Naiset käytättekö kainaloissa kauppojen halpoja roll-on antiperspirantteja?
Hajusteettomia vai hajustettuja? Miellyttääkö niiden tuoksu? Rexonaa ym..
Kommentit (19)
Tuoksutonta Erisania ja LV:tä. Erinomaisia tuotteita.
Käytän. En oikein ymmärrä, mitä pitäisi käyttää, jos ei näitä? Edullisia, riittoisia ja suuresta valikoimasta varmasti löytyy mieluinen tuoksu. Ja onhan tuoksuttomiakin.
Ihan hyvin pitävät hienhajunkin kurissa, minulla on todella fyysinen työ, olen päivittäin kirjaimellisesti hiestä märkänä. Toki työssä sotkeutuu muutenkin, ettei mikään puhdas ja raikas ole, mutta paita ei ala haista hikiseltä, enkä itsekkään.
En millään muista merkkiä, saa vain joistain prismoista ja on hajusteeton. Tunnettujen merkkien herkän ihon tuoreet on ihan kuraa tuohon verrattuna.
Käytän ainoastaan Erisan
-hajusteeton
-alumiiniton
-alkoholiton
Vierailija kirjoitti:
Käytän. En oikein ymmärrä, mitä pitäisi käyttää, jos ei näitä? Edullisia, riittoisia ja suuresta valikoimasta varmasti löytyy mieluinen tuoksu. Ja onhan tuoksuttomiakin.
Ihan hyvin pitävät hienhajunkin kurissa, minulla on todella fyysinen työ, olen päivittäin kirjaimellisesti hiestä märkänä. Toki työssä sotkeutuu muutenkin, ettei mikään puhdas ja raikas ole, mutta paita ei ala haista hikiseltä, enkä itsekkään.
Naisillehan on tärkeää mille tuoksuvat, halpatuotteet ei yleensä tuoksu kovin hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään deodorantteja.
Luepas uudelleen, mitä tässä kysyttiin.
Juu, melkein mikä tahansa tuoksuton antiperspirantti käy.
Käytän ainoastaan Doven voidemaista deodoranttipuikkoa. Ei ole roll-on vaan voide. Kaikki paitsi kutittaa myös pettää jossakin vaiheessa päivää.
Vierailija kirjoitti:
Käytän ainoastaan Doven voidemaista deodoranttipuikkoa. Ei ole roll-on vaan voide. Kaikki paitsi kutittaa myös pettää jossakin vaiheessa päivää.
*kaikki muut
Hajusteetonta. Vain kauppojen halpoja. Ne ovat hyviä. Hajusteellista en missään nimessä käyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään deodorantteja.
Hyi helvetti
Vierailija kirjoitti:
En kyllä huomannut kysymystä deodoranteista.
Tiettyjä dödöjä vain. Ei kaikki toimi mulla.
Käytän ainoastaan Biothermin invisibleä.
Käytän. Sain aikanaan jatkuvasti lahjaksi merkkituotteita ja ne tuppasivat tahraamaan vaatteet.
Ostan marketista sellaisia, missä on merkintä, että ei tule keltaisia eikä valkoisia tahroja. Merkkituotteissa sellaista ei ikinä lue.
En, käytän tätä
https://nuudcare.com/