Teillä on väärä käsitys minusta.t.ammattivalittaja
En asu täällä ilmaiseksi enkä odota kenenkään perintöä. Vanhemmiltani jää 0€ perinnöksi. Turhaan syytätte mua rahanahneudesta.
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:17"]
Mulla on susta sellainen käsitys, että olet huomionkipeä pitkäaikaistyötön, jolla ei ole ihan kaikki inkkarit kanootissa.
[/quote]
Kyllä mulla on inkkarit kanootissa. En varmasti voisi olla äiti jos ei niin olisi.ap
[/quote]
Lisääntyminen on kiinni alapäästä eikä yläpäästä. Ja eikö sun kuopuksesi vasta nyt ala olla sen ikäinen, missä iässä annoit pois esikoisesi? Jos sulla olisi kaikki inkkarit kanootissa, sulla olisi jo edes yksi ammattikoulutus.
[/quote]
Nuorempana mä hänet adoptioon annoin ja mulla on pahoja oppimisvaikeuksia siksi mulla ei ole koulutusta.ap
Ymmärrätkö ap, että meidän palstalaisten ainoa tietolähde susta olet sä itse. Kaikki tietomme ovat peräisin sulta itseltäsi. Jos meillä siis on väärä käsitys, voit syyttää vain itseäsi.
Jos haluat antaa itsestäsi oikean käsityksen, kerro jatkossa vain faktoja.
^ Voisit vaikka aloittaa myöntämällä, että se hoitokodin perustaminen oli vain sun päähänpälkähdys, josta mies ei tiedä mitään. Eikä tosiaankaan ole lähdössä opiskelemaan mitään sosiaalialaa.
Missäpäin Suomea soskua kutsutaan mummon perinnöksi?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:30"]
Missäpäin Suomea soskua kutsutaan mummon perinnöksi?
[/quote]
Ei missään. En ole käynyt sossussa kuin ihan nuorena n 20v.ap
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:30"]
^ Voisit vaikka aloittaa myöntämällä, että se hoitokodin perustaminen oli vain sun päähänpälkähdys, josta mies ei tiedä mitään. Eikä tosiaankaan ole lähdössä opiskelemaan mitään sosiaalialaa.
[/quote]
Ei ole pelkästään mun juttuni. Miksi mieheni ei voisi lähteä taas opiskelemaan?ap
^ Toki voi. Mutta kerropa nyt rehellisesti, lähteekö.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:40"]
^ Toki voi. Mutta kerropa nyt rehellisesti, lähteekö.
[/quote]
Lähtee jos pääsee opiskelemaan.ap
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:39"]
Joopajoo.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 10:33"]
No asuthan sä ilmaiseksi jos kerran sulla ei ole mitään tuloja.
[/quote]
Hieno takaportti. Parin kuukauden kuluttua voitkin sitten vastata kysymyksiin, että ei läpäissyt pääsykoetta. Jepjep.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 14:49"]
Hieno takaportti. Parin kuukauden kuluttua voitkin sitten vastata kysymyksiin, että ei läpäissyt pääsykoetta. Jepjep.
[/quote]
Mikä ihme siinä on ettei hän voisi taas lähteä opiskelemaan?ap
Vierailija kirjoitti:
En asu täällä ilmaiseksi enkä odota kenenkään perintöä. Vanhemmiltani jää 0€ perinnöksi. Turhaan syytätte mua rahanahneudesta.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on hienoja aloituksia. Olet ilmeisen älykäs ja huumorintajuinen. Kiitos aloituksistasi, piristävät mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on hienoja aloituksia. Olet ilmeisen älykäs ja huumorintajuinen. Kiitos aloituksistasi, piristävät mieltä!
Not.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 11:17"]
Mulla on susta sellainen käsitys, että olet huomionkipeä pitkäaikaistyötön, jolla ei ole ihan kaikki inkkarit kanootissa.
[/quote]
Kyllä mulla on inkkarit kanootissa. En varmasti voisi olla äiti jos ei niin olisi.ap
[/quote]
Lisääntyminen on kiinni alapäästä eikä yläpäästä. Ja eikö sun kuopuksesi vasta nyt ala olla sen ikäinen, missä iässä annoit pois esikoisesi? Jos sulla olisi kaikki inkkarit kanootissa, sulla olisi jo edes yksi ammattikoulutus.