Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskit pilaa mun elämän, miksi niitä ei saa pois? :(

Vierailija
21.11.2021 |

Epätoivoista jojoilua +-3kg, jos vuosia
Miten eroon jojoilusta?
N35

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä sun olen yrittänyt nyt sen 5 vuotta, ei ole onnistunut. Mun ennätys on 20 päivää 1600kcal ja tunnin kävely päivässä, tämä oli helmikuussa 2017.

Sen jälkeen mun ennätys on alle 14 päivää. Nyt on kohta vuosi 2022 ja tällä viikolla aloitin kahdesti laihduttamaan ja kuitenkin illalla kalorit olikin sitten melkein 3000,

Haluan vaan kuo lla kun jaksa tätä jatkuvaa epäonnistumista

Ap

Entä jos kokeilisit puolen tunnin kävelyä joka toinen päivä? Määrää voi vähitellen lisätä, heti ei tarvitse aloittaa tunnista päivässä. Ja miten olisi, jos söisit kuutena päivänä viikossa 1700 kcal (1600 kuulostaa liian vähältä), mutta kerran viikossa sen 2500-3000 kaloria? Voit siis sallia itsellesi päiviä joiden aikana syöt kulutuksesi verran tai sen yli, kunhan kokonaisuus on miinuksella. Näin ei tarvitse heti luopua kaikesta ja elämäntyyliä voi olla helpompi jatkaa.

Itse olen kokeillut tuota suunnilleen saman ikäisenä ja samoilla mitoilla, paino tippui vähän yli kilon kuukaudessa. Hyvin hidasta siis, mutta puolessa vuodessa se teki hieman yli 7 kiloa, mikä oli parempi saavutus kuin aikoihin.

Vuodessa olisin laihtunut 14-15 kg samalla linjalla, ei paha. Lopulta laihduin vähän enemmän, kun tuon puolen vuoden totuttelun jälkeen aloin lisätä liikuntaa ja jätin 3000 kalorin päivät pois.

Sinun tapauksessasi voi olla niinkin, että masennus/itsemurha-ajatukset pitäisi ensisijaisesti hoitaa ja vasta sitten alkaa miettimään laihduttamista. Kaikki masennuslääkkeetkään eivät lihota, esimerkiksi Voxrassa paljon yleisempiä sivuvaikutuksia ovat energian lisääntyminen ja ruokahalun vähentyminen eli niiden myötä laihtuminen.

Osa laihdutus voisi onnistua. Kun tietää, että yhtenä päivänä viikossa saa syödä hyvin ja kunnolla.

En uskalla hakea apua, pelkään että lapset viedään, jos menen kertomaan it sari / perhe s urma ajatuksista.

Suomessa avun hakeminen on tehty vaikeaksi perheelliselle

Ap

Noilla ajatuksilla olisi kiire hakea apua, nyt ei ole kyse enää painosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän