Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tokmannin kassa kysyi haluanko kuittia niin vastatessani joo, toivotti vaan kiitos näkemiin ja otti seuraavan asiakkaan

Vierailija
21.11.2021 |

Vaikka siis sanoin haluavani kuitin. Ja kyllä, pyysin sitä heti uudestaan kun sanoin että niin halusin kuitin ja kassa oli ehtinyt lyödä jo seuraavankin tuotteita koneelle. Mutta noilla Tokmannissa on niin paljon ollut hintavirheitä että siellä varsinkin otan kuitin AINA

Kommentit (28)

1/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan vahinko.

Vierailija
2/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Vähän ollu robotti-moodi päällä myyjällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta!

Vierailija
4/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti mustekynällä nimi kirjoituksen pullopalautus liittoon kassalla yksi pullo koneeseen . Ale peitto oli keltaisia läikkiä ja rispaantunut kankaan reuna jäänyt ompelematta . Ilmeisesti kierrätys kamaa . Harjan varresta puuttui viivakoodi tarra käski asiakkaan mennä vaihtamaan vanhuksen . Toinen kassa jutteli , kaikki uskonnot varastaa juttua . ( Arabit syö kaupoissa suoraan suuhun hedelmiä ja piirakoita avaa paketteja ).

Vierailija
5/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Rölli peikko on helluntailainen ...YouTube

Vierailija
6/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysmaa ..syö sormin kirjoitti:

Otti mustekynällä nimi kirjoituksen pullopalautus liittoon kassalla yksi pullo koneeseen . Ale peitto oli keltaisia läikkiä ja rispaantunut kankaan reuna jäänyt ompelematta . Ilmeisesti kierrätys kamaa . Harjan varresta puuttui viivakoodi tarra käski asiakkaan mennä vaihtamaan vanhuksen . Toinen kassa jutteli , kaikki uskonnot varastaa juttua . ( Arabit syö kaupoissa suoraan suuhun hedelmiä ja piirakoita avaa paketteja ).

Ja äidinkielen ainekirjoituksen arvosanasi oli 5, vai kuinka?

Vierailija
7/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitti pitäisi aina antaa asiakkaalle tämän sitä erikseen pyytämättä.

Vierailija
8/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. On.

Vierailija
9/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku semmonen kassa misukka tietystee joka ajatteli siinä kassalla että viilaisko kynnet tänään kerran vai jopa kahdesti.

Vierailija
10/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni on minulle aina ja iankaikkisesti Robinhood.

Vierailija
11/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitti pitää antaa asiakkaalle kysymättä, mutta joskus olen ajatuksissani rytännyt ja heittänyt sen vaan roskiin, koska harva asiakas ottaa kuittia. Tietenkin olen tulostanut uuden.

Vierailija
12/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tarjotaan, muuttunut pari vuotta sitten. 

Vierailija
13/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti asiakkaan?

Hurjaa menoa Tokmannilla.

Vierailija
14/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitti aina,jos joutuu vaihtamaan on virhe lyönti,liika lyöti.Tai takuu!!! Ota aina.Mulla on liika lyöntejä,väärin lyöntejä,toiminattomat valot monii..meen lappujen romujen kans takaisin.Aina saanut hyvän palvelun.

Vierailija
15/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tokmannin kassalla nyt aloittanut ja olen käytännössä 6-7 h siinä koska alussa nakitetaan pelkästään kassalle. Siinä pitää sitten samat fraasit käyttää kuin robotti, ani harva maksaa käteisellä ja iso osa ei halua kuittia. Lähes aina tulostan sen (se ei tule automaattisesti) mutta nykyään olen alkanut kysymään, otatko kuitin. Inhimillisyyttä peliin. Meillä myydään niin paljon joulukrääsää ja jouluhullut on siellä aina niin ihmisiä mekin kassat vain ollaan.

Vierailija
16/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ensimmäinen kerta, kun kassa toimii mekaanisesti, autopilotti päällä. Näitähän sattuu. On muuten asiakkaan oma etu ottaa se kuitti ja tarkista hinnat kuitista. Sillä dokumentilla todistat, jos sinua on veloitettu väärin.

Itse asiakaana ollessai, otan aina kuitin ja käyn summat huolella läpi (varsinkin ale-hintojen kohdalla).

Vierailija
17/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auricci kirjoitti:

Kuitti aina,jos joutuu vaihtamaan on virhe lyönti,liika lyöti.Tai takuu!!! Ota aina.Mulla on liika lyöntejä,väärin lyöntejä,toiminattomat valot monii..meen lappujen romujen kans takaisin.Aina saanut hyvän palvelun.

Pisteen ja pilkun jälkeen välilyönti.

Vierailija
18/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kuittia pitää tarjota aina asiakkaalle. Mutta jos asiakas kieltäytyy, sitä ei voi pakottaa ottamaan silloin vastaan. Asiakas päättää haluaako kuitin ottaa vai ei.

Vierailija
19/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kassa kysyy "Kuittia?", vastaan aina "Ihan koko kuitin otan, kiitos".

Vierailija
20/28 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmanni on minulle aina ja iankaikkisesti Robinhood.

Mulle säästöpörssi.