Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko "Bertin päiväkirjat"? Löysin muutaman kirppikseltä ja olin unohtanutkin miten ihanan sekopäisiä nämä ovat

Vierailija
21.11.2021 |

Oi nuoruus! <3

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bertillä taisi olla aika kuriton kikkeli, jos muistan oikein :D

Varsin yksityiskohtaisia kuvauksia oli seisokeista.

Lapset sai lukea tommosta, järkyttävää.

Vierailija
42/52 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me just myytiin kirpparilla kaksi Bert-kirjaa. Ostitkohan ne meiltä? :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset sai lukea tommosta, järkyttävää.

Niin kuin aiemmin tuolla sanottu, kohderyhmä oli teini-ikäiset ja vähän alle jolloin seksiasiat alkavat yleensä kiinnostaa. Päähenkilö oli ekoissa kirjoissa 12.

Vierailija
44/52 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ilmeisesti poistettu kirjastoista. 

Vierailija
45/52 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bertin päiväkirjojahan on julkaistu vieläkin. Tosin aika hämmentävää, että mihin aikaan ne kronoloogisesti oikein sijoittuvat, koska uusissa kirjoissa on kuitenkin älylaitteet jo käytössä, mutta uusissa kirjoissa ei kerrota minkäikäinen Bert on. Ja esim. Klimppi on taas Bertin luokalla, vaikka se muutti ekan kirjan jälkeen pois. Eli kaiken järjen mukaan niiden pitäs sijoittua jonnekin aikaan ennen ekaa kirjaa tms.

Vierailija
46/52 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en muista noista kirjoista mitään muuta kun nuo sen seisokit. eipä siinä hirveesti muusta kai puhuttu.

Vierailija
47/52 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bertin päiväkirjojahan on julkaistu vieläkin. Tosin aika hämmentävää, että mihin aikaan ne kronoloogisesti oikein sijoittuvat, koska uusissa kirjoissa on kuitenkin älylaitteet jo käytössä, mutta uusissa kirjoissa ei kerrota minkäikäinen Bert on. Ja esim. Klimppi on taas Bertin luokalla, vaikka se muutti ekan kirjan jälkeen pois. Eli kaiken järjen mukaan niiden pitäs sijoittua jonnekin aikaan ennen ekaa kirjaa tms.

Yhtä hämmentävää kuin se, että Bart Simpson on ollut noin 10-vuotias nyt jo 35 vuotta. Ja Aku Ankan veljenpojat, jotka tulivat Akun helliin huomiin suunnilleen samanikäisiä 90 vuotta sitten.

Vierailija
48/52 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä olette te jotka näitä luitte? Itselleni ei sano mitään, niin olen kai väärän ikäinen.

Vierailija
49/52 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäisiä olette te jotka näitä luitte? Itselleni ei sano mitään, niin olen kai väärän ikäinen.

Olen -87 syntynyt, ja lukenut niin Bertejä kuin Lassejakin. 

Vierailija
50/52 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Vanhempani eivät antaneet minun lukea niitä (koska kuulemma se jotenkin opettaa saatananpalvontaa???? en ymmärrä että miksi, vanhempani olivat super uskovaisia ja moni asia oli pannassa demonien jne takia) joten luin niitä aina yhden kaverin luona salaa.

Vierailija
51/52 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vuonna 1988 syntynyt ja luin noita Bert-kirjoja aikanaan  tosi monta. Miten en enää muista niistä mitään? Pitääkin varmaan etsiä pari Bertiä käsiin ja virkistää muistia. Tosta löytyy 95 valmistunut leffakin Bert - viimeinen viaton.

Vierailija
52/52 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin joskus ala-asteikäisenä ysärillä. Nyt oma poika 9v. Kuuntelee nuita äänikirjoina ja kikattelee. " äiti nää on ihan sus" 

Aavistuksen verran hirvittää mitä pervouksia nuissa kirjoissa oli, en muista. Mut pojalla jo 13.kirja menossa niin antaa mennä. Ehkä oppii jotain seisokeista sitten XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi