Kirjotellaanko eroottisia
Kommentit (8)
Haluaisin kyllä vastalahjaksi kuulla muiltakin tarinoita, mutta voin kertoa viikko sitten tapahtuneesta kokeilusta satulavibrallani. Minulla siis on ollut Motor Bunny satula vibra jo keväästä saakka, mutta enimmäkseen olen käyttänyt sitä yksikseni, koska mieheni tekee keikkatöitä ja on tosi paljon poissa kotoa. Tämä siis hankittiin ihan yhteisymmärryksessä puutteeseen miehen työmatkojen ajaksi.
Tilasimme aiemmin ns. tuhman joulukalenterin ja sen mukana tuli kuvasto, joka paljasti luukkujen sisällön. Emme malttaneet enää odottaa ja muutenkin mies olisi aukaisemassa kanssani korkeintaan 8 luukkua. Avasimme siis luukut viime lauantaina ja päätimme sitten kokeilla tuotteita.
Puin päälleni catsuiten, kaulapannan ja asetin silmilleni silmälaput. Mies ohjasi minut satulavibran päälle mihin hän oli asettanut isoimman mukana tulleen dildon ja liukastanut sen liukuvoiteella. Asetuttuani satulavibran päälle polvilleni hän laittoi käteni selkäni taakse ja kiinnitti ne yhteen kahleilla. Nilkkoihin tuli samoin nilkkakahleet jotka kiinnitettiin satulan takaosassa oleviin lenksuihin. Olin siis täysin jumissa satulavibrani päällä sisälläni noin 15cm ja banaanin paksuinen satulavibran dildo.
Istuin siinä "avuttomana" odottaen vibran käynnistymistä, mutta ennen sitä ja täysin odottamatta suuhuni laitettiin kuminen suupallo ja se kiinnitettiin remmillä kiinni. Nyt olo oli todella avuton ja vähän nolostuttikin, kun sylki alkoi valumaan eikä sitä pallo suussa pysty nielemään vaan se valui rinnuksilleni. Vibra ei vaan edelleenkään lähtenyt käyntiin ja yht-äkkiä tunsin kunnon läpsäisyn takapuolessani. Kuului vain sanat että 10 iskua kummallekin pakaralle kaikesta siitä irstailusta mitä vibralla olen yksikseni aiemmin tehnyt. Vähän teki kipeää ja yritin vääntelehtia parempaan asentoon, mutta se oli mahdotonta. Dildo esti eteen, taakse tai sivuille liikkumisen ja nilkkakahleet nousemisen pois. Jossain viidennen iskun kohdalla dildo alkoi kääntyilemään mutta odottamaani klitoris vibrausta ei vieläkään kuulunut. Dildon "vönkyily" sai kuitenkin unohtamaan iskujen aiheuttaman kivun ja se alkoi jo tuntumaan kiihottavalta. Ennen viimeisiä iskuja koko satula tärähti käyntiin ja vibraus alkoi. Aluksi tosi kovaa hiljentyen sitten ja muuttuen aaltoilevaksi, ensin hiljaa siitä koventuen, kunnes taas sama alusta. Tätä toimintoa en kestä laukeamatta paljon minuuttia kauempaa normaalistikaan ja nyt kiinnitettynä ja seksihepeneisiin pukeutuneena laukesin varmaan kymmenessä sekunnissa. Kuului vain komento "kolme jäljellä". Tajusin että minun pitäisi saada yhteensä neljä orgasmia ennen "pelastusta"........(jatkuu)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä vastalahjaksi kuulla muiltakin tarinoita, mutta voin kertoa viikko sitten tapahtuneesta kokeilusta satulavibrallani. Minulla siis on ollut Motor Bunny satula vibra jo keväästä saakka, mutta enimmäkseen olen käyttänyt sitä yksikseni, koska mieheni tekee keikkatöitä ja on tosi paljon poissa kotoa. Tämä siis hankittiin ihan yhteisymmärryksessä puutteeseen miehen työmatkojen ajaksi.
Tilasimme aiemmin ns. tuhman joulukalenterin ja sen mukana tuli kuvasto, joka paljasti luukkujen sisällön. Emme malttaneet enää odottaa ja muutenkin mies olisi aukaisemassa kanssani korkeintaan 8 luukkua. Avasimme siis luukut viime lauantaina ja päätimme sitten kokeilla tuotteita.
Puin päälleni catsuiten, kaulapannan ja asetin silmilleni silmälaput. Mies ohjasi minut satulavibran päälle mihin hän oli asettanut isoimman mukana tulleen dildon ja liukastanut sen liukuvoiteella. Asetuttuani satulavibran päälle polvilleni hän laittoi käteni selkäni taakse ja kiinnitti ne yhteen kahleilla. Nilkkoihin tuli samoin nilkkakahleet jotka kiinnitettiin satulan takaosassa oleviin lenksuihin. Olin siis täysin jumissa satulavibrani päällä sisälläni noin 15cm ja banaanin paksuinen satulavibran dildo.
Istuin siinä "avuttomana" odottaen vibran käynnistymistä, mutta ennen sitä ja täysin odottamatta suuhuni laitettiin kuminen suupallo ja se kiinnitettiin remmillä kiinni. Nyt olo oli todella avuton ja vähän nolostuttikin, kun sylki alkoi valumaan eikä sitä pallo suussa pysty nielemään vaan se valui rinnuksilleni. Vibra ei vaan edelleenkään lähtenyt käyntiin ja yht-äkkiä tunsin kunnon läpsäisyn takapuolessani. Kuului vain sanat että 10 iskua kummallekin pakaralle kaikesta siitä irstailusta mitä vibralla olen yksikseni aiemmin tehnyt. Vähän teki kipeää ja yritin vääntelehtia parempaan asentoon, mutta se oli mahdotonta. Dildo esti eteen, taakse tai sivuille liikkumisen ja nilkkakahleet nousemisen pois. Jossain viidennen iskun kohdalla dildo alkoi kääntyilemään mutta odottamaani klitoris vibrausta ei vieläkään kuulunut. Dildon "vönkyily" sai kuitenkin unohtamaan iskujen aiheuttaman kivun ja se alkoi jo tuntumaan kiihottavalta. Ennen viimeisiä iskuja koko satula tärähti käyntiin ja vibraus alkoi. Aluksi tosi kovaa hiljentyen sitten ja muuttuen aaltoilevaksi, ensin hiljaa siitä koventuen, kunnes taas sama alusta. Tätä toimintoa en kestä laukeamatta paljon minuuttia kauempaa normaalistikaan ja nyt kiinnitettynä ja seksihepeneisiin pukeutuneena laukesin varmaan kymmenessä sekunnissa. Kuului vain komento "kolme jäljellä". Tajusin että minun pitäisi saada yhteensä neljä orgasmia ennen "pelastusta"........(jatkuu)
Naiset tietävät miltä vibrauksen jatkaminen orgasmin jälkeen tuntuu....se tekee aluksi kutakuinkin kipeää, ennen kuin taas muuttuu kiihottavaksi. Yritin pidätellä seuraavaa orgasmia mutta se tulee sitä varmemmin mitä enemmän asiaa ajattelee ja yrittää pidätellä. Seuraavan orgasmin jälkeen vibrauksen jatkuminen teki jo todella pahaa ja yritin rimpuilla satulasta pois. Varmaan minuutin ajan tein kaikkeni saadakseni klitoriksen irti vibraavasta osasta mutta turhaan. Kolmannen orgasmin tuleminen pelotti jo todella, mutta sieltä se jonkin ajan kuluttua tuli huudon kera tai sen minkä pallo suussa nyt voi huutaa. Kuolaa valui purona rinnoillani, tunsin sen ja mumisin armoa pallo suussani. En kestänyt enempää ja aloin oikeasti kirkumaan vibrauksen nyt koventuessa ja dildon rotaation lisääntyessä. "Yksi vielä" kuului ääni ja vibraus sen kuin koveni. Olin jo aivan loppu, mutta se neljäskin orgasmi lopulta tuli ja vibraus päättyi siihen. Huohotin satulassa kun mieheni irroitti nilkkani auttoi minut pystyyn, kehotti ottamaan jäykistyneillä jaloillani muutaman askeleen ja asetti minut mahalleen jalkarahin päälle, niin että olin polvillani, maha rahilla ja käden edelleen selän taakse kiinnitettynä. Mies kysyi osaisinko olla kirkumatta kun hän naisi minua takaapäin rahin päällä. Nyökytin ja mumisin kyllä, jolloin hän irroitti pallon suustani ja ohjasi kullinsa samantien suuhuni, pitäen päästäni kiinni. Muutaman työnnön jälkeen hän siirtyi taakseni ja nai minua takaapäin. Tämä kyllä oli ns. pikapano, kun kesti tuskin 30s ennenkuin hän laukesi.
Tällainen lauantai meillä viikko sitten toivottavasti saan uusinnan tai jotain muuta vastaavaa pikaisesti 😘
Vierailija kirjoitti:
En oo vielä tehny mitään. Säästelen itseäni vaimolle.
👍❤.
Mulla on mennyt etätyöpäivä enempi runkkailupäiväksi, eipä tästä paljoa laskutettavaa työtuntia kerry 😀 Pitkin päivää on tullut edgeteltyä kulli ihan pinkeän kovaksi ja niin rajoille, että on vaatinut tahdonvoimaa jättää se viimeinen liike tekemättä ja antaa erektion hellittää ennen seuraavaa kierrosta. Nautinnollisia väristyksiä kulkee pepusta terskankärkeen, melkein voi sanoa pieniksi orgasmeiksi ilman siemensyöksyä, ja bokserit tietysti kosteana.
Vaimo reissussa, joten sieltä suunnalta ei ole tänään eikä koko viikolla helpotusta luvassa, joten taitaa olla oman kivan ilta tiedossa. Taidanpa pyrkiä mahdollisimman pitkään ja hitaaseen orgasmiin, että tyydyttyy kerralla kunnolla. Ihan reunalle ja pysähdys, ja sitten jotain muuta stimulointia, nännejä tai pyllyä. Jos askelmerkit osuvat kohdalleen, niin se saa juuri sen verran lisäkiihotusta aikaan, että spermaa alkaa pulpahdella jo ennen orgasmin alkamista, ja mitä pidempään pystyn rentona pitämään tuota välitilaa yllä, sitä voimakkaampi orgasmi sitten kun siihen viimein on pakko jännittyä koko kropalla.
Huh, ajatuskin alkaa uudestaan kiihottaa jo sen verran, että pitänee taas käydä runkkaamassa kulli kovaksi ja yhtä pientä askelta lähemmäs loppuhuipennusta…
Poplaulajan… eiku freelancerin vapaapäivä 🎶
Ei.