Näin miehen työkaverinsa kanssa
Kävin miehen työpaikalla koska oli asioita joita hoitaa siellä. Työkaveri oli todella lähellä miestäni. Tulin silleen hämynä siihen tervehtimään miestä niin tää siirty vähän kauemmas ettei ollu liimautunu mieheen kiinni. Muttei viitsiny edes tervehtiä minua. Nuorempi nainen kyseessä. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Kommentit (53)
Minkätyyppisissä töissä jäädään kahdeksaan asti ylitöihin?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:08"]
[/quote]
Esimerkiksi asiantuntijatöissä, talousalalla tai muissa toimistoduuneissa.
En saanu siitä sönkötyksestä mitään selvää. Mies oksensi ja sammu sitten olohuoneen lattialle. Nyt on krapula ja haisee. Pitänee minun soittaa töihin ettei ole tulossa jos ei kohta ala löytymään puhtia.... Ap
Kuulostaa kyllä vähän keksityltä tarinalta kun lukee koko ketjun...
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 07:09"]Kuulostaa kyllä vähän keksityltä tarinalta kun lukee koko ketjun...
[/quote]
Niin kuulostaa, mut so what :D
ap, onko tullut juonen käänteitä?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 19:20"]
[/quote]
Mm. toimittajana, käännöstoimistossa, tutkijana luonnontieteessä
[/quote]
en tiede kyllä isompaa toimitusta, jonne voisi noin vain kävellä sisään...
[/quote]
Toimitukseen kävelee vielä huomattavasti helpommin sisälle kuin labraan, mutta sitähän tässä ei nyt kysytty.
[/quote]
Mm. toimittajana, käännöstoimistossa, tutkijana luonnontieteessä
Rakennus pimeänä. Ei siellä taida olla ketään. Ap
Hän oli ilmeisesti sinua nuorempi ja kauniimpi,laihempi? Ehkä heillä oli joku työkuvio kesken ainakin meillä ne on stressaavia joten välillä voin olla vahingossa tyly vaikka en halua,jos joku siinä välissä tuntematon paikalle pölähtää. Jos teitä ei esitellä ei nainen tiedä kuka olet ja hän voi olla jopa itse tilanteessa hämillään! Minulle on näin käynyt,olen hyväntahtoinen,ihan nätti tapaus ha ei kyllä nämä työpaikan miehet kiinnosta vaikka jotkut ajat tulevatkn mulkoilemaan nenä pystyssä....sano terve ja jos sitten ei mitään vastakaikua tule ni jo ois ihme....ärsyttävä kateellinen eukko
Olen tässä nalkuttanu että missäs oli ja kerroin käyneeni seitsemän jälkeen siellä eikä ollu valojakaan. Selitys meni jotenki näin mitä ymmärsin siitä: Jos nyt ihan välttämättä haluut tietää niin olin katselemassa ystävänpäivälahjaa sinulle ja sitten lähin parille kaljalle ja törmäsin kaveriin nii vähän venähti. Olis vain menny muualle oksentamaan. Mies lähti töihin krapulassa että hyvää työpäivää vain. Työkaverin käytöksestä pottuilin sille kanssa ja hänellä ei ollu oikein mitään sanottavaa kuin että mistäs hän tietää. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 06:40"]
En saanu siitä sönkötyksestä mitään selvää. Mies oksensi ja sammu sitten olohuoneen lattialle. Nyt on krapula ja haisee. Pitänee minun soittaa töihin ettei ole tulossa jos ei kohta ala löytymään puhtia.... Ap
[/quote]
Mä luulin että olet vaimo mutta oletkin siis äiti. Ok.
Ei meillä ainakaan työpaikalle pääse käveleskelemään kuka tahansa. Ei edes sukulaiset tai puolisot. Muutenkin työaikana tehdään töitä eikä viihdytetä mustasukkaisia puolisoita.
Anna miehen panna sitä, niin ei tuu kovin äkkiä kotona