Miesten naismaku ei vanhene, vaikka mies itse vanhenee
Niin miehet kuin naisetkin ovat oletettavasti huomanneet oman iän karttuessa, ettei miesten naismaku vanhene. Tämä siis siitä huolimatta, että mies itse tietenkin vanhenee. Syy tähän on helposti ymmärrettävissä biologian näkökulmasta. Toki historian hämärässä on ollut myös vanhempia naisia suosineita miehiä, mutta he eivät ole biologisista syistä jättäneet läheskään vastaavaa määrää jälkeläisiä. Voidaan siis yksinkertaistaen sanoa, että nykyisin elävät miehet ovat nuoria naisia suosineiden miesten jälkeläisiä.
Olen huomannut ilmiön todeksi nyt, kun oma ikä alkaa nelosella. 18-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia. 28-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia. 38-vuotiaana 18-vuotiaat naiset olivat ihanimpia ja oletan, että sama linja jatkuu niin 48-, 58- kuin 68-vuotiaanakin. Kävin mielenkiinnosta läpi omaa kaveripiiriäni kysellen heidän kantaansa, ja kyllä: saman ovat hekin havainneet.
Noin käytännössä parinvalinta ei tietenkään mene näin yksinkertaisesti, ja hyvä niin. Ikä on vain yksi tekijä parinvalinnassa, ja kun omakin ikä lisääntyy, alkaa niitä muita ominaisuuksia arvostaa koko ajan enemmän. Eikä kysymys ole siitä kuuluisasta ”tyytymisestä” vaan siitä, että 45-vuotiaan miehen käytännön arkielämä on varmasti helpompaa 45-vuotiaan naisen kuin 18-vuotiaan naisen kanssa.
Naisillahan vastaavaa ilmiötä ei esiinny, vaan naiset suosivat yleensä suunnilleen (ehkä +/- 5 vuotta) itsensä ikäisiä miehiä läpi elämän.
Edellä kuvattu ei ole hyvä tai huono asia. Se vain on.
Miehet: oletteko huomanneet itsessänne ilmiön?
Naiset: oletteko huomanneet miehissä ilmiön?
Kommentit (454)
Mitäpä tuolla väliä suhteessa? Oma mies on perseessäni kiinni koko ajan vaikka olen jo 34v. Pääasia että minä saan seksiä joka päivä ja mies saa myös.
Höpö, höpö taas. Heikoin miesaines jämähtää sinne kadotettuun nuoruuteensa.
38-v kaverimies haikailee 22-vuotiaiden mallien perään. Ei ymmärrä kun selitän ettei taida rahkeet ihan riittää :D
Nääh, oot vaan epäkypsäksi jäänyt. Aika suppeasti ajattelet jos sinä=kaikki miehet.
No eivät kyllä omanikäiset miehet ole hottiksimpia, mutta kun se realismi on naisissa vahva.
Sanot siis että miehet pitää about 12-vuotiaista koska muistelen että sen ikäisenä "huomasin tytöt"
Väitän että puhut paskaa
No tuohan on vain miehillä ongelma, koska naiset suosii ikäisiään ja max 4 vuotta vanhempia
Hmm, minusta se laajenee niin, että sekä nuoret että vanhat naiset kelpaavat, kunhan olemus ja luonne ovat kohdallaan. Minulle kelpaisi hyvin 60-vuotias miellyttävä nainen tai 30-vuotias miellyttävä nainen. Olennaista on, että koen ihmisen niin mukavaksi, että viihdyn hänen seurassaan. 18-vuotiaalle naiselle minulla ei olisi mitään asiaa, eikä hänellä minulle, enkä varmaan siksi viihtyisi hänen seurassaan. Olen 53-vuotias.
Viisaat miehet teeskentele, etteikö näin ole. Parempi kun muijat ei tiedä tätä
Makuni ei katso ikää vaan parsoonaa ja kokonaiskuvaa ihmisessä. Ihan iästä riippumatta kuka vaan nainen voi olla makuuni.
T: Aito mies
Liha pitää käyttää ennen viimeistä käyttöpäivää ja liha pitää olla aina tuoretta. Eikö sitä kaikki tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Makuni ei katso ikää vaan parsoonaa ja kokonaiskuvaa ihmisessä. Ihan iästä riippumatta kuka vaan nainen voi olla makuuni.
T: Aito mies
Aito mies, juu uskotaan.
Tutkittu on että kaikenikäiset miehet pitävät 22-vuotiaita naisia fyysisesti viehättävimpinä.
Normaalin kognition omaava mies ymmärtää myös realiteetit ja sen että 22-vuotiaiden naisten mieltymykset osuvat useimmiten lähelle omaa ikäluokkaa osuviin miehiin. Ja nuorekkuus ei tässä auta.
Vierailija kirjoitti:
Liha pitää käyttää ennen viimeistä käyttöpäivää ja liha pitää olla aina tuoretta. Eikö sitä kaikki tiedä?
Kannibaali ei taida edustaa miesten enemmistöä. Ettekö noin tilastojen valossa muutenkin syö niitä toisia miehiä, enemmin, kuin nuoria naisia?
Vierailija kirjoitti:
38-v kaverimies haikailee 22-vuotiaiden mallien perään. Ei ymmärrä kun selitän ettei taida rahkeet ihan riittää :D
Miksi ei riittäisi? Kaikilla on erilainen miesmaku ja tasoja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, minusta se laajenee niin, että sekä nuoret että vanhat naiset kelpaavat, kunhan olemus ja luonne ovat kohdallaan. Minulle kelpaisi hyvin 60-vuotias miellyttävä nainen tai 30-vuotias miellyttävä nainen. Olennaista on, että koen ihmisen niin mukavaksi, että viihdyn hänen seurassaan. 18-vuotiaalle naiselle minulla ei olisi mitään asiaa, eikä hänellä minulle, enkä varmaan siksi viihtyisi hänen seurassaan. Olen 53-vuotias.
Niin tätä juuri ihmettelen, että mitä juteltavaa jollain papparaisella on jonkun teinipissiksen kanssa? Eletään kuitenkin täysin eri kehitysvaihetta. Toki ymmärrän että nuoret näyttää paremmalta, kyllä minustakin ne timmit parikymppiset pojat ovat niin kaunista katsottavaa, mutta ei parisuhteessa olla vain ulkonäön takia. Kyllä se rupsahtanut setämieskin alkaa näyttää maailman komeimmalta sitten kun häneen rakastuu.
Olen huomannut. Ei muuta elämääni.
T- nainen.
Kyllä ja ei.
Sanoisin näin, ja luultavasti olen tässä melko lailla keskivertomies.
Kun olin 17-21v, 17-21v naiset olivat kauneimpia.
Kun olin 30v, 17-21v naiset olivat kauneimpia mutta hyvin monet 30v naiset olivat myös nättejä, eikä vanhempia kuten ennen ajattelin.
Sama nyt 40-vuotiaana. Nuoret ovat kauneimpia, mutta hyvin säilyneet 40v naiset miellyttävät kanssa. Nuorempana olivat selkeästi vanhoja.
Mutta hyvännäköisten naisten osuus vähenee koko ajan. 21v nättejä oli minun silmissäni 2/3. 30 ehkä 1/3, nyt korkeintaan 1/20. Eniten muuttuu kroppa; vaikka nainen pysyisi hoikkana, jotenkin massa siirtyy reisistä ja peffasta keskivartaloon, ja se miesmieleni naiselliseksi kokema muoto katoaa.
Yksi tuttu, joka on lähes kahdeksankymmentä kertoi nähneensä kaverinsa kanssa nuoren naisen. Kaveri oli tokaissut jotain sellaista, että tuota kun pääsisi takaapäin jne. Tuttu kertoi, että hän ajatteli kyllä mielessään, että älä nyt viitsi vanha mies horista. Asenne riippuu ilmeisesti siis myös miehestä. Ikävää niille, jotka jäävät havittelemaan niitä nuoria tyttöjä. Elämä muuttuu heille vuosi vuodelta kurjemmaksi, kun mahdollisuudet siihen ihannenaiseen pienenevät ja ne, joiden kanssa pääsee petiin, käyvät aina vain vanhemmiksi. Vaikka en minä kyllä todellisuudessa heitä sääli. Nuoret kuuluvat nuorille.
Oma on ongelmanne.