pettääkö mies?
Hei! Ollaan oltu mieheni kanssa jo tovi yhdessä ja tämä on kertonut jo alku vaiheessa minulle exästään jonka kanssa ovat ystäviä. Ja kuinka he ovat edelleen tekemisissä, esim joulun aikaan oli tuonut joulukortin miehelleni ja kahvitelleet koska oli saanut mieheni äidiltä kortin ja ei ollut itse muistanut laittaa...Noo tein nyt vkloppuna mustasukkaisuus kohtauksen saaneena väärin ja rikoin kirjesalaisuutta. Luin tämän whatsapp viestit ja siellä oli jonkun muun naisen kanssa käytyä keskustelua pitemmältä aikaa. Lyhyitä keskusteluja kylläkin, kysyivät kuulumisia, nainen kertoi olleensa treffeillä, lähetti terkkuja mieheni siskolle jne. Mutta viime perjantaina mies oli kysynyt tältä naiselt keittäisikö tämä maanantaina hälle kahvit.
Oltiin myös sovittu tänään näkevämme ja kysyin moneltako tavataan, mies kertoi pääsevänsä normaaliin aikaan töistä mutta kävisi kraudassa sekä postissa, sitten voimme nähdä eli n viiden aikaan/jälkeen. Normaalisti hän on kotona vähän jälkeen 4. Eilen illalla mies alkoi viestitellä tämän naisen kanssa sekä tänä aamuna. Jos ovat vain kavereita miksi muutamaa tuntia ennen näkemistä viestittelevät paljon ja valehtelee tapaamisesta minulle?