Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskit pilaa mun elämän, miksi niitä ei saa pois? :(

Vierailija
21.11.2021 |

Epätoivoista jojoilua +-3kg, jos vuosia
Miten eroon jojoilusta?
N35

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pilaa elämän? Pystytkö liikkumaan, harrastamaan jne.?

Vierailija
2/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuminen on tosi helppoa, yritin 10kg ja lähti 15kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä kokonaista 3kg.sinne ja tänne.Otan osaa.Kalja,rööki turvotaa. Liian vähän nesteitä elimistö ,turvotaa.Nesteet ei pääse kierton jos et syö ritävästi ja monipuoliseti,juo kohtudella vettä.Pisasi vri kertoo ,kulkeeko nesteet kehossasi. Paras painon seuraaja on mittanaha.Ota vuotärö mitta ja rinnan alta kehon mitta. Kertoo oletko lihonut lahtunut,mitaa vaikka 1kukaden välein. Jos et tunne vaateisasi ilmiötä kiristää on löysä?Aamiainen,lounas.välipala, ilallinen,iltapala,Hyötyliikuntaa.Loppu elämäsi noi.Olet normi painoinen. Ken ei alkaa noudataa edellä mainitua.Koti ruokaa,kaikea saasyödä kohtuudella, Ylipainoiset laihtuu sillä ruoka rytmillä 2 esim. Nainen koko aikuisiän rankansti ylipainoinen,Otti käytön ruoka rytmin, 30kg lähti 3 vuodessa .Toinen sama asia mutta 40kg ulipaino lähti 5 vuodessa. Hyvän vinkin saat katso sairaalan ruoka ajat,alat sen mukaa elää lappa ravintoa suuhun.Jos et tie mikä on koti ruaka. Löytty sama sivu koko päivän ruokailu ja aterioiden nimet .Ota siitä ohje.Laihdut varmasti.

Vierailija
4/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa mennä kauppaan kuin lähellä sulkemisaikaa, kävelylle vasta pimeällä, en kehtaa hakea opiskelemaan kiinnostavaa alaa, en kehtaa salille,tai ryhmäliikuntatunneille.

Kaikki tämä masentaa lisää ja lohdutukseksi syön lisää. Ap

Vierailija
5/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtuminen on tosi helppoa, yritin 10kg ja lähti 15kg.

Minä yrittänyt vuosia 33kg ja vain 3 kg saan pois, ja sitten ne tulee takaisin. Ap

Vierailija
6/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö. Yksinkertaista.

Vierailija
7/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi, kun latasin kännykkääni ilmaisen YAZIO-sovelluksen, jonka avulla voi helposti laskea kaloreita. Pudotin kohtuullisen kivuttomasti 10 kg. Ohjelma motivoi minua lisäämään liikuntaa ja pienentämään annoskokoja. Käytän yhä ohjelmaa pitääkseni painon kurissa, vaikka saavutin jo tavoitteeni. Itselleni tämä on sopinut, mitään erityistä dieettiä ei ole tarvinnut noudattaa. Kilot ovat pysyneet poissa.

Vierailija
8/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan ne pois. Niin hiellä kuin rahallakin. Eli älä valehtele.

Vierailija
9/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa mennä kauppaan kuin lähellä sulkemisaikaa, kävelylle vasta pimeällä, en kehtaa hakea opiskelemaan kiinnostavaa alaa, en kehtaa salille,tai ryhmäliikuntatunneille.

Minusta kuulostaa että sinulla on paljon vakavampiakin ongelmia kuin läski, jos 3kg saa sinut moin sekaisin niin lienee aiheellista etsittyä mielenterveyspalveluiden ääreen. Jos taas painoa on oikeasti todella paljon ylimääräistä ja painat vaikka 100kg niin silloinkin kannattaisi käydä muutama kerta juttelemassa ammattilaisen kanssa ja selvittää miksi syöt. Jos syöt tylsyyteen niiin harrastusten aloittaminen ym auttanee laihduttamisessa kun et ole tylsistynyt. Jos taas syöt stressiin niin kannattaa miettiä miten saada ellämästä vähemmän stressaavaa jne.

Ja vinkki että vaikka laihtuisin niin ongelmasi ei ratkea ellet ymmärrä mikä sinua painaa nyt.

Vierailija
10/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttoi, kun latasin kännykkääni ilmaisen YAZIO-sovelluksen, jonka avulla voi helposti laskea kaloreita. Pudotin kohtuullisen kivuttomasti 10 kg. Ohjelma motivoi minua lisäämään liikuntaa ja pienentämään annoskokoja. Käytän yhä ohjelmaa pitääkseni painon kurissa, vaikka saavutin jo tavoitteeni. Itselleni tämä on sopinut, mitään erityistä dieettiä ei ole tarvinnut noudattaa. Kilot ovat pysyneet poissa.

Tuttu sovellus, olen ladannut sen tämä vuonna 4 kertaa. Sitten lopulta poistanut kuukauden jälkeen, kun kalorit ei pysy aisoissa..

Nyt mietin, pitäisikö vielä viidennen kerran ladata ja yrittää sen avulla

Ap

Vierailija
11/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kierre. Jos lähtisit hakemaan ensin apua ahdistuneisuuteen niin lähtisi homma rullaamaan?

Vierailija
12/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kg! Ihan kamalaa. Miten voit noin hirveästi jojoilla?

Tiedätkö, jos olen hedelmällisessä iässä oleva nainen, voi jo pelkkä hormonitoiminnan vaihtelu (= kuukautiskierto) aiheuttaa tuon 3 kg painonvaihtelun.

Eli jos painonvaihtelu pysyy siinä 3 kg sisällä, olet käytännössä pysynyt suunnilleen saman painoisena.

Lakkaa punnitsemasta itseäsi jatkuvasti. Punnitse esim. kerran kuussa, tai kerran vuodessa.

Minä aloin vajaa 2 vuotta sitten laihduttamaan. Vuoden kuluttua siitä painoni oli 1 kg vähemmän. Mielenkiinnolla odotan, mitä vaaka näyttää 1.1.2022. Ainakin vaatteiden sopivuudesta voisin päätellä, että vähemmän kuin 1.1.2020.

Vierailija
13/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuulostaa että sinulla on paljon vakavampiakin ongelmia kuin läski, jos 3kg saa sinut moin sekaisin niin lienee aiheellista etsittyä mielenterveyspalveluiden ääreen. Jos taas painoa on oikeasti todella paljon ylimääräistä ja painat vaikka 100kg niin silloinkin kannattaisi käydä muutama kerta juttelemassa ammattilaisen kanssa ja selvittää miksi syöt. Jos syöt tylsyyteen niiin harrastusten aloittaminen ym auttanee laihduttamisessa kun et ole tylsistynyt. Jos taas syöt stressiin niin kannattaa miettiä miten saada ellämästä vähemmän stressaavaa jne.

Ja vinkki että vaikka laihtuisin niin ongelmasi ei ratkea ellet ymmärrä mikä sinua painaa nyt.

No painan aamuisin 97kg,illalla 99kg eli en stressaa mitään kolmea kiloa vaan kymmeniä. Kolme kiloa on vaan mun laihdutus ennätys tässä yli kolmenkymmenen iässä. Ap

Vierailija
14/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rahaa eikä itsekuria, mitäs sitten? Itse mur ha on ainoa vaihtoehto tähän läs kin pas kaan elämään

AP

Vierailija
15/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No painan aamuisin 97kg,illalla 99kg eli en stressaa mitään kolmea kiloa vaan kymmeniä. Kolme kiloa on vaan mun laihdutus ennätys tässä yli kolmenkymmenen iässä. Ap

No eihän tuo nyt mikään kamala paino ole, alle 100 kg. Tuosta pystyt kyllä laihtumaan hyvin pienillä aterioilla tasaisesti 4-5 krt päivässä, hyötyliikuntaa lisäämällä

tiputtamaan vaikka 20-30 kg. Lähtee kuin itsekseen, kun vain aloitat. Sen enempää ei tarvitsekaan, jos olet noin keskipituinen . Paino on yksilöllinen ominaisuus ja kaksi samanpituista ihmistä samassa painossa voi näyttää hyvin erilaiselta rakenteesta ja liikuntataustasta riippuen. Minulle juuri lääkäri sanoi, että lopeta painosi häpeäminen, se on mitä on etkä ole missään vaarallisissa mitoissa. Olin 168 cm, 98 kg. Olen tosin harrastanut aina liikuntaa, kuntosalia ja rakenteen on sellainen, ettei minussa näy niin pahasti. Rauhassa teen terveellisiä kevyitä valintoja ja liikun aina kun mahdollista. Riittävä uni on kaiken a ja o painonpudotuksessa. Aseta hyviä välitavoitteita ja suunnittele palkinnot aina, kun ne saavutat.

Vierailija
16/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rahaa eikä itsekuria, mitäs sitten? Itse mur ha on ainoa vaihtoehto tähän läs kin pas kaan elämään

AP

Kyllä tuossa on isompia ongelmia kuin ylipaino jos tuota mietit edes vaihtoehtona. Mummoni painoi yli 130kg ja yksi iloisimmista ja positiivisimmista ihmisistä joita on ikinä tuntenut. Eli hae apua tuohon ahdistukseen. Sitten on helpompi laihduttaakkin kun ei tarvi tunnesyödä.

Vierailija
17/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneskohan ketju AP:lla samasta asiasta. Ihan mitä tahansa sille neuvotaan on täysin hukattua aikaa. Ämmä mättää pitsaa naamaan ja ensi viikolla sama juttu uudessa ketjussa. 

Vierailija
18/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli taas epämukava, epäsensitiivinen ja turvaton olo. Ahdistaa aivan vietävästi.

Vierailija
19/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin imeä rasvat pillillä

Vierailija
20/61 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy ne mulle! Teen niistä saippuaa ja dynamiittia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän