terveellisiä.

Itse leivotut leivät ja sämpylät maksavat alle 50 senttiä kilo. Kaupassa 3-5 eur/kg.

Myslipatukoita voi itse paistaa välipalaksi taskuun. Termari tai juomapullo kulkee laukussa.

t. M35 jonka mutsi opetti kokkaamaan.

Vierailija
14/14 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunia voi laittaa vedenkeittimeen. Mieluummin huoneen lämpöisinä, jotta eivät halkea. Laitat päälle ja keitin täyteen munia ja vettä. Haet vaikka 10 minuutin kuluttua pois. Niissä on vitamiineja ja proteiineja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi