Teillä on väärä käsitys minusta.t.ammattivalittaja
En asu täällä ilmaiseksi enkä odota kenenkään perintöä. Vanhemmiltani jää 0€ perinnöksi. Turhaan syytätte mua rahanahneudesta.
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:33"]
No asuthan sä ilmaiseksi jos kerran sulla ei ole mitään tuloja.
[/quote]
En asu joka kuukausi olen maksanut 300€/kk.ap
Vaikka olen tuloton niin mummono perinnöstä/säästöistäni olen sen 300€/kk maksanut ei tulottomuus ole syy elää ilmaiseksi.ap
Eikö tämä mahtunut siihen eiliseen ketjuun? Pitikö aloittaa uusi dinua koskeva ketju?
Mulla on susta sellainen käsitys, että olet huomionkipeä pitkäaikaistyötön, jolla ei ole ihan kaikki inkkarit kanootissa.
Minulla ei ole mitään "käsitystä" sinusta. En yleensä avaa ketjujasi, sori.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:17"]
Mulla on susta sellainen käsitys, että olet huomionkipeä pitkäaikaistyötön, jolla ei ole ihan kaikki inkkarit kanootissa.
[/quote]
Kyllä mulla on inkkarit kanootissa. En varmasti voisi olla äiti jos ei niin olisi.ap
Väärä käsitys? Ihan itse oot elämästäsi tänne avautunut. Outo tapaus olet.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:27"]En asu täällä ilmaiseksi enkä odota kenenkään perintöä. Vanhemmiltani jää 0€ perinnöksi. Turhaan syytätte mua rahanahneudesta.
[/quote]Joko te olette perustaneet sen hoitokodin jonka piti tuottaa teille miljoonia kunhan ukkos on ensin käynyt jonkun koulun? Joko ukko on koulutettu?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:17"]
[/quote]
Kyllä mulla on inkkarit kanootissa. En varmasti voisi olla äiti jos ei niin olisi.ap
[/quote]Onhan niitä pilvin pimein äitejä, joilla on pää sekaisin. En sano, että sinulla on, mutta itse kaiken olet tänne kirjoitellut, mistä ihmiset sinut muistavat. Ei sinusta järkevääkään kuvaa voi saada, eikä käsitystä, että olet itsenäinen ihminen.
Mee vittuun jo saatanan ämmä! T. Kyllästynyt mies
Kuka muistaa vanhan onlinen Helan eli Winkun vai montako nikkiä silläkin oli. No joka tapauksessa tää ammattivalittaja on ihan samanlainen. Kehittää ongelmaa joka asiasta ja itkee niitä täällä ja tosiaan on ihan pihalla tavallisesta elämästä.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:35"]
Kuka muistaa vanhan onlinen Helan eli Winkun vai montako nikkiä silläkin oli. No joka tapauksessa tää ammattivalittaja on ihan samanlainen. Kehittää ongelmaa joka asiasta ja itkee niitä täällä ja tosiaan on ihan pihalla tavallisesta elämästä.
[/quote]
Miten mä muka olen pihalla tavallisesta elämästä?ap
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:35"]
[/quote]
Miten mä muka olen pihalla tavallisesta elämästä?ap
[/quote]:=DDDDDDDDDDDDDDDD
päivän paras
Valitettavasti jo aloituksiesi otsikot ärsyttävät niin paljon, että jätän 99% niistä aukaisematta. Vaihda tyyliä tai palstaa, et ole oikein ihmisten suuressa suosiossa valittaessasi ja jankuttaessasi jotakin turhanpäiväistä joka päivä.
Sussa on taas yks hyvä puoli: Laitat nikin näkyviin. Silloin tiedän heti että ei kannata avata aloitusta.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:27"]En asu täällä ilmaiseksi enkä odota kenenkään perintöä. Vanhemmiltani jää 0€ perinnöksi. Turhaan syytätte mua rahanahneudesta.
[/quote]Joko te olette perustaneet sen hoitokodin jonka piti tuottaa teille miljoonia kunhan ukkos on ensin käynyt jonkun koulun? Joko ukko on koulutettu?
[/quote]Muakin alkoi kiinnostaa. Voiskos rouva ammattivalittaja vastata?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:27"]En asu täällä ilmaiseksi enkä odota kenenkään perintöä. Vanhemmiltani jää 0€ perinnöksi. Turhaan syytätte mua rahanahneudesta. [/quote]Joko te olette perustaneet sen hoitokodin jonka piti tuottaa teille miljoonia kunhan ukkos on ensin käynyt jonkun koulun? Joko ukko on koulutettu? [/quote]Muakin alkoi kiinnostaa. Voiskos rouva ammattivalittaja vastata?
[/quote]
Mies lähtee syksyllä opiskelemaan.ap
No asuthan sä ilmaiseksi jos kerran sulla ei ole mitään tuloja.