Teillä on väärä käsitys minusta.t.ammattivalittaja
En asu täällä ilmaiseksi enkä odota kenenkään perintöä. Vanhemmiltani jää 0€ perinnöksi. Turhaan syytätte mua rahanahneudesta.
Kommentit (67)
No lähtikö se mies opiskelemaan sosiaalialaa?
Mä arvaan: sä ryhdyt vetämään sitä hoitokotia, kunhan mies valmistuu ja saa sosiaalialan tutkinnon. Sitten teistä tuleekin yrityskumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
12.02.2015 klo 12:50
Vierailija
12.02.2015 klo 10:38
Vaikka olen tuloton niin mummono perinnöstä/säästöistäni olen sen 300€/kk maksanut ei tulottomuus ole syy elää ilmaiseksi.ap
Kun et koskaan ole ollut töissä etkä saanut palkkaa (etkä myöskään eläkettä), mitä tuloja olet sitten saanut että olet pystynyt niistä vielä säästöjä keräämään?
Säästin silloin kun edellinen mieheni eli. Hän sai pientä työeläkettä ja minä omaishoidontukea niistä pystyin säästämään.ap
HÄH?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija12.02.2015 klo 12:50
Vierailija12.02.2015 klo 10:38
Vaikka olen tuloton niin mummono perinnöstä/säästöistäni olen sen 300€/kk maksanut ei tulottomuus ole syy elää ilmaiseksi.ap
Kun et koskaan ole ollut töissä etkä saanut palkkaa (etkä myöskään eläkettä), mitä tuloja olet sitten saanut että olet pystynyt niistä vielä säästöjä keräämään?
Säästin silloin kun edellinen mieheni eli. Hän sai pientä työeläkettä ja minä omaishoidontukea niistä pystyin säästämään.ap
HÄH?
Mitä Häh? hoidin entistä ukkoani vuosikausia ja sain omaishoidontukea, hän sai eläkettä ja meillä ei ollut lainoja. Niistä sitten säästin.
No onko mies nyt opiskelemassa kun oli varmaa että pääsee?
On opiskelemassa. Valmistuu 4 vuoden päästä.
Sinusta on juuri sellainen käsitys ja mielikuva millaisen itse olet itsestäsi typerillä jutuillasi antanut. Kuinka väärä se silloin muka voisi olla?