Ostatko itsellesi kukkia?
Minä olen ollut aina yksin ja kukaan ei ole ostanut minulle kukkia. Olen joskus ilahduttanut itseäni kukilla.Viime keväänä ostin ison tulppaanipussin.
Kukat piristävät todella paljon asunnon ilmettä. Ajattelin ystävänpäiväksi ostaa jotain. Mitä tähän aikaan vuodesta myydään?
Kommentit (14)
Kukkiahan myydään koko ajan.
minä ostan aika usein leikkokukkia. Just nyt on neilikoita nippu pöydällä. Ostaisin mielelläni ruukkukukkas siinä toivossa, että kestäisivät pitepään, mitta harvon ne keetävät, paitsi keväällä jos istuttaa ulos.
Kyllä ostan välillä, yleensä kevät- ja kesäaikaan tulppaaneja ja ruusuja. Ihan niitä Alepan tai Lidlin muutaman euron pussukoita. Piristää mieltä ja kotia :))
Ostan joka viikko uudet leikkokukat, koska ne kuuluu meidän sisustukseen.
Nyt on tulppaaniaika, joten niitä voisit ostaa?
Tulppaaneja ostin juuri viikko sitten meidän hääpäivänä, vein töihinkin taukohuoneeseen, maksoi vain 2,5€ kimppu Terrassa.
Mies tuo kukkia mulle äitienpäivänä ja synttärinä, muuten jos kukkia haluan pitää kyllä ostaa itse. Enemmän kyllä ostan perennoja ja kesäkukkia ulos puutarhaan kuin sisälle, leikkokukat tuntuu enemmän tuhlaukselta, niin ihania kuin ne onkin.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:00"]
leikkokukat tuntuu enemmän tuhlaukselta, niin ihania kuin ne onkin.
[/quote]
Mäkin ajattelin noin ennen, sitten sain jonkun feng shui innostuksen, ja feng shuin mukaan ne tuo hyvää energiaa.
No, meillä on omaisuus kasvanut sadoilla tuhansilla parissa vuodessa sen jälkeen, kun aloin tekemään noita feng shui juttuja (mm. leikkokukat).
Voihan se olla sattumaa, mutta en aio lopettaa :D
Ostan itse ja kesäisin kerään kukkia. Mieheltä olen kerran saanut 16 vuoden aikana, kun hyvitteli jotain. En muista enää mitä. En ole kyllä häneltä pahemmin muutakaan saanut.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:58"]Kukkiahan myydään koko ajan.
minä ostan aika usein leikkokukkia. Just nyt on neilikoita nippu pöydällä. Ostaisin mielelläni ruukkukukkas siinä toivossa, että kestäisivät pitepään, mitta harvon ne keetävät, paitsi keväällä jos istuttaa ulos.
[/quote]
Minulla kuolee kaikki ruukkukukat. En vain osaa niitä kasvattaa.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 21:59"]Ostan joka viikko uudet leikkokukat, koska ne kuuluu meidän sisustukseen.
Nyt on tulppaaniaika, joten niitä voisit ostaa?
[/quote]
Tulppaaneja voisin hakea. Pidän niistä. Ap
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:06"]
[/quote]
Kannattaa panostaa johonkin hyvään altakasteluruukkuun, se auttaa.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 22:06"]
[/quote]
Kannattaa panostaa johonkin hyvään altakasteluruukkuun, se auttaa.
[/quote]
Pitää kokeilla. Kiitti vinkistä.
Ostan itselleni leikkokukkia viikottain.Se on minun tapani piristää itseäni.En tuhlaa rahaa itseeni ostamalla esim.kosmetiikkaa, naisten lehtiä.En myöskään tupakoi.Mies ostelee merkkipäivinä vähän kalliimpia kukkia.
Jouluna hyasintti on ehdoton. Nyt vielä vietän vanhempien luona juhlat, mutta kun alan yksin olemaan, joulukukat pitää olla.
Ostan, melkein joka viikko!