Läskit pilaa mun elämän, miksi niitä ei saa pois? :(
Epätoivoista jojoilua +-3kg, jos vuosia
Miten eroon jojoilusta?
N35
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihtuminen on tosi helppoa, yritin 10kg ja lähti 15kg.
Minä yrittänyt vuosia 33kg ja vain 3 kg saan pois, ja sitten ne tulee takaisin. Ap
Ketoa kehiin.
Sä se jaksat. Miksi pitää tehdä 50 ketjua joista mikään neuvo ei kelpaa? Edelleenkään. Terapiaa sinä kaipaat. Ja niitä mystisiä motivaatiopillereitä.
Kerrot noista itsemurha-ajatuksista niin saatat päästä jopa kunnalliselle nopeasti hoitoon.
Miksi sä et mene sinne terapiaan?
Sun pää kaipaa enemmän apua kun sun ulkonäkö.
Minullakin on usein sellainen tunne, että läskit, siis lihavat ihmiset ympärilläni, pilaavat elämäni. En jaksaisi katsella heitä. Miksei niitä saa pois!
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on usein sellainen tunne, että läskit, siis lihavat ihmiset ympärilläni, pilaavat elämäni. En jaksaisi katsella heitä. Miksei niitä saa pois!
Älä välitä, varmaan 90% heistäkin harkitsee itsa ria
Ap
Läski rakastaa sinua kaikesta huolimatta. Ihran siunausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pilaa elämän? Pystytkö liikkumaan, harrastamaan jne.?
En kehtaa mennä kauppaan kuin lähellä sulkemisaikaa, kävelylle vasta pimeällä, en kehtaa hakea opiskelemaan kiinnostavaa alaa, en kehtaa salille,tai ryhmäliikuntatunneille.
Kaikki tämä masentaa lisää ja lohdutukseksi syön lisää. Ap
Samojen asioiden kanssa painin. Tuntuu, että laihana voisi elää täyttä elämää! Hoikat naiset ympärillä masentaa ja sitten sitä kotona syö vain lisää. (eikö niiden pitäisi inspiroida, en tiedä, mun pää ei toimi niin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan ne pois. Niin hiellä kuin rahallakin. Eli älä valehtele.
Ei rahaa eikä itsekuria, mitäs sitten? Itse mur ha on ainoa vaihtoehto tähän läs kin pas kaan elämään
APKyllä tuossa on isompia ongelmia kuin ylipaino jos tuota mietit edes vaihtoehtona. Mummoni painoi yli 130kg ja yksi iloisimmista ja positiivisimmista ihmisistä joita on ikinä tuntenut. Eli hae apua tuohon ahdistukseen. Sitten on helpompi laihduttaakkin kun ei tarvi tunnesyödä.
Mitä väliä jos 100 vuotiaana painaa 130kg? Mun pitäisi elää täällä vielä yli 40 vuotta neljän seinän sisällä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä estää heitä toteuttamasta sitä? Ajatus seuraavasta ateriasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMikä estää heitä toteuttamasta sitä? Ajatus seuraavasta ateriasta?
Varmaan se ruoka. Tai pieni toivon kipinä, että ehkä minäkin laihdun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihtuminen on tosi helppoa, yritin 10kg ja lähti 15kg.
Minä yrittänyt vuosia 33kg ja vain 3 kg saan pois, ja sitten ne tulee takaisin. Ap
Ketoa kehiin.
Kokeiltu, paino jopa nousi. Liikaa rasvaa tuossa dieetissä. Ap
Hoida pääs kuntoon. Kroppa tulee perässä.
Vierailija kirjoitti:
Näitä sun olen yrittänyt nyt sen 5 vuotta, ei ole onnistunut. Mun ennätys on 20 päivää 1600kcal ja tunnin kävely päivässä, tämä oli helmikuussa 2017.
Sen jälkeen mun ennätys on alle 14 päivää. Nyt on kohta vuosi 2022 ja tällä viikolla aloitin kahdesti laihduttamaan ja kuitenkin illalla kalorit olikin sitten melkein 3000,
Haluan vaan kuo lla kun jaksa tätä jatkuvaa epäonnistumista
Ap
Entä jos kokeilisit puolen tunnin kävelyä joka toinen päivä? Määrää voi vähitellen lisätä, heti ei tarvitse aloittaa tunnista päivässä. Ja miten olisi, jos söisit kuutena päivänä viikossa 1700 kcal (1600 kuulostaa liian vähältä), mutta kerran viikossa sen 2500-3000 kaloria? Voit siis sallia itsellesi päiviä joiden aikana syöt kulutuksesi verran tai sen yli, kunhan kokonaisuus on miinuksella. Näin ei tarvitse heti luopua kaikesta ja elämäntyyliä voi olla helpompi jatkaa.
Itse olen kokeillut tuota suunnilleen saman ikäisenä ja samoilla mitoilla, paino tippui vähän yli kilon kuukaudessa. Hyvin hidasta siis, mutta puolessa vuodessa se teki hieman yli 7 kiloa, mikä oli parempi saavutus kuin aikoihin.
Vuodessa olisin laihtunut 14-15 kg samalla linjalla, ei paha. Lopulta laihduin vähän enemmän, kun tuon puolen vuoden totuttelun jälkeen aloin lisätä liikuntaa ja jätin 3000 kalorin päivät pois.
Sinun tapauksessasi voi olla niinkin, että masennus/itsemurha-ajatukset pitäisi ensisijaisesti hoitaa ja vasta sitten alkaa miettimään laihduttamista. Kaikki masennuslääkkeetkään eivät lihota, esimerkiksi Voxrassa paljon yleisempiä sivuvaikutuksia ovat energian lisääntyminen ja ruokahalun vähentyminen eli niiden myötä laihtuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä sun olen yrittänyt nyt sen 5 vuotta, ei ole onnistunut. Mun ennätys on 20 päivää 1600kcal ja tunnin kävely päivässä, tämä oli helmikuussa 2017.
Sen jälkeen mun ennätys on alle 14 päivää. Nyt on kohta vuosi 2022 ja tällä viikolla aloitin kahdesti laihduttamaan ja kuitenkin illalla kalorit olikin sitten melkein 3000,
Haluan vaan kuo lla kun jaksa tätä jatkuvaa epäonnistumista
ApEntä jos kokeilisit puolen tunnin kävelyä joka toinen päivä? Määrää voi vähitellen lisätä, heti ei tarvitse aloittaa tunnista päivässä. Ja miten olisi, jos söisit kuutena päivänä viikossa 1700 kcal (1600 kuulostaa liian vähältä), mutta kerran viikossa sen 2500-3000 kaloria? Voit siis sallia itsellesi päiviä joiden aikana syöt kulutuksesi verran tai sen yli, kunhan kokonaisuus on miinuksella. Näin ei tarvitse heti luopua kaikesta ja elämäntyyliä voi olla helpompi jatkaa.
Itse olen kokeillut tuota suunnilleen saman ikäisenä ja samoilla mitoilla, paino tippui vähän yli kilon kuukaudessa. Hyvin hidasta siis, mutta puolessa vuodessa se teki hieman yli 7 kiloa, mikä oli parempi saavutus kuin aikoihin.
Vuodessa olisin laihtunut 14-15 kg samalla linjalla, ei paha. Lopulta laihduin vähän enemmän, kun tuon puolen vuoden totuttelun jälkeen aloin lisätä liikuntaa ja jätin 3000 kalorin päivät pois.
Sinun tapauksessasi voi olla niinkin, että masennus/itsemurha-ajatukset pitäisi ensisijaisesti hoitaa ja vasta sitten alkaa miettimään laihduttamista. Kaikki masennuslääkkeetkään eivät lihota, esimerkiksi Voxrassa paljon yleisempiä sivuvaikutuksia ovat energian lisääntyminen ja ruokahalun vähentyminen eli niiden myötä laihtuminen.
Osa laihdutus voisi onnistua. Kun tietää, että yhtenä päivänä viikossa saa syödä hyvin ja kunnolla.
En uskalla hakea apua, pelkään että lapset viedään, jos menen kertomaan it sari / perhe s urma ajatuksista.
Suomessa avun hakeminen on tehty vaikeaksi perheelliselle
Ap
Vierailija kirjoitti:
Moneskohan ketju AP:lla samasta asiasta. Ihan mitä tahansa sille neuvotaan on täysin hukattua aikaa. Ämmä mättää pitsaa naamaan ja ensi viikolla sama juttu uudessa ketjussa.
Eiköhän kyseessä ole puhdasta provoilua ja perus-av kuviota, missä ap:lle ei toimi mikään ehdotettu keino.
Keto