Näin miehen työkaverinsa kanssa
Kävin miehen työpaikalla koska oli asioita joita hoitaa siellä. Työkaveri oli todella lähellä miestäni. Tulin silleen hämynä siihen tervehtimään miestä niin tää siirty vähän kauemmas ettei ollu liimautunu mieheen kiinni. Muttei viitsiny edes tervehtiä minua. Nuorempi nainen kyseessä. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Kommentit (53)
Jos joku tulee meillää töissä juttelemaan työkaverile ( vaikka hoitaisimme työasiaa parhaillaan), niin en mä sitä tervehdi jos en tunne. Vaan siirryn syrjään, ellei asia ole tosi akuutti, jolloin oletan sen toisen odottavan.
Tervehdin heitä yhteisesti ja hain katsekontakia molemmista. Tämä nainen ei luonut minuun kerrassaan mitään kontakia. Olin suoraan sanottuna kuin ilmaa. Ap
Sun miehenhän olisi tuossa tilanteessa pitänyt esitellä teidät toisilleen. Eihän se nainen voinut sun kanssa ruvrta tekemään tuttavuutta, jos mies ei esitellyt.
Mies teki kyllä epäkohteliaati kun ei esitellyt mutta minua ihmetyttää tuo, ettei minuun otettu edes katsekontakia. Ap
Kyllä se sun miehes sitä panee, ihan joka suunnasta. Sitähän sä haet.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:52"]Mies teki kyllä epäkohteliaati kun ei esitellyt mutta minua ihmetyttää tuo, ettei minuun otettu edes katsekontakia. Ap
[/quote]
Taidat olla sellainen piipittäjä.
Kokeilin jo aikaisemmin ja ei vastannu. Laitoin viestin ja odotan vastausta. Ap
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:08"]
Minkätyyppisissä töissä jäädään kahdeksaan asti ylitöihin?
[/quote]
Mm. toimittajana, käännöstoimistossa, tutkijana luonnontieteessä
[/quote]
en tiede kyllä isompaa toimitusta, jonne voisi noin vain kävellä sisään...
Voi sua ap. Toi kuulostaa kyl vähän pahalta. Pystytkö soittaa työpaikan numeroon?
Kun se nilkki tulee kotiin, työnnä kätesi sen housuun ja haista sormiasi haiseeko niissä vieraan naisen simpukka. Olettaen tietenkin, ettei työpaikalla ole suihkua tai bideetä, jossa miehesi on huljuttanut munaansa lemmenleikkien jälkeen.
Se lunttu yritti lähennellä ukkoas, kyykkyyn sellaset hepsankeikat! Ens kerralla revit silmät päästä moiselta ämmältä!
Kahden metrinkö päässä sen pitäisi olla? Joissain tapauksissa töitä voi olla vaikea tehdä siten. Ei lähellä olo automaattisesti tarkoita lähentelyä. Silittely tai kouriminen yms. on lähentelyä. Ota iisisti.
Pitäis ajatella että miehellä oli just työjutut kesken ja menit sotkemaan bisneksiä.
Ja siis oli aikalailla kiinni miehessä. Hyvä jos olis edes viittä senttiä välissä. Ehkä heistä on tullut "työpariskunta" mutta mielestäni oli epäkohteliasta kun ei edes viitsinyt tervehtiä tai ottaa minkäänlaista kontakia vaikka seisoin tästä naisesta n. metrin päässä. Ap