Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millon tiesit olevasi seksikkään näköinen

Vierailija
12.02.2015 |

Lyhyt kuvaus tilanteesta. kiitos

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman alle kaksikymppisenä asia alkoi valjeta minulle, ja minulta meni kauan tämän tajuamiseen, johtuen erinäisistä asioista taustassani. Siitä eteenpäin aloinkin sitten tottua siihen, että periaatteessa missä ikinä olinkaan, joku vähintäänkin ok mies (tai välillä nainen) tahtoi viritellä silmäpeliä kanssani, ja sain erittäin huomaavaista ja hyvää kohtelua useiltakin miehiltä osakseni periaatteessa missä tahansa, ehdotuksia kahville tai muualle siis ihan selvin päin ja asiallisissa paikoissa... mutta. Sain osakseni myöskin häirintää, pari kertaa aivan törkeää kopelointia, tuijottelua sellaisella liian limaisella tavalla sekä ikävä kyllä rumaa kateutta ja sellainen kaikki tuntui minusta tietysti aivan kamalalta, koska olin melko ujokin, enkä aina osannut tarpeeksi ärhäkkäästi älähtää (en silloin, nyt olisikin hyvä tulla kokeilemaan). Ja oma lukunsa olivat pari tyyppiä, jotka tultuaan erittäin nätisti torjutuksi taholtani, saivat erikoisen vihareaktion. Huorittelut ja muut tuli sitten siinä kohdin kuultua.

Näin kypsähkössä iässä tuo alkaa olla aika kaukaista aikaa menneessä, ja ihan hyvä niin. Nautin siitä, kun sulaudun paremmin massaan ja saan olla ja tehdä asiani ilman erityishuomiota, eikä minua "aina" katsota sillä tavalla. Kyllä saan silti ihan riittävästi huomiota osakseni edelleenkin, vaikken ns. pyytäisi.

Vierailija
22/22 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomasin ettei hiusteni värillä tai pituudella, vaatteillani, painollani eikä meikeillä ole niin paljon merkitystä kuin luulin. Tai no paino ei ole ihan hirvittävästi heitellyt eivätkä kasvonpiirteet muuttuneet. Tajusin siis olevani ihmisten mielestä seksikäs koska olen minä. Ei oikeaa seksikkyyttä voi rakentaa pelkän ulkonäön varaan. Itseruskettava ja irtoripset eivät tee kenestäkään oikeasti, aidosti hottia hoitoa.

Ja kun aloin matkustella enemmän ympäri maailmaa huomasin miesten kiinnostuvan minusta muuallakin, enkä tarkoita mitään limaisia kaupustelijoita. Huomasin myös kuinka usein Suomessa ei tarpeeksi miehet arvosta kauniita, seksikkäitä naisiaan, joita me melkein kaikki loppujenlopuksi olemme. Huomaa siitä että suomalaiset naiset usein vaivaantuvat kehuista. Ja monet näyttävät tyytyvän siihen ensimmäiseen marttiin tai masaan joka tulee baarissa vastaan tai osoittaa vähän huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi