Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat TV-sarjat?

Vierailija
12.02.2015 |

Mitä sarjoja Av-mamat suosittelee? Tuntuu että kaikki hyvät on jo nähty, mitä seuraavaksi? Seuraavat on jo kohtuullisen uusista sarjoista on jo nähty / uusia jaksoja ei vielä ole:

Suits, Breaking Bad, Game of Thrones, Da Vinci's Demons, Weeds, Californication, Scandal, Hart of Dixie, Downton Abbey, Solsidan, Lilyhammer, Vampire Diaries, Pretty Little Liars (kyllä, tv-sarja makuni on hieman teini :D), Once upon a time, The 100, Under the Dome, Valkoinen kuningatar

Ehdotuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:18"]Entä onko mitään "hömppäsarjoja", joita kannattaisi katsoa? Olen siis katsonut myös Täykkärit, osan Valtiattaresta (oli vähän tylsä), Gossip Girlin, tuon Hart of dixien (muille vinkkinä tämä!!) jne. -AP
[/quote]

Olen koukussa saksalaiseen Lemmen viemään :)

Vierailija
22/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 jatkaa: Voisit tykätä myös Nashvillesta ja Hemlock Grovesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:27"]

[/quote]

Hei molempia olen itseasiassa joskus harkinnut ja unohtanut! Kiitos kun muistutit!!

Vierailija
24/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsolat

Puhtaat valkeat lakanat

Vierailija
25/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:27"]

[/quote]

Hei molempia olen itseasiassa joskus harkinnut ja unohtanut! Kiitos kun muistutit!!

[/quote]

Eipä kestä. Tykkään monesta mainitsemastasi sarjasta, ja omia suosikkeja ovat myös Mad Men, Mullan alla, Good Wife, Damages ja Isänmaan puolesta. Nämä ovat tällaisia laatudraamoja, joissa on sopivasti piirteitä myös muista genreistä.

American Horror Story (etenkin ykköskausi) on hyvä, jos tykkää kauhuelementeistä. Olen seurannut myös Parenthoodia (mikäs tämä olikaan suomeksi...), joka on sellainen lämminhenkinen perhedraama. Suosittelen lisäksi Ray Donovania ja Resurrectionia, joita ei kai ole vielä näytetty Suomessa. Komedioista Office on loistava, jos sarjan tyyli vain uppoaa.

Vierailija
26/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että supernatural voisi sua kiinnostaa :) mulla vähän samanlainen maku :)

Siinä veljekset selvittää paranormaaleja ilmiöitä ja joka jaksossa on oma tarina :) jää koukkuun! Netfilxissä löytyy 7 kautta. Itse menossa kuutoskauden lopussa :)

Vierailija
27/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit

Vierailija
28/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

McLeodin tyttäret, harmi että loppui :(

Vierailija
29/29 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

How i met your motheria eli ensisilmäyksellä -sarjaa minäkin suosittelen jos halua nauraa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi