Parhaat TV-sarjat?
Mitä sarjoja Av-mamat suosittelee? Tuntuu että kaikki hyvät on jo nähty, mitä seuraavaksi? Seuraavat on jo kohtuullisen uusista sarjoista on jo nähty / uusia jaksoja ei vielä ole:
Suits, Breaking Bad, Game of Thrones, Da Vinci's Demons, Weeds, Californication, Scandal, Hart of Dixie, Downton Abbey, Solsidan, Lilyhammer, Vampire Diaries, Pretty Little Liars (kyllä, tv-sarja makuni on hieman teini :D), Once upon a time, The 100, Under the Dome, Valkoinen kuningatar
Ehdotuksia?
Kommentit (29)
Shameless, True Detective, Fargo ja Olive Kitteridge.
Vanhoista sarjoista Villi Pohjola on ihana.
Orphan black. Uusi sarjasuosikki meillä joilla ainakin on aiemmin katsomistasi samat uponnut.
Grey
Chicago fire
Rush
Dexter
Grimm
T, N44 =)
house of cards
better call saul
true detective
brooklyn 99
Sons of anarchy, orange is the new black
Kiitos vinkeistä! Orphan Black onkin kuullostanut mielenkiintoiselta, samoin Vikings ja True Detective, pitänee ottaa kokeiluun :) Grimmistä ja Criminal Mindista en tykkää, Dexteriä on tullut katsottua mutta en oikein tykkää kovin raaoista, mulle vähän liikaa :D
Toi Better call Saul kannattaa tsekata jos katsoit breking badin. Se on spinoff
Enemmän miesten makuun: Gold Rush, Moonshiners.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:01"]
Vanhoista sarjoista Villi Pohjola on ihana.
[/quote]
Tämä! Myös mun suosikki ja mielestäni parhaita koskaan tehtyjä sarjoja!
Entä onko mitään "hömppäsarjoja", joita kannattaisi katsoa? Olen siis katsonut myös Täykkärit, osan Valtiattaresta (oli vähän tylsä), Gossip Girlin, tuon Hart of dixien (muille vinkkinä tämä!!) jne. -AP
Naisten paratiisi, Sinkkuelämää, Pieni talo preerialla. Mun ehdoton top3-kärki! :D
Hyviä komedioita on Moderni perhe, Ensisilmäyksellä ja Puumanainen. Näissä on sitä kaipaamaasi hömppää.
Oi, naisten paratiisin katsoin myös, ihana sarja! Sinkkuelämästä en ole koskaan oikein välittänyt, menee sellaisena oheisviihteenä (telkkari päällä mutta teen muuta). Luulen että aloitan uuden urakan tuosta Orphan Blackista, kyllä mamat tietää! Vinkkejä saa edelleen laittaa, kuitenkin aina tarvitsee uutta katsottavaa :) -AP
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:24"]
Hyviä komedioita on Moderni perhe, Ensisilmäyksellä ja Puumanainen. Näissä on sitä kaipaamaasi hömppää.
[/quote]
Kaksi ensimmäistä myös katsottu ainakin osittain, kolmas ei sytyttänyt. Kiitos vinkistä kuitenkin! :)
Uusi Sherlock on aivan mahtava! Benedict♥