Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teillä on väärä käsitys minusta.t.ammattivalittaja

Vierailija
12.02.2015 |

En asu täällä ilmaiseksi enkä odota kenenkään perintöä. Vanhemmiltani jää 0€ perinnöksi. Turhaan syytätte mua rahanahneudesta.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on juuri sellainen käsitys ja mielikuva millaisen itse olet itsestäsi typerillä jutuillasi antanut. Kuinka väärä se silloin muka voisi olla?

Vierailija
62/67 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähtikö se mies opiskelemaan sosiaalialaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvaan: sä ryhdyt vetämään sitä hoitokotia, kunhan mies valmistuu ja saa sosiaalialan tutkinnon. Sitten teistä tuleekin yrityskumppaneita.

Vierailija
64/67 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

12.02.2015 klo 12:50

Vierailija

12.02.2015 klo 10:38

Vaikka olen tuloton niin mummono perinnöstä/säästöistäni olen sen 300€/kk maksanut ei tulottomuus ole syy elää ilmaiseksi.ap

Kun et koskaan ole ollut töissä etkä saanut palkkaa (etkä myöskään eläkettä), mitä tuloja olet sitten saanut että olet pystynyt niistä vielä säästöjä keräämään?

Säästin silloin kun edellinen mieheni eli. Hän sai pientä työeläkettä ja minä omaishoidontukea niistä pystyin säästämään.ap

HÄH?

Vierailija
65/67 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija12.02.2015 klo 12:50

Vierailija12.02.2015 klo 10:38

Vaikka olen tuloton niin mummono perinnöstä/säästöistäni olen sen 300€/kk maksanut ei tulottomuus ole syy elää ilmaiseksi.ap

Kun et koskaan ole ollut töissä etkä saanut palkkaa (etkä myöskään eläkettä), mitä tuloja olet sitten saanut että olet pystynyt niistä vielä säästöjä keräämään?

Säästin silloin kun edellinen mieheni eli. Hän sai pientä työeläkettä ja minä omaishoidontukea niistä pystyin säästämään.ap

HÄH?

Mitä Häh? hoidin entistä ukkoani vuosikausia ja sain omaishoidontukea, hän sai eläkettä ja meillä ei ollut lainoja. Niistä sitten säästin.

Vierailija
66/67 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko mies nyt opiskelemassa kun oli varmaa että pääsee?

Vierailija
67/67 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On opiskelemassa. Valmistuu 4 vuoden päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä